قیمت ترمه پلی استر در بازار

اگر سری به بازار ترمه زده باشید، خواهید دید که قیمت های ترمه مختلف است و حتی ممکن است ترمه ای با یک طرح و رنگ چند قیمت متفاوت داشته باشد. حتی قیمت ترمه در هر شهری ممکن است متفاوت باشد. علت چیست؟ آیا هر فروشنده ای بنا برسلیقه خود قیمت گزاری می کند و یا اینکه جنس هر ترمه متفاوت از دیگری است؟

تفاوت قیمت ترمه های پلی استر

برای دسترسی و راحتی خرید همه اقشار مردم، تولید کنندگان علاوه بر الیاف ابریشم که قیمت زیادی هم دارد از الیاف دیگری برای بافت ترمه های خود استفاده می کنند که سبب شده ترمه با همان طرح و رنگ ولی با قیمتی بسیار ارزان تر از ترمه ابریشم تولید و به بازار عرضه شود. نخ پلی استر الیافی است مصنوعی که امروزه دربافت بسیاری از پارچه ها از آن استفاده می شود و کیفیت مناسبی هم دارد.  از مزایای ترمه پلی استر علاوه بر قیمت مناسب سبک تر بودن آن نسبت به ابریشم است. همچنین اغلب طرح ها و رنگ هایی که برای ترمه ابریشم بافته می شود برای ترمه پلی استر هم قابل بافت است. برای قیمت ترمه فاکتورهای زیادی وجود دارد که با توجه به آن می توان برای هر متر پارچه ترمه قیمت تعیین کرد:

  1. تعداد رنگ به کار رفته
  2. تراکم بافته شده
  3. کیفیت نخ به کار رفته
  4. جنس آستر استفاده شده در پشت ترمه
  5. جنس مغزی به کار رفته در لبه های ترمه

قیمت ترمه پلی استر

قیمت پارچه ترمه پلی استر

برای اطلاع از قیمت ترمه پلی استر ابتدا باید قیمت پارچه ترمه پلی استر را دانست بعد قیمت دوخت آن محصول به عنوان مثال رومیزی هم به قیمت پارچه اضافه می شود.  پارچه ترمه ۴ رنگ یک قیمتی است و پارچه ترمه ۵ رنگ هم قیمت دیگری دارد. با توجه به فاکتورهایی که در بالا ذکر شد، نمی توان قیمت مشخصی را برای ترمه پلی استر ذکر کرد. ولی حدود قیمت را برایتان بیان می کنیم: پارچه ترمه پلی استر ۴ رنگ که با تراکم ۱۲۰ بافته شده باشد حدود۱۵ هزار تومان است که باز هر تولیدی بسته به طرحی که به کار می برد و قیمتن نخی که خریده است، ممکن است قیمت ها کمی متفاوت باشد. زیرا که با توجه به تورم بازار و افزایش قیمت نخ پلی استر قیمت ترمه هم در نوسان است و ممکن است هر هفت هیک قیمتی باشد. برای اطلاع از قیمت ترمه و پارچه ترمه با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

قیمت ترمه پلی استر

این مجموعه تنوعی بالا از انواع ترمه های پلی استر را در طرح ها و رنگ های زیبا و دلنشین به بازار عرضه کرده است. ارائه ترمه های پلی استر از تراکم ۱۲۰ تا ۲۴۰ و تعداد رنگ از۴ رنگ تا ۷ رنگ با کیفیت بافت مناسب و ازان ترین قیمت از خدمات این مجموعه بزرگ است. جهت اطلاع دقیق تر از قیمت ها و خرید عمده با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

قیمت ترمه پلی استر