قیمت روز انواع سرویس خواب ترمه |خرید روتختی ترمه یزدی

قیمت سرویس خواب ترمه در بازار بسیار متنوع است. محصولی است سنتی که می تواند برای نوعروسان کالایی بسیار شیک و جذاب باشد. چرا که در عین زیبایی اصالت را به همراه دارد و می تواند اتاق را به نحو چشم گیری جذاب تر کند.

محصولات ترمه از گذشته تاکنون جایگاه خود را بین خانواده های ایرانی حفظ کرده است بویژه در دنیای امروز که تنوع طرح ها و رنگ ها بسیار بیشتر از گذشته در خدمت مشتریان قرار گرفته است.

سرویس های خواب ترمه اعم از بالشت و پشتی و روتختی و همچنین شاه نشین های می باشد. این محصولات در ابعاد مختلف و رنگ ها و طرح های متفاوت گزینه بسیاری از مشتریان است. در برخی استان های کشور حتی این محصولات را به عنوان جهیزیه دختران در نظر می گیرند و در سنت ایرانیان باستان نیز ریشه دارد.

قیمت سرویس خواب ترمه

طرح زیبای پارچه روتختی

سرویس خواب ترمه دارای تنوع بالایی ازطرح و رنگ است و مشتری می تونواند براساس نیاز و بودجه ای که دارد هر کدام را که مایل بود خریداری کند.

رنگ های مختلف در اشکالی مانند بته جقه گل های اسلیمی و ترنج و غیره خودنمایی می کنند که با توجه به الیاف نخ طبیعی این پارچه ها زیبایی و درخشندگی خاصی دارند.

هایی مانند زرشکی، آبی دریایی، فیروزه ای، سرمه ای و غیره نیز تنوع رنگ بندی این محصول را بالا برده است. اعاد این محصولات نیز مختلف است که مرسوم ترین آنها دو در دو می باشد.

کاربردهای شاه نشین های ترمه

شاه نشین های ترمه کاربردهای متفاوت و متنوعی دارد. بعضا به عنوان دکوراسیون منازل استفاده می شود اما استفاده در فضاهای مختلف مانند مبلمان منازل، مبلمان مساجد، استفاده در چایخانه ها و رستوران های سنتی، استفاده بصورت پشتی های تکی و … می باشد که حق انتخاب را برای مشتریان بالا برده است. یک دست کامل شاه نشین ترمه می تواند یک منزل با دکوراسیون سنتی یا مدرن را  تا حد زیادی ارتقا دهد و شکوه زیبایی سنت و مدرنیته را به تصویر بکشد.

روتختی های ترمه

این محصولات از پارچه های با تراکم بالای ترمه استفاده می کند که با توجه به زیبایی بسیار زیاد و تولید در طرح های مختلف  فروش بالایی دارد. البته بعضا پارچه های ترمه ابریشم و بعضا پلی استر هستند. این روتختی ها می تواند دارای روبالشتی و یا کوسن باشد که دارای طرح هایی مانند کیمیا شاهپسند افشار نسترن و شاهکار و غیره هستند.

قیمت سرویس خواب ترمه

طرح زیبای پارچه روتختی

رنگ های مختلف در اشکالی مانند بته جقه گل های اسلیمی و ترنج و غیره خودنمایی می کنند که با توجه به الیاف نخ طبیعی این پارچه ها زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. رنگ هایی مانند زرشکی، آبی دریایی، فیروزه ای، سرمه ای و غیره نیز تنوع رنگ بندی این محصول را بالا برده است. اعاد این محصولات نیز مختلف است که مرسوم ترین آنها دو در دو می باشد.

شاه نشین های ترمه

این محصولات بصورت ۵ تکه یا هفت تکه تولید و به فروش می رسد که شامل یک تشک دو بالشت استوانه ای دو متکا مثلثی و دو پشتی می باشد. در این محصول تراکم بافت پارچه و مواد داخلی پر کننده آنهاست.

قیمت سرویس خواب ترمه

خرید عمده و تکی شاه نشین های ترمه

این محصول با توجه به کیفیت مواد اولیه و دوخت تنوع تولیدی زیادی دارد و لازم است مشتریان توجه لازم را داشته باشد. آکاده هماری بصورت مجازی و حضوری برای فروش عمده و تکی شاه نشین برای هم وطنان عزیز با تضمین کیفیت و قیمت و پشتیبانی و راهنمایی رایگان توسط خبره ترین کارشناسان این حوزه از طریق ارگاه تولیدی در یزد هستیم.