قیمت کیف زنانه ترمه برای فروش

قیمت ترمه و انواع محصولات آن از جمله کیف ترمه در بازار تهران و دیگر شرهای ایران بسیار متفاوت است. چزا که کیف ترمه درطرح ها و ابعاد مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می شود که هر کدام بسته به کیفیت پارچه و جنس آن سبب تفاوت قیمت محصول نهایی می شود. در واقع قیمت کیف زنانه ترمه از بیست هزار تومان تا سیصد هزار تومان در بازار قیمت دارد.

تولیدکننده های کیف ترمه

در استان یزد به دلیل وجود کارگاه های پارچه بافی اعم از ترمه و جاجیم تولیدی های کیف ترمه هم فراوان شده اند و به دوخت کیف و کفش مشغول اند. تولیدککنذه هایی که کیف دوزی دارند اغلب دو دسته اند:

  1. خود کارگاه پارچه بافی دارند و در کنار بافت و تولید پارچه های ترمه پلی استر و جاجیم، کارگرانی را برای دوخت انواع کیف ترمه در سایز و طرح مختلف استخدام کرده اند.
  2. تولیدکنندگان کیف ترمه که پارچه های ترمه خود را از ترمه باف ها خریداری می کنند و خود پارچه بافی ندارند.

هرکدام ازاین دو مدل تولیدی کیف مزایای خود را دارد و هر دو تولیدی کیف های ترمه را برای فروش به سایراستان ها ارسال می کنند.

 

قیمت ترمه

ترمه ای که بافته و تولید می شود چون توسط دستگاه های مختلف و با نخ های مختلفی بافته می شود در نهایت کیفیت های متنوع و متفاوتی هم خواهد داشت که همین سبب تفاوت قیمت در انواع ترمه ها خواهد شد. قیمت ترمه در استان یزد از ۴۵ هزار تومان تا ۸۰۰هزار تومان قیمت دارد. برای خرید عمده ترمه و اطلاع دقیق از قیمت ها  می توانید با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس بگیرید.

قیمت کیف زنانه ترمه

کیف های ترمه در ابعاد کوچک و بزرگ تولید و عرضه می شوند. از کیف پول کوچک تا کیف های دانشجویی بزرگ که هر کدام با دو مدل پارچه تولید می شوند:

  • پارچه ترمه پلی استر۴ رنگ
  • پارچه ترمه هفت رنگ

فروش کیف ترمه

برای خرید کیف ترمه  می توانید در شهر یزد آن را از انواع ترمه فروشی ها و یا تولیدی ها خریداری کنید. ولی برای خرید عمده و انبوه انواع کیف های ترمه باید به صورت مستقیم از تولیدکننده های کیف ترمه خرید کنید تا هم از کیفیت کیف ها مطمئن شوید و هم سود بیشتری موقع خرید داشته باشید. برای اطلاع از قیمت کیف زنانه ترمه در طرح های متنوع با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.