نمایندگی های فروش انواع کفش ترمه صندل

ترمه به عنوان یک پارچه سنتی و قیمتی ایرانی می توان بهترین گزینه جهت استفاده در صنعت مد بوده و در ساخت انواع مصنوعات از پوشیدنی مانند کفش و لباس گرفته تا تزئیناتی مانند رومیزی و … استفاده گردد. نمایندگی های فروش انواع کفش ترمه صندل با عرضه زیباترین این محصولات به صورت آنلاین می باشند.

نمایندگی های فروش انواع کفش ترمه صندل

طرح های کفش ترمه سنتی متنوع

طرح های کفش ترمه سنتی متنوعترمه از صنایع دستی با ارزش و کهن ایرانی است که نمونه های آن را می توان در همه جای کشور و تمامی نمایشگاه های بین المللی که به نمایش آثار ایرانی می پردازد مشاهده کرد.

ترمه پارچه ای بسیار زیبا و دل فریب است که در زمره شناخته شده ترین صنایع دستی ایرانی در سطح جهان بوده و از دوران صفویه تا کنون در شهرهایی مانند یزد، کرمان، کاشان و تهران تولید و بافته می شود كه ترمه توليدي شهر تاريخي يزد به عنوان يكي از بزرگترين اين محصول بسيار معروف مي باشد و از جمله سوغاتي هاي گران بهاي اين شهر مي باشد.

در سال های اخیر این هنر با تلاش های بسیار هنرمندان صنايع دستي دوباره مورد توجه قرار گرفته و شاهد حضور دوباره محصولات تولید شده از آن در بازار هستیم مانند انواع جانمازی، رومیزی، کوسن، روتختی و … كه از زمان هاي بسيار دور جانمازي هاي ترمه يكي از اجزاي جدايي ناپذير سفره هاي عقد و عروسي و جهيزيه تازه عروسان بوده است.

در دنياي امروزي انواع ترمه و طرح ترمه جهت دوخت و تهيه انواع لباس، مانتو و كيف و كفش مورد توجه قرار گرفته و لباس هايي با طراحي سنتي در ميان ايرانيان بسيار مد روز محسوب مي شوند كه يا كاملا از ترمه و يا تركيبي از آن با پارچه هاي ديگر مورد استفاده قرار مي گيرد.

البته انواع ارزان تری نیز از این پارچه وجود دارند که فقط طرح ترمه بوده و بافت متفاوت تر با الیاف متفاوتی دارند.

کفش های ترمه یکی از کالاهای تولید شده با این پارچه نفیس مي باشند که بسیار زیبا و شکیل بوده و مورد توجه بانوان خاص پسند ایرانی قرار گرفته اند.

کفش ترمه سنتی در مدل های:

  • ترمه و چرم
  • تماما ترمه
  • ترمه و ورنی
  • ترمه و جین

 از راحتی و صندل گرفته تا پاشنه بلند و مجلسی ساخته می شوند.

طرح های کفش ترمه سنتی متنوع بوده و دارای ترکیب رنگی بالا و نقوش گوناگون می باشد كه هر نقشه زيبايي و جذابيت خود را دارد.

دسته بندی کفش ترمه براساس درجه بندی کیفیت

دسته بندی کفش ترمه بر اساس درجه بندی کیفیت انجام می گیرد، این که از بهترین نوع ترمه دست بافت ساخته شده باشند و یا فقط از پارچه طرح ترمه دوخته شده اند، برند تولید کننده و کیفیت کلی کار نیز بسیار مهم می باشد.

ترمه خود از دو نوع الیاف متفاوت تهیه می شود، پلی استر و ابریشم.

ترمه های تولید شده با نخ های ابریشمین کیفیت و قیمت بالاتری از انواع پلی استری خود داشته و با تنوع رنگی چهار تا ده رنگ بافته می شوند که هر چه میزان رنگ بیشتری در بافتشان به کار رفته باشد قیمت نیز به طبع آن بالا می رود.

این کفش ها نیز مانند انواع کفش های دیگر در مدل های مختلفی ساخته می شوند و امکان ترکیب با هر نوع پارچه دیگری را در هر مدل دارا می باشند.

نوع ساخت کفش ها نیز بسیار مهم می باشد، کفش های صنایع دستی اصل اصولا دست دوز بوده و قیمت بالاتری نسبت به انواع انبوه ساخت دارند پس در حالت کلی بر اساس:

  • نوع ترمه
  • ساخت (دست دوز یا …)
  • برند
  • مدل
  • نوع زیره
  • و …

درجه بندی می شوند.

ترمه ها با نقوش و طیف وسیعی از رنگ آمیزی بافته می شوند که قدمت بعضی از آن ها تا ۶۰۰ سال پیش می رسد که به صورت موروثی در میان نسل ها دست به دست شده اند و هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را داشته و داستان خود را دارند:

  • بته جقه؛ در تعدادی از استناد بیان شده است که بته جقه از سرو ایرانی الهام گرفته است که از نمادهای دوران زرتشتی بوده و از قدیم الایام به عنوان نماد آزادگی در ایران به شمار می رفته است، در اسناد دیگر هم از نخل، آتش، بادام و گلابی و … سخن به میان آمده و بعضی ها نیز آن را نشان گل محمدی و بجا مانده از دوران صفویه می دانند که طرح کنونی از اواخر قرن ۱۹ میلادی به صورت امروزی رایج شده است .
  • شاه عباسی؛ این گل به عنوان یک گیاه مقدس به شمار می رفته است که به عنوان نمادی از خورشید و نشانه طراوت از آن یاد می شده است که قدمت استفاده از این گل به دوران هخامنشیان باز می گردد که در دوران صفویه به اوج خود رسیده و به همین دلیل با لقب شاه عباشی شناخته می شود، این گل ها در اشکال ۴،۵ و ۶ پر ختایی گردشی رسم می شوند، نقش هايي كه از بطن طبيعت نشات گرفته است.
  • بته خرقه اي؛ بته هايي كاج مانند كه به دليل بزرگي با نام بته خرقه نيز شناخته مي شود، از اين طرح بيشتر در ترمه هاي بافته شده در كرمان به كار مي رود.
  • بته ترمه اي؛ اين طرح ها بسيار شبيه به بته هاي كاج است كه در انواع ساده، دو و سه قلو با اندازه هاي متوسط بافته مي شود كه در داخل خود تزييناتي همچون گل چند پر و شاه عباسي مي باشد كه تركيب بسيار خاص و منحصر به فردي را به نمايش مي گذارد.
  • بته كشميري؛ در اين نوع بافت از چندين بته كوچك و بزرگ در كنار هم استفاده مي شود كه از يك بته بزرگ در ميان و شاخه هاي كوچكتر نيز در كنارها قرار مي گيرند. اين طرح ها بته اي ممكن است در كنار هم يا جدا، يا به صورت درهم و رديفي و يا يك يا چند طرفه قرار گرفته باشند كه در ميانشان طرح هاي شكوفه اي قرار گرفته و تزيين شده باشند.

از ديگر طرح هاي به كار رفته نيز كه كمتر شناخته شده اند مي توان به: بته اژدري، طرح جام، رضا تركي، قاب قرآن، بته بادامي، بته تاجي و … نيز اشاره كرد. 

ترمه هاي زربفت و نقره اي نيز با تركيب اين نقوش از پرفروش ترين انواع و مناسب ترين مدل ها جهت كيف و كفش مي باشند.

کفش تمام ترمه با چرم طبیعی زنانه مجلسی

کفش تمام ترمه با چرم طبیعی زنانه مجلسیچرم یکی از بهترین متریال ها جهت ساخت کفش می باشد که از قدیم الایام مورد توجه بانوان و آقایان شیک پوش بوده و عمر و دوام و همینطور زیبایی منحصر به فردی داشته و قابليت بالايي در تركيب پذيري با انواع پارچه هاي ديگر را دارد.

حال چه شود که چرم اصیل با هنر زیبای ایرانی یعنی ترمه ترکیب شود، می توان از مشخصات هر دوی این اجناس متوجه شد که ترکیب نهایی قرار است چه غوغایی به پا کند.

مطمئنا چنین کالای زیبا و هنرمندانه ای نظر هر بیننده ای را به خود جلب کرده و مشکل پسندان را به خود جذب خواهد کرد.

کفش تمام ترمه با چرم طبیعی زنانه مجلسی یکی از شکیل ترین انواع این محصولات است که می تواند با لباس هایی با تم سنتی به راحتی ست شده و بهترین گزینه جهت استفاده در مراسمات رسمی و بین المللی می باشد.

این کفش ترمه شیک و خاصه پسند را می توان در تمامی مدل های مرسوم مجلسی مشاهده کرد که حتی قابل ساخت بر اساس سفارش و نیاز مشتری بوده و در صورت نیاز می توان هر نوع ترمه ای را طبق نظر مشتری با هر رنگ و طرحی از چرم پیاده کرد.

این دو متریال بسیار تطبیق پذیر بوده و زیبایی منحصر به فردی دارند و انواع ست این کالا به صورت چند تکه مانند کیف و کمر نیز موجود می باشد که به راحتی می توان آن ها را به صورت ست با هم خریداری و استفاده نمود.

این کفش ها بهترین تکمیل کننده و متمم مانتو هایی با تم سنتی و ترمه می باشند که امروزه بسیار مورد توجه بانوان شیک پوش هستند.

کفش و صندل های زیبای ترمه دخترانه شیک

یکی دیگر از کفش هایی که در تابستان بسیار پر طرفدار هستند انواع صندل تابستانی می باشد.

انواع صندل کفش ترمه دخترانه شیک و زنانه را می توان در میان مدل های محبوب ساخته شده از ترمه مشاهده کرد.

این صندل ها بر طبق سلیقه دختران جوان ساخته شده و اغلب به صورت راحتی و پاشنه بلند می باشند که بهترین گزینه جهت استفاده به همراه کوله پشتی های ترمه در محیط های دانشگاهی می باشند.

این که پوشاک یک دانشجوی اصیل ایرانی با نقوش و هنر ایرانی ترکیب شده باشد نشانگر اصالت ايراني خواهد بود.

استفاده از كالاهاي توليد داخل با بهترين پارچه هاي ترمه مي تواند تاثير بسيار بالايي در كارآفريني ميان جوانان جوياي كار بوده و منجر به حمايت از اين كالاهاي با كيفيت توليد ايراني باشد.

همينطور كالاها و صنايع دستي پوشيدني تهيه شده از ترمه بسيار مورد توجه گردشگران و توريست ها بوده و با رضايت به خريد آن ها پرداخته و از اين سوغاتي ها در كشور خود استفاده مي كنند كه مانند يك كالاي تبليغاتي عمل نموده و صنايع توليدي كشور را به جهانيان معرفي خواهد كرد.

كفش هاي ترمه در رنگبندي ها و نقوش مختلف ساخته مي شوند كه از محبوب ترين رنگ هاي آن آبي فيروزه اي و زرشكي مي باشد، ترمه داراي رنگ زمينه هاي مختلف با نقوشي با رنگ هاي متفاوت مي باشد كه باعث ايجاد و توليد انواع كفش هاي رنگارنگ شده است.

صندل های روفرشی ترمه در رنگ های فیروزه ای و قهوه ای

صندل های روفرشی ترمه در رنگ های فیروزه ای و قهوه ایفروش کفش ترمه در اكثر فروشگاه هاي صنايع دستي انجام مي گردد، در اين فروشگاه ها كه به صورت حضوري و غير حضوري فعاليت مي نمايند مي توان اين كفش ها را در انواع طرح هاي جديد و زيبا مشاهده كرد.

جستجو در اينترنت به ليست بلندي از انواع سايت هاي فروشگاهي منتهي مي شود كه با قرار دادن انواع تصاوير از كالاهاي موجود در رنگ بندي هاي مختلف حق انتخاب بسيار بالايي به بازديد كنندگان خود پيشنهاد مي كنند. 

در اين ليست مي توان انواع كفش هاي ترمه اسپورت و صندل هاي روفرشي ترمه در رنگ هاي فيروزه ي آبي و قهوه اي را مشاهده كرد.

از بزرگ ترين مزيت اين فروشگاه هاي آنلاين ديدن انواع محصولات در كوتاه ترين زمان ممكن با سرعت بالا مي باشد و همين طور امكان خريد از تمامي نقاط ايران.

در دنياي وب مي توان تقريبا تمامي مدل هاي موجود از يك محصول را از تمامي نقاط جهان مشاهده كرد كه امكان مقايسه قيمت ها و سايز بندي و … نيز ممكن مي باشد.

برگزيده ترين اين فروشندگان با ارايه تخفيفات و قيمت هاي مناسب از بهترين مراكز براي خريد مي باشند.

لیست تأمین کنندگان بزرگ صندل و کفش ترمه مرغوب

كفش هاي ترمه توسط توليد كنندگان بسياري عرضه مي شوند كه همين قضيه خود باعث طراحي و ساخت متنوع ترين انواع كفش با تركيبات مختلف شده است، تركيب ترمه با جين، ترمه با چرم، ترمه با كتان يا نمد و … كه هر كدام مزيت ها و معايب خودشان را دارند.

نمایندگی کفش ترمه با عرضه زيباترين و با كيفيت ترين اين محصولات مي تواند منبع مناسبي جهت تهيه و خريد اين كالاي زيبا باشد.

صندل ها و كفش هاي ترمه جنس ظريفي داشته و انواع ابريشمين آن بهترين گزينه براي مهماني ها و دورهمي هاي خانوادگي و كاري مي باشند، صندل هاي ترمه در دو نوع رو فرشي و مخصوص پياده روي دوام بسيار بالايي داشته و مي توان با خيال راحت از آن ها استفاده نمود.

ترمه پارچه اي است كه بايد به دقت استفاده شود و در صورت تماس با اشياي تيز و يا استفاده نادرست زود از بين مي رود پس بهتر است مراقب كفش هاي ترمه خود مواظبت كرده و از پوشيدن آن زير باران و برف خودداري نماييد.

صندل کفش ترمه مردانه طبی رنگ تیره

صندل کفش ترمه مردانه طبی رنگ تیرهكفش ها و ست ها ترمه با رنگ بندي متفاوت و تيره تر را آقايان محترم نيز مي توانند استفاده كنند،جايقه هاي بافته شده، دستمال گردن ها و كفش هاي راحتي از ترمه از جمله مناسب ترين وسيله ها جهت استفاده آقايان مي باشند.

كفش هاي ترمه را مي توان در زمره بهترين لوازم كادويي قرار داد كه در خور قيمت و همين طور ارزش شخص هديه گيرنده بوده و در هر صورتي مور پسند هر كسي مي تواند باشد.

صنايع دستي هميشه نشان دهنده قيمت و ارزش خود در هر كجا كه باشند بوده و به ارزش هر چيزي خواهند افزود.

اگر به دنبال خريد يك محصول عالي و با كيفيت هستيد كه از بهترين نوع ترمه با زيباترين رنگ ها توسط برترين توليد كنندگان ساخته شده باشد بهتر است از يك فروشنده منتخب با محصولات گارانتي شده خريد نماييد كه با سابقه اي طولاني در اين عرصه فعاليت داشته باشد. 

اين مجموعه به عنوان يكي از بزرگ ترين عرضه كنندگان محصولات ترمه از جمله كفش به سراسر كشور به فعاليت آنلاين مي پردازد. بهترين انواع صندل كفش ترمه مردانه طبي رنگ تيره را از ما بخواهيد.