مرکز خرید ترمه رومیزی ابریشم

ترمه رومیزی ابریشم در شهرهای زیادی از طریق مراکز خرید به فروش گذاشته می شوند. خریداران می توانن از طزریق مراجعه به این مکان ها نیازهای خرید وفروش عمده خود را برطرف سازند.

ترمه ابریشمی که امروزه در بازار ها برای دکوراسیون منزل و یا مکان های دیگر به کار می روند،در انواع و اقسام متفاوت هستند که هرکدام در کیفیت های مشخصی به فروش می رسند.

ترمه کشمیری

تاریخچه ترمه کمی نامعلوم است اینکه اصل ترمه از کدام کشور آمده. آیا ایرانیان آن را به کشمیر برده اند و یا اینکه از کشمیر به ایران رسیده است. درگذشته مانند امروز ترمه دارای طرح های متنوع بوده که نام یکی از این طرح ها طرح کشمیری است.

امروزه در ایران بافندگان زیادی روی کار آمده اند که با ایجاد کارگاه و کارخانه های کوچک و بزرگ ترمه بافی نیاز مردم ایران را به این هنر زیبا و نفیس برطرف کرده اند و دیگر نیازی به ترمه های هندی و کشمیری نیست. چرا که ترمه های ایرانی به خصوص ترمه یزد داراری طرح و رنگ منحصر به فرد و بی نظیر است.

البته یکی از برندهای ترمه بافی در ایران ترمه عدل کشمیر است.

قیمت رومیزی سه تکه ترمه

از جمله رومیزی های پرفروش ترمه نوع سه تکه آن است که بنا بر طرح و رنگ متنوعی که دارد قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. قیمت رومیزی سه تکه اگر از جنس ابریشم باشد بسیار بیشتر از نوع پلی استری آن است. چرا که نخ ابریشم همیشه در کیفیت و نوع بافت حرف اول را می زند.

مشتریان نیز این روزها توجه بیشتری به این نوع رومیزی کرده اند. چرا که با تکه های کوچک و بزرگی که دراد برای میز جلومبلی و عسلی های آن بسیار مناسب است.

قیمت رومیزی سه تکه ترمه بستگی به عوامل مختلفی دارد که هر کدام در بالا و پایین رفتن قیمت نقش مهمی را ایفا می کند. به طور مثال جنس پلی استری سه تکه بسیار ارزان تر از نوع ابریشم ان است.

اطلاع از قیمت دقیق تر انواع رومیزیها تکه ای ترمه از طریق سایت های فروشنده این محصول امکان پذیر شده است.

تفاوت ترمه ابریشم با دیگر ترمه ها در چیست؟

همانطور که از قدیم هم مرسوم بوده پارچه های ترمه را با نخ های نازک و ظریف ابریشم می بافتند و افراد به خاطر همین ابریشمی بودن ترمه ان را خریداری می کردند. اما امروزه تولیدکنندگان از نخ های دیگری نیز استفاده می کنند که معایا و مزایب خود را دارد.

آنچه که برای اغلب خریداران اهمیت دارد کیفیت و زیبایی ترمه است که آن را فقط در نوع ابریشم آن می توان مشاهده کرد. چرا که طرح های بی نظیر و همچنین تنوع رنگی زیاد در نخ ابریبشم ان را بر دیگر الیاف مانند پلی استر برتری داده است.

خرید ترمه ابریشم این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصول با برند خوب و کیفیت برتر خریداری کرده اند.

انواع مختلف ترمه های مرغوب به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسند. برای اگاهی از طرح های زیبای ترمه ابریشم یزد می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

مرکز خرید ترمه رومیزی ابریشم

ترمه رومیزی یکی از رایج ترین نوع ترمه بافته شده در ایران است که انواع مختلف ان در ابعاد و اشکال متفاوت به بازار عرضه می شود. این نوع رومیزی ها هم به صورت پارچه خام قغبدار و هم به صورت آماده به فروش می رسند که مشتریان بنا به نیاز و نوع استفاده خود آن را خریداری می کنند.

مراکز خرید عمده این محصول با ارائه این نوع از ترمه به خریداران عمده و تاجران داخلی و خارجی خود توانسته است در این بازار بزرگ سهم زیادی را به خود اختصاص دهد.

مراکز خرید عمده ترمه رومیزی عبارتند از:

  • تولیدی های عرضه مستقیم
  • نمایندگی های ترمه یزد در سراسر ایران
  • فروشگاه های اینترنتی ترمه
  • خرید از طریق شبکه های اجتماعی