قیمت باورنکردنی روپشتی ترمه درجه یک

روپشتی ترمه یکی از صدها محصول ساخته شده از ترمه می باشد. ترمه در اغلب کالاهای ایرانی نقش ویژه ای ایفا می کند که در میان آنها می توان به رومیزی و دیگر محصولات آن اشاره کرد. در این مقاله به بررسی قیمت روپشتی ترمه درجه یک می پردازیم.

قیمت باورنکردنی روپشتی ترمه درجه یک

مقایسه روپشتی ترمه صنعتی و دستباف

مقایسه روپشتی ترمه صنعتی و دستباف ترمه یکی از انواع پارچه های گران قیمت می باشد. این پارچه از الیافی با لطافت بالا بافته می شود. ترمه یکی از صنایع دستی در نساجی ایران زمین می باشد.

پارچه ترمه از ابریشم و پشم تولید می شود. نخ های این پارچه با رنگهای گیاهی و طبیعی و رنگ آمیزی می شوند. معمولاً این رنگها عبارتند از قرمز، نارنجی، سبز و مشکی و … .

البته ترمه تنها به صورت دستی بافته نمی شود و اخیراً ترمه صنعتی نیز روانه بازار شده است. اگر بنا باشد به مقایسه روپشتی ترمه صنعتی و دستباف بپردازیم باید موارد متعددی را مد نظر قرار دهیم که در ادامه به بررسی بخشی از آنها خواهیم پرداخت.

بی شک ترمه دستی از نظر ارزش هنری از ترمه صنعتی بالا تر می باشد. این روزها شما هم می توانید روپشتی ترمه صنعتی در بازار بیابید و هم روپشتی ترمه دستباف. این که شما کدام یک را انتخاب می کنید به سلیقه شما مربوط می شود. معمولاً افراد صنایع دستباف را بیشتر جهت تزئین و دکور مورد استفاده قرار می دهند. دلیل این امر این است که شما می توانید روپشتی ترمه صنعتی را با قیمت مناسب تر و ارزانتری از ترمه دستباف خریداری کنید.

مقایسه رو پشتی ترمه صنعتی و دستباف کاری سخت می باشد. به این منظور که نمی توان گفت کدام یک از دیگری بهترند و همان طور که اشاره شد انتخاب آنها به سلیقه شما باز می گردد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

ترمه طرح های متعددی دارد. از میان این طرحها می توان به نقشهای بته جقه، بته خرقه، شاخ گوزنی، راه راه، بته سروی و … اشاره کرد.

برای یک جمع بندی بهتر است مروری داشته باشیم بر تفاوتهایی که میان ترمه دستباف و صنعتی برشمرده شد. ترمه دستباف به عنوان یکی اثر دستی ماندگار ارزش هنری بالایی دارد و چنانچه به این هنر علاقمندید این نوع ترمه از ارزش بیشتری نسبت به ترمه صنعتی برخوردار است.

علاوه بر این مورد قیمت ترمه دستباف به نسبت بالا تر از ترمه صنعتی می باشد. این مسئله در مورد اغلب صنایع دستی صادق است. لذا اگر قصد خرید ترمه را برای مصرف دم دستی را دارید بهتر است از ترمه صنعتی استفاده نمایید.

رنگهای به کار رفته در پارچه ترمه دستباف معمولاً رنگهای طبیعی می باشد. اما ممکن است در تولید صنعتی ترمه از رنگهای شیمیایی نیز استفاده شود. البته روپشتی ترمه با کیفیت، چه دستباف و چه ماشینی باید از پشم، ابریشم و یا کرک مرغوب تولید شده باشد.

در تولید ترمه های دستباف معمولاً از نقوش سنتی و بومی استفاده می شود، اما ممکن از در میان ترمه های صنعتی نقوش مدرن و متفاوتی نیز به چشم بخورند.

فروش بهترین روپشتی ترمه ممتاز

فروش بهترین روپشتی ترمه ممتاز استفاده از پارچه ترمه و محصولات متعدد آن از دیرباز در کشور ما رواج داشته است. امروز با صنعتی شدن نساجی در کشور ما این محصول به دو صورت صنعتی و دستباف در بازار به فروش می رسد.

استفاده از الیاف با کیفیت سبب شده است که روپشتی های صنعتی ترمه نیز دست کمی از انواع دستباف آن نداشته باشند. فروش این محصولات از رونق بالایی در بازار برخوردار می باشد. دلیل این امر نیز لطافت این نوع پارچه و طرحهای زیبا و خیره کننده آنها می باشد.

خرید این محصول به روشهای مختلفی قابل انجام است. یکی از این روشها خرید اینترنتی می باشد. خوشبختانه فروشگاه های معتبر و مجاز اینترنتی در این زمینه اقدام به فعالیت نموده و نوع مرغوب این کالا را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و اطلاع از قیمت آن با ما تماس بگیرید.