فروش ویژه و ارزان قیمت رومیزی ترمه در تهران

رومیزی ترمه تهران، یکی از محبوب ترین صنایع دستی نساجی با ارزش و نفیس ایرانی است که از لطیف ترین الیاف تهیه می شود و دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشد. این محصول دارای کاربرد های متنوعی است و می توان آن را برای میز نهارخوری، جلو مبلی و انواع میز خاطره به کار برد.

فروش ویژه و ارزان قیمت رومیزی ترمه در تهران

بزرگترین استان های تولید رومیزی ترمه

بزرگترین استان های تولید رومیزی ترمهپارچه ی ترمه ابریشمی نقش دار و ساده، از جمله غنی ترین محصولات ایرانی از لحاظ هنری می باشد که قدمت آن به زمان حکومت ساسانیان و هخامنشیان باز می گردد و دوره ی شکوفایی و اوج رونق این کالا را هنگام سلطنت شاه عباس می دانند.

همان گونه که مستحضر هستید، یزد را قطب تولیدی رومیزی ترمه و دیگر اجناس حاصل از این پارچه می دانند اما صنعت نساجی ایران تنها به همین یک استان ختم نمی شود. 

امروزه با توجه به افزایش نیاز و تقاضای مردم، بسیاری از بافندگان و طراحان در اغلب استان ها و شهر ها به تولید این محصول گرانبها روی آورده اند تا بتوانند بخش کثیری از نیاز های مردم را در داخل و خارج کشور ارضا کنند. 

از این شهرستان ها و استان های تولید کننده رومیزی از جنس ترمه ی اصل و مرغوب در سراسر کشور، می توان به تهران، کرمان، زنجان، یاسوج، اصفهان، شیراز، کرج، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، بیرجند، آذربایجان شرقی، قزوین و کاشان اشاره نمود. 

کیفیت این محصولات به قدری بالا است که امکان ندارد شخصی بعد از خرید از آنها ناراضی شود‌؛ چون با استفاده از مجهز ترین دستگاه های بافتنی و به دست ماهر ترین بافندگان این سرزمین تولید شده اند. 

بیایید با هم متحد شویم و از کالای ایرانی حمایت کنیم؛ نتیجه ی افزایش بازده فروش این محصولات داخلی، بر زندگی همه ی ما موثر است و میزان فقر و عواقب مستقیم و غیر مستقیم ناشی از آن را کاهش می دهد. 

همکاران ما در این راستا، اقدام به تاسیس فروشگاهی مجازی برای فروش رومیزی ترمه ارزان تولید شده در اغلب نقاط کشور کرده اند که امکان خرید، به راحتی و بدون واسطه برای عموم مردم فراهم باشد. 

جهت تمایل به دریافت مرغوب ترین محصول ایرانی با مناسب ترین قیمت، از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت با مراکز فروش ما در ارتباط باشید و یا به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید؛ در صورت عدم رضایت، وجه شما پس داده می شود. 

آیا رومیزی ترمه قابلیت شستشو دارد؟

امروزه در بسیاری از منازل شاهد استفاده از رومیزی های ترمه با نقش و نگار های مختلف می باشیم.

این محصولات دارای الیاف بسیار ضخیمی، از جنس ابریشم طبیعی و یا مصنوعی هستند و در عین حال از حساسیت بسیار بالایی برخوردارند؛ به همین علت نحوه ی شستشوی آن ها برای بسیاری از خانم ها قابل سوال است و این امر به عنوان دغدغه ی اصلی آن ها در به کار بردن این رومیزی ها شناخته می شود.

شستشوی رومیزی ترمه و نکات آن:

۱) به شما عزیزان توصیه می کنیم که حتما به نوع طرح و دوخت و دوز رومیزی دقت کنید، چون برخی از آن ها مانند منجوق دوزی شده و انواع طرح های ملیله دوزی و پولک کار شده، قابلیت شستشو ندارند و باید از این عمل به طور جدی اجتناب کنید وگرنه کالا های نام برده شده، دستخوش تغییرات منفی در ساختار و ظاهرشان می شوند.

۲) قبل از شستن، حتما از ثبات رنگ آن اطمینان حاصل کنید.

برای این منظور یک پارچه نخی سفید و یا دستمال کاغذی را خیس کنید و چند دقیقه روی سطح پارچه قرار دهید، اگر رنگ پس داد حتما از شستن آن ها صرف نظر نمایید.

۳) تا حد امکان رومیزی های اصل را به خشک شویی و اتو بخار بفرستید.

۴) در صورت شستشو، حتما از آب سرد استفاده کنید.

۵) عدم استفاده از ترکیبات و پودر های آنزیم دار، آب اکسیژنه و مواد سفید کننده یک اصل بسیار مهم در حفظ سلامت ترمه است.

مناسب ترین ماده جهت لکه بری، صابون لباس نوزاد می باشد.

۶) از چنگ زدن و چلانیدن این کالا، شدیدا خودداری کنید.

۷) برای خشک کردن رومیزی های ترمه، آن ها را به صورت مسطح و افقی بر روی طناب و به دو از نور خورشید، پهن نمایید.

۸) تا جایی که برایتان مقدور است، این رومیزی ها را زود به زود در هوای آزاد بتکانید تا عاری از هرگونه گرد و غباری شوند و کم تر نیاز به خیس شدن و شستشو پیدا کنند، چون یکی از عوامل انهدام ساختار پارچه ی ترمه، تماس با رطوبت است.

۹) اتو کردن آن ها با سایر پارچه ها متفاوت است.

برای این منظور، ابتدا یک پارچه ی نخی را در پشت رومیزی قرار داده و با کم ترین درجه ی حرارت، آن را اتوکشی نمایید.

با رعایت موارد ذکر شده در بالا، به سادگی می توانید سال های سال از رومیزی های خود استفاده کنید، بدون این که هیچ تغییری در شکل اولیه ی آن ها به وجود آید. 

متنوع ترین و پرطرفدارترین انواع رنگ رومیزی ترمه

متنوع ترین و پرطرفدارترین انواع رنگ رومیزی ترمهترمه، از جمله محصولات و پارچه های دستباف بسیار محبوب نزد ایرانیان است که اغلب از پشم و یا الیاف رنگرزی شده به دست می آید و آن را در تولید محصولات مختلفی نظیر انواع رومیزی ها، به کار می برند.

شاید در ظاهر، تاثیرات رومیزی بر دکوراسیون منزل، ساده و جزئی به نظر برسد اما طراحان مد، دقیقا برعکس این موضوع فکر می کنند؛ بسیاری از آن ها هماهنگی این محصول را با تم منزل و یا رنگ و طرح دیگر وسایل خصوصا مبل، صندلی و فرش ضروری می دانند.

خانم های خوش ذوق بر این امر واقف هستند که با به کار بردن انواع رومیزی ترمه درجه یک و اصیل، می توانند به سادگی جوی سنتی و نوستالژیک را برای خانه و محیط پیرامون خود به ارمغان بیاورند.

این کالا در انواع سایز های مختلف ( ۵۰، ۶۰، ۷۰ سانتی متری و… ) با قواره های بزرگ و کوچک تولید می شود و از نظر شکل هندسی، به صورت دایره، لوزی، هشت ضلعی، پنج ضلعی و سه ضلعی، مربع و مستطیل موجود است که انتخاب آن ها بسته به نوع میز و سلیقه ی مشتری متفاوت است.

به شما توصیه می کنیم که حتما از این محصولات استفاده کنید تا هم از سلامت میز و وسایل خود اطمینان حاصل کنید و هم به آن ها زیبایی دو چندان ببخشید.

استفاده از این کالا برای تکمیل دیزاین داخلی، لازم و ضروری است؛ چون میز های خالی خود به خود جلب توجه می کنند و کانون دید مخاطب هستند پس حتما باید تمامی آن ها را به روشی خلاقانه و هوشمندانه بیاراییم.

استفاده از رومیزی ترمه از دیرباز در ایران رایج بوده است و بافندگان این محصول مرغوب و ارزنده، توانسته اند در سطح جهانی، نام ایران و ایرانی را زنده نگه دارند.

شهرت این محصولات تا فراسوی مرز های این خاک و بوم رفته است و سالانه نظر متقاضیان زیادی را از سایر کشور ها به خود جلب کرده است.

شهر ها و استان های زیادی مشغول به تولید رومیزی ترمه می باشند و از طریق صادرات آن به دیگر نقاط، درآمد زیادی را کسب می کنند و از این راه منجر به کاهش رکود، افزایش میزان اشتغال زایی و رونق اقتصادی می گردند.

اما شاید برایتان سوال باشد که متنوع ترین و پرطرفدارترین انواع این رومیزی های ترمه کدام مدل ها هستند؟ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

۱) رومیزی ترمه ی سلطنتی

۲) رومیزی ترمه ی میناکاری شده

۳) رومیزی ترمه ی چهل نگار

۴) رومیزی ترمه ی باغ بهشت

۵) رومیزی ترمه ی سرمه دوزی شده

۶) رومیزی ترمه ی طرح بختیاری

۷) رومیزی ترمه ی طرح یاقوت

۸) رومیزی ترمه ی ملیله دوزی شده

۹) رومیزی ترمه ی مدل سپهسالار

۱۰) رومیزی ترمه ی طرح شاه پسند

۱۱) رومیزی ترمه ی طرح کج راه

۱۲) رومیزی ترمه ی کلاسیک

نمونه های ذکر شده جزو پرفروش ترین انواع این محصولات می باشند و در تولید آن ها از گل های شاه عباسی، منحنی و بته جقه استفاده شده است.

طرح های سرمه دوزی باعث لوکس شدن این رومیزی ها شده است و در منازل با طرح کلاسیک و مدرن بیش تر استفاده می شود.


دسته بندی رومیزی ترمه با توجه به برند تولیدی

رومیزی های ترمه ی موجود در بازار توسط کارخانه ها و سازنده های متعددی در سطح کشور تولید شده اند؛ در نتیجه دارای برند های متفاوتی می باشند و از این لحاظ در گروه های مختلفی دسته بندی های می شوند.

اساس این دسته بندی ها، به کیفیت محصول باز می گردد و از این جهت به درجات یک و دو و سه تقسیم می شوند. 

برند های معتبری در زمینه ی تولید این محصول موجود هستند که جهت آگاهی با آن ها، می توانید به سایتمان مراجعه کنید و با کارشناسان حاذق و خبره ی ما در این زمینه، مشورت نمایید. 

نکات مهم در زمان انتخاب بهترین رومیزی ترمه درجه یک

نکات مهم در زمان انتخاب بهترین رومیزی ترمه درجه یکپارچه ی ترمه به دو صورت مصنوعی و طبیعی تولید می شود که در ظاهر دقیقا مشابه هم هستند و در نتیجه تشخیص اصل و بدل بودن آن کار ساده ای نمی باشد.

ترمه ی مصنوعی از الیاف پلی آستری بازیافتی تهیه می شود اما انواع اصل و طبیعی این محصول از ابریشم و پشم خالص به دست می آید که قطعا از لحاظ کیفیت با هم متمایز می باشند. 

به هنگام خرید رومیزی ترمه حتما به موارد زیر دقت کنید و هرگز کیفیت را فدای کمیت نسازید. 

مشخصات رومیزی ترمه ی اصل و درجه یک:

۱) در هم آمیختگی و چفت بودن تاروپود

۲) ثبات رنگ و داشتن قابلیت شستشو

۳) تراکم زیاد الیاف

۴) ورزن بالا

۵) برند معتبر

۶) درج برچسب هایی با عنوان سازنده ی محصول

۷) قابلیت عبور نور بالا

۸) تقارن دو طرفه

۹) نازکی و داشتن ضخامت فوق العاده کم

۱۰) استاندارد بودن سایز گل ها

۱۱) داشتن ضمانت نامه

تک تک موارد بالا، لازمه ی مرغوب دانستن این محصول است. 

قیمت رومیزی ترمه تابعی از شرایط ذکر شده است و همواره محصولات باکیفیت از هزینه ی بالا تری برای خرید برخوردارند. 

برند، کیفیت، نرخ تمام شده ی مواد اولیه، رنگ بندی، تعداد گل، ضخامت، صادراتی بودن و یا نبودن محصول و… همگی بر قیمت آن تاثیرگذار می باشند. 

چرا رومیزی ترمه ابریشمی پرطرفدار است؟

همان گونه که ذکر کردیم، رومیزی های ترمه در دو صورت ابریشمی و غیر ابریشمی تولید می شوند که فقط دسته ی اول را می توان شکیل و ارزنده در نظر گرفت. 

علت محبوبیت اجناس ابریشمی در ساخت این محصول چیست؟ 

۱) برای تهیه ی این دسته از محصولات از رنگ های گیاهی استفاده می شود که ثبات بسیار عالی داشته و با شستشو و رطوبت تغییر نمی کنند.

از جمله گیاهان استفاده شده در رنگرزی می توان به این موارد اشاره نمود:

روناس، پوست پیاز، وسمه، اسپرک، گل رنگ، پوست گردو، پوست انار، هلیله، سماق، زعفران، گل جعفری، بلوط و برگ انجیر

۲) داشتن ضخامت جزئی و نرمی الیاف به کار رفته در آن، یکی دیگر از علت های مقبولیت این محصول در نظر عامه ی مردم است.

۳) قیمت اجناس ابریشمی نسبتا بالا است به همین علت خریداران آن، انتظار ماندگاری بسیار بالایی را از محصول خود دارند که در صورت اصل و خالص بودن، به هدف خود نائل می شوند.

۴) فاقد پرز و ذرات کرکی بوده و حساسیت ایجاد نمی کند. 

۵) دارای ظرافت بسیار خاصی در طرح و نقش می باشند.

همواره به هنگام تهیه و انتخاب این کالای ایرانی اصل، دقت کافی را به خرج دهید تا گیر افراد سودجو و فرصت طلب نیفتید. 

استفاده از رومیزی ترمه در فضا های مختلف

استفاده از رومیزی ترمه در فضا های مختلفرومیزی ترمه انواع بسیار متنوعی دارد که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. 

در گذشته از این محصول فقط برای میز نهارخوری استفاده می شد اما در عصر حاضر، کاربرد های آن بسیار گسترده تر شده است. 

در این محتوا، به چند مورد از مصارف این کالا اشاره می کنیم. 

۱) پوشش میز خاطره

۲) میز تلفن

۳) جلو مبلی و عسلی

۴) تزیین اپن

۵) سفره ی هفت سین

۶) زیرانداز قرآن و اشیای متبرک و یا گران قیمت و سنتی مانند آینه و کنسول و یا انواع فانوس اتیقه

۷) پوشاندن قسمتی از کابینت های آشپزخانه خصوصا با ترمه های چند تکه

۸) آراستن میز کار و یا استراحت در ادارات

دقت کنید که نحوه ی استفاده از این رومیزی ها به سلیقه ی شخص و نحوه ی دکوراسیون منزل وی بستگی دارد اما در کل پارچه ی ترمه برای مکان های با تم سنتی مناسب تر است.

خانم های خوش سلیقه و باکلاس به طور قطع، حداقل یک عدد از این رومیزی ها را در دیزاین منزل خود ( به سبک سنتی، مدرن، تلفیقی، کلاسیک و یا روستیک) به کار برده اند. 

پس اگر به فکر زیبایی و آراستن محل زندگی خود و اطرافیانتان می باشید، از به کار بردن این محصولات اصیل غافل نشوید تا با چشم خود تفاوت را احساس نمایید.