فروش پشتی سنتی ترمه یزدی با کیفیت عالی

با وجود مبله شدن اکثر خانه ها و تغییر دکوراسیون داخلی منزل هنوز هم خانه هایی هستند که از پشتی به عنوان تنها وسیله برای استراحت استفاده می کنند و کسانی هم هستند که با تلفیق سنتی و مدرنیته یعنی پشتی و مبل توانسته اند دکوراسیون بسیار زیبای را خلق کنند. از زیباترین پشتی های موجود در بازار ایران می توان به پشتی سنتی ترمه یزدی اشاره کرد. این پشتی دارای طرح های بسیار زیبا می باشد و در کیفیت های مختلف به بازار عرضه شده است. در ادامه با ما باشید تا در مورد این شاهکار زیبا بیشتر بدانید.

فروش پشتی سنتی ترمه یزدی با کیفیت عالی

انواع طرح سنتی پشتی ترمه یزدی

انواع طرح سنتی پشتی ترمه یزدی

همان طور که از اسم پشتی سنتی ترمه یزد مشخص است برای تولید آن از پارچه ترمه استفاده شده است. در بافت این پارچه از ابریشم و یا پشم سفید مرغوب استفاده شده است. البته پشم را می توان پس از رنگ آمیزی به رنگ های قرمز، نارنجی، مشکی و عنابی در بافت پارچه ترمه مورد استفاده قرار داد.

منشا تولید پارچه ترمه در ایران شهر  یزد می باشد و به همین خاطر پشتی های تولید شده از ترمه، به پشتی ترمه سنتی یزدی معروف هستند زیرا بیشتر طرح های ان سنتی بوده و به پشتی سنتی یزدی معروف هستند.

 یکی از کاربرد های پارچه ترمه برای تولید پشتی می باشد. پشتی سنتی در طرح های سنتی سلطنتی، هخامنش به بازار عرضه شده است.

استفاده از ابریشم و پشم در تولید پشتی سنتی  ترمه یزدی باعث بالا رفتن کیفیت آن می شود. امروزه پارچه های ترمه از نوعی پلی استر نیز به بازار عرضه شده اند که لطافت و زیبایی پشتی های سنتی ترمه را ندارند. علاوه بر این موادی که در پشتی های سنتی ترمه برای پر کردن حجم پشتی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند بر قیمت نهایی پشتی موثر باشند.

خرید جدیدترین پشتی سنتی ترمه یزدی

خرید جدیدترین پشتی سنتی ترمه یزدی

اگر به دنبال یک پشتی با کیفیت عالی برای تغییر دکوراسیون منزل خود می گردید و برای شما استفاده از طرح های سنتی ایرانی اهمیت ویژه‌ای دارد. پیشنهاد ما به شما خرید پشتی سنتی ترمه یزدی می باشد.

 انواع پشتی سنتی یزدی در طرح های زیبا به بازار عرضه شده است. شما می توانید برای اطلاع از جدید ترین طرح های موجود در بازار با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و نسبت به سفارش آنها اقدام نمایید.

همچنین اگر دارنده فروشگاه محصولاتی مانند انواع پشتی هستید ما عرضه این محصول بسیار زیبا را به مشترهایتان توصیه می کنیم. علاوه بر این با خرید به صورت عمده می توانید از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار شوید.