لیست قیمت ست کامل ترمه یزد | ارزان ترین قیمت رومیزی ترمه

برای اطلاع از لیست قیمت ست کامل ترمه می توانید از طریق سایت های فراوانی اقدام نموده و از قیمت هر ست رومیزی ترمه به صورت دقیق مطلع شوید. ارزان ترین نوع ترمه رومیزی را می توانید از طریق مجموعه آران ترمه دریافت کنید.

آیا مشخصه های یک ست کامل ترمه را می شناسید؟ آیا از انواع طرح های سنتی این پارچه آگاهی دارید؟ می توانید برای مشاهده انواع طرح های رومیزی ترمه از طریق آیدی تلگرام یا واتس آپ به شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ پیام دهید.

امروزه خرید محصولی که هم ارزان قیمت باشد و هم کیفیت داشته باشد یکی از دغدغه های مردم شده است. برای همین منظور تولیدکنندگان و بافندگان ترمه در ایران نیز سعی در بافت پارچه ای کرده اند که مانند ترمه ابریشم گران قیمت نبوده و همه مردم بتوانند این رومیزی سنتی را در خانه ها خود داشته باشند.

تولید و فروش ترمه پلی استر باکیفیت و تراکم بالا از طریق مجموعه ترمه آران امان پذیر شده است. این مجموعه با عرضه ترمه های باکیفیت پلی استری ارزان ترین نوع رومیزی ها را برای استفاده در داخل و حتی فروش به کشورهای خارجی نیز ارایه کرده است.

 

ست کامل ترمه شامل چند رومیزی است؟

آیا ست های ترمه را دیده اید. آیا می دانید هر ست از محصولات ترمه شامل چند رومیزی است؟ محصولاتی از ترمه که به صورت ست تولید شده و به فروش می رسند عبارتند از

  • ست  پنج تکه پذیرایی ترمه
  • ست سه تکه جلو مبلی ترمه
  • ست روتختی ترمه
  • ست کیف و کفش ترمه

ست کامل ترمه شامل ۵ عدد رومیزی است که می توان برای انواع میزهای دکوراسیون خود در منزل یا محیط کار استفاده کرد. این ست در تنوع بالای طرح و نقش ودر ۱۲ ترکیب رنگی تولید شده و برای فروش به بازار های ایران عرضه می شود.

بهترین مارک ترمه رومیزی

خرید محصولات اصل و باکیفیت می تواند در دوام و ماندگاری آن محصول نیز تاثیر داشته باشد. خرید ترمه هم وقتی اصل و مارک است که ابریشمی باشد. در واقع بافت پارچه ترمه با نخ ابریشم بهترین کیفیت پارچه ترمه است.

در استان یزد کارخانه های بزرگی هستند که به بافت ترم هابریشم با بهترین کیفیت مشغولند و تولیدات خود را به سراسر ایران عرضه می کنند. فروش به تاجران خارجی نیز یکی از فعالیت های این مجموعه ها می باشد.

برای خرید ترمه رومیزی با بهترین مارک و کیفیت می توانید از طریق مجموعه ترمه آران از طرح و قیمت رومیزی های ترمه مطلع شوید.

 

قیمت ترمه قدیمی

سوال این است که آیا هنوز ترمه قدیمی در بازار وجود دارد و می توان ترمه اصل و قدیمی را که با نخ های ابریشم طبیعی بافته اند پیدا کرد؟ در اسان یزد که مهد بافت ترمه است می توان هنوزهم افرادی را پیدا کرد که ترمه قدیمی ازگذشتگان خود یادگار نگه داشته اند.

خرید و فروش ترمه قدیمی در این شهر هنوز صورت می گیرد. برای این کار باید به افراد خبره و کسانی که گذشتگانشان بافنده این پارچه بودند مراجعه کرد و از آنان در این رابطه پرس و جو نمود.

قیمت ترمه قدیمی بسیار بالاست. به طوری که یک بقچه ترمه در ابعاد ۷۰*۷۰ ممکن است از ۶ میلیون تومن به بالا قیمت داشته باشد. یکی از قدیمی ترین ترمه های ابریشم ه در یزد وجود دارند حدود ۲۰۰ میلیون تومن نیز برپاورد قیمت شده است.

قیمت هر متر پارچه ترمه

با دیدن یک طرح و رنگ از پارچه ترمه نمی توان قیمت مشخصی را برای پارچه های دیگر ترمه تعیین کرد. چرا که ترمه دارای هزاران طرح و نقش است که هر کدام را با تعداد رنگ مشخص و نخ های متنوعی می بافند.

یک متر پارچه ابریشم ۸ رنگ قیمت بسیار بیشتری نسبت به یک متر پارچه ابریشم ۵ رنگ دارد. چرا که تعداد رنگ بیشتر سبب ظرافت و تراکم بیشتر پارچه شده و دلیل بر افزایش قیمت پارچه نیز است.

در بازار پارچه های ترمه از متری ۱۸ هزار توامن به بالا قیمت دارند و پارچه ترمه ابریشم تا حدود متری دو میلیون هم قیمت دارد.