بهترین قیمت شاه نشین ترمه یزدی

قیمت شاه نشین

آران ترمه مفتخر است با پشتوانه اعتماد مشتریان خود و نیروهای متخصص و با تجربه بهترین کیفیت را به شما ارائه نماید، شرایط ویژه برای خریداران عمده و مشاوره و پشتیبانی خوب برای مشتریان تکی سرویس های شاه نشین موجود می باشد.

کاربرد های سرویس نشیمن

با توجه به قابلیت چند کاربردی شاه نشن های ترمه می توان از آنها در جهات مختلفی در منازل یا محل کار استفاده کرد. استفاده به عنوان محل استراحت، جاگذاری به عنوان مبلمان نشیمن میهمانان در کنار مبلمان های امروزی یا بصورت تکی، انداختن بر روی تخت های چوبی سنتی، استفاده دکوری و تزیینی در منازل، استفاده در رستوران ها، قهوه خانه ها و محل کار بخشی از کاربرد های آنها می باشد که با توجه به امکان تغییر در اندازه ها به سفارش مشتری، تنوع استفاده بالاتر نیز می رود.

خرید و فروش سرویس های ترمه شاه نشین

از دیرباز برای ایرانیان وسایل نشیمن و یا پذیرایی از میهمانان بسیار مهم بوده است و خانواده ها سعی می کردند راحت ترین و زیباترین ابزار را برای مبلمان منازل خود فراهم نمایند. یکی از اصیل ترین این وسایل تشک ها و پشتی ها بوده اند، که در این بین سرویس شاه نشین ترمه از بهترین آنهاست که از ویژگی های آن:

  • سهولت در حمل و نقل و جابجایی
  • راحتی و آسایشی که برای نشیمن یا استراحت فراهم می کنند
  • تنوع در اندازه و رنگ و طرح
  • کاربری های مختلف
  • و در نهایت زیبایی منحصر به فرد آنها  می باشد.

قیمت شاه نشین

ویژگی  سرویس های نشیمن و شاه نشین ترمه

مبلمان نشیمن ترمه شامل:

  1.  یک تشک با اندازه ۲۰۰* ۸۰ سانتیمتر
  2. دو پشتی تکیه گاه به اندازه ۸۰*۶۵ سانتیمتر
  3. دو پشتی استوانه ای یا گرد در اندازه ۷۵*۸۰ سانتیمتر
  4. دو پشتی مثلثی به اندازه ۵۰*۷۰ سانتیمتر

و در صورت دلخواه مشتری این مجموعه در قالب سرویس ۵ تکه  و یا دو عدد کوسن اضافه عرضه می شود، طرح های این سرویس ها متنوع است (شکارگاه، افشار، آسمان، طوبی و … ) و در رنگ های متنوعی مانند فیروزه ای، زرشکی، سورمه ای و غیره تولید می شوند. جنس رویه تشک و پشتی ها از پارچه ترمه پلی استر ۷ رنگ با تراکم ۱۸۰باکیفیت است و داخل تشک با فوم سرد ۱۰ سانتی و پشتی ها با الیاف یا کاموا پر می شود که قابلیت نگهداری و دوام آن را بسیار بالا می برد.

خرید سرویس های شاه نشین ترمه بصورت تکی یا عمده

همانگونه که مطلعید یزد به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید محصولات ترمه شناخته می شود، انواع محصولات مانند کیف و شاه نشین و رومیزی و روتختی و پارچه و … که در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های مختلف تولید می شود.