فروش کیف ترمه ای به قیمت تولیدی

همه ما دوست داریم که وقتی تولد دوستمان می‌شود کادویی درخور و زیبا به او بدهیم که همیشه به یادگار بماند و ترجیح می‌دهیم که کالای مصرفی و روزانه او باشد تا بتواند با نگاه کردن به آن به یاد ما بیفتد. برای این منظور انواع کیف ها می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند که امروزه در جنس ها و از پارچه های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

کیف ترمه ای از انواع کیف است که در بازار نمونه های متفاوتی از آن وجود دارد و بانوان با سلیقه می‌توانند با توجه به رنگ مورد نظر و طرحی که مدنظرشان است آن را خریداری کنند.

کیف ترمه ای

تلفیق کیف ترمه ای و چرم مصنوعی

امروزه برای خرید انواع کیف می توان سری به سایت‌های اینترنتی زد و آن را در طرح ها و رنگ های متنوع مشاهده کرد. نمونه ای از این کیف ها عبارتند از:

  • کیف ترمه
  • کیف پارچه ای
  • کیف چرم
  • کیف گلیم
  • کیف جاجیم
  • کیف سنتی عشایر
  • کیف سوزن دوزی
  • کیف بافتنی

برای هر کدام از این مدل کیف مشتری وجود دارد و افراد با توجه به سلیقه هایی که دارند آن را انتخاب می کنند. تولیدی های کیف ترمه برای تنوع بخشیدن به محصولات خود و فروش بیشتر به پارچه ترمه از پارچه دیگری استفاده می‌کنند که سبب زیبایی دوچندان آن نیز خواهد شد. چند سالی است که تلفیق کیف ترمه و چرم به دستور کار تولیدی های مجموعه اضافه شده و سبب مشتری بیشتر و زیبایی آن شده است.

مجموعه آران ترمه انواع کیف های ترمه و چرم را با تنوع رنگ و طرح های مختلف به منظور خرید عمده مشتریان عزیز فراهم کرده است. برای این منظور می توانید با کارشناس فروش مجموعه در تماس باشید.

کیف ترمه ای

تولیدی کیف های ترمه ای سنتی

در تولیدی های کیف ترمه به نکاتی که توجه می شود علاوه بر استفاده از پارچه ترمه با کیفیت می‌توان از پارچه های دیگر به عنوان تلفیق با پارچه ترمه استفاده کرد که نمونه آن چرم است که می‌تواند طبیعی و مصنوعی باشد. امروز استفاده از چرم طبیعی در دوخت پارچه ترمه کم رنگ تر شده است و بیشتر از چرم مصنوعی استفاده می شود چرا که تنوع رنگ بالایی دارد و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و مشتری می تواند با توجه به بودجه ای که دارد از انواع طرح ها خرید بکنند.

برای دوخت کیف ترمه پارچه ترمه با کیفیت و تراکم بالا نیاز داریم که با دوخت درجه یک می توان آن را  به کادوی زیبا و خاص تبدیل کرد و آن را به عزیزان هدیه داد.