آخرین قیمت پشتی ترمه یزدی با کیفیت

قیمت پشتی ترمه در بازار از جفتی ۳۵۰ هزار تومن به بالال تعیین می شود .این اختلاف قیمت به دلیل تنوع در طرح و رنگ و تراکم بافت پارچه پشتی ترمه است.

قیمت پشتی ترمه

عرضه عمده پشتی ها و سرویس های شاه نشین ترمه از تولیدی

مفتخریم با کسب اعتماد مشتریان و جلب رضایت خریداران موفق به عرضه عمده این محصولات بصورت مستقیم از تولیدی های اصلی پشتی در یزد هستیم و بصورت غیر حضوری با ارائه مشاوره های تخصصی و اشتراک طرح ها و همچنین با بهترین کیفیت و تضمین قیمت ، این محصولات را به فروش می رسانیم.

ارسال مطمئن این محصولات با توجه دشواری حمل و نقل آن توسط مشتریان نیز خدمت دیگری است در این مجموعه ارائه می شود.

قیمت پشتی ترمه

پشتی  ترمه پشتی سنتی ایرانی

با وجود تغییرات در دکوراسیون خانه ها کاربرد پشتی در منازل ایرانی غیر قابل انکار است و بدلیل زیبایی و کارایی آنها همچمنان مورد اقبال است. در یزد پشتی های ترمه یا همان پشتی های شاه نشین دارای کارگاه های تولیدی متعددی است که بدلیل رقابت دارای کیفیت و قیمت های قابل توجهی هستند و می توانند انتخاب مطمئنی برای خریداران و مشتریان داخلی و خارجی باشند. احساس خوب دورهم نشینی با استفاده از پشتی های ترمه قطعا با دکوراسیون و مبل های امروزی قابل قیاس نخواهد بود.

پشتی های ترمه بدلیل تنوع در طرح ها و رنگ های استفاده شده در پارچه رویه پشتی زیبایی دوچندانی به نسبت دیگر انواع پشتی مانند ترکمن، خلیجی، فرشی و غیره دارند.

تضمین کیفیت پشتی های تولیدی یزد

پشتی های ترمه دارای پارچه رویه از جنس ترمه یا تراکم بالا هستند و با مواد با کیفیت مانند نخ فرش یا نخ کاموا پر می شوند و در دوختی دقیق بسته بندی می شوند که بعضا دارای زیپ برای شستن پارچه رویی هستند.سنگینی پشتی، پارچه با کیفیت، پرداخت مناسب و رنگ و طرح و اندازه متنوع مزیت رقابتی پشتی های ترمه سنتی یزد می باشد.

در صورت تمایل به یک ست زیبا و کامل این پشتی ها بصورت سرویس های شاه نشین معمولا ۷ تکه عرضه می شوند که بصورت یک تشک در اندازه یک متر با فوم فشرده، دو پشتی دیواری ترمه، دو زیردستی رولی ترمه، دو مثلثی سنگین کناری و در صورت تمایل دو کوسن می باشد و زیبایی منحصر به فردی به تخت، نیمکت یا دکوراسیون منزل یا رستوران شما می دهد.