فروش عمده رومیزی ترمه تکه دوزی ارزان قیمت

رومیزی ترمه تکه دوزی یکی از زیباترین ست های رومیزی است که هنر اصیل ایران را به نمایش می گذارد. طرح های هنرمندانه ای که روی این ست ها کار شده در کنار زیباترین رنگ آمیزی ها جلوه بی نظیری به خانه هر فرد می بخشد و خانه رنگ و بوی ایرانی می گیرد. رومیزی ترمه از پارچه هایی با جنس ابریشم و تار و پود کرک و پشم ساخته شده است که از بهترین جنس الیاف هستند.
در حال حاضر فروش رومیزی ترمه عمده با نازل ترین قیمت انجام می شود. شما می توانید با خرید عمده، این محصول را زیر قیمت بازار تهیه کنید و به این صورت با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری نمایید.

فروش عمده رومیزی ترمه تکه دوزی ارزان قیمت

ست ۳ تکه رومیزی ترمه ابریشمی سرمه دوزی طرح سالار

ست 3 تکه رومیزی ترمه ابریشمی سرمه دوزی طرح سالارسرمه دوزی یکی از هنرهای دستی و باستانی ایرانیان محسوب می شود و قدمت بسیار طولانی دارد. امروزه این هنر زیبا نه تنها کم رنگ نشده بلکه روز به روز بر ارزش آن افزوده می شود و جایگاه خاصی بین مردم پیدا می کند. تاریخچه سرمه دوزی طرح سالار به زمان سلجوقی بر می گردد.
نخ سرمه نخی از جنس آلیاژهای لوله ای صاف و محکم و یا طلا و نقره است که به صورت چهارگوش مربعی و مستطیلی دوخته می شود. این نخ بسیار انعطاف پذیر است و خاصیت ارتجاعی دارد و می توان آن را به هر شکل دیگری در آورد.
به بیان دیگر می توان گفت که سرمه دوزی همان ملیله دوزی با استفاده از نخ های فلزی ارزشمند است که روی پارچه ترمه دوخته می شود و به همین دلیل به آن ترمه دوزی نیز گفته می شود. هنر سرمه دوزی بیشتر برای توپر دوزی یعنی پر کردن داخل گل و یا طرح است. سرمه دوزی به شکل های رو دوزی، دور دوزی، تو دوزی و زیور دوزی انجام می شود.
امروزه با پشرفت تکنولوژی این نخ ها تغییرات زیادی داشته اند و بیشتر به صورت فنر ریز و طویلی تولید می شوند که می توان آن ها را در اندازه دلخواه برید و سوزن و نخ را از آن عبور داد و بر روی پارچه طراحی کرد. در گذشته از این نخ های تزیینی بیشتر برای آرایش یقه لباس ها و لباس های سربازان و درباریان استفاده می شد.
امروزه از این نخ ها برای دوخت بسیاری از رومیزی ها و ست های شیک و سنتی، جا قرآنی، رو بالشتی، قاب آینه نیز استفاده می شود.
ست ۳ تکه رومیزی ترمه سرمه دوزی طرح سالار یکی از رومیزی هایی است که با استفاده از هنر سرمه دوزی دوخته می شود و نظر بسیاری از ایرانیان و هنرمندان و کسانی که علاقه زیادی به طرح های سنتی دارند را به خود جذب کرده است.
ست سه تکه سالار با استفاده از الیافی از جنس ابریشم و پشم بافته شده و با استفاده از نوارهای تزیینی پوشیده شده است که این امر علاوه بر زیبایی سبب مقاومت آن گردیده است. این ست ها دارای رنگ های متنوعی هستند و هر چه از رنگ های بیشتری در آن ها استفاده شود ارزش آن ها بیشتر خواهد بود.
طرح به کار رفته در این ست ها به شکل ترنج و شمسه دارد که انواع نقش بته جقه نیز در طراحی آن ها به کار رفته است. هر گوشه این رومیزی، سرمه دوزی شده و گاهی در تزیین آن ها از مروارید نیز استفاده می شود. درون بته جقه ها پر از گل های ختایی ریز و رنگی است که زیبایی فوق العاده ای به این رومیزی می بخشد. دور تا دور حاشیه های این رومیزی از نوارهای باریک و پهن با زیباترین طرح ها استفاده می شود. استفاده از رنگ های متنوع در حاشیه و متن جذابیت این رومیزی را دو چندان کرده است.
در پشت این رومیزی ها آستر طرح داری متناسب با رنگ رومیزی قرار گرفته است که گاهی اوقات دور تا دور آن را با نوارهای طلایی تزیین می کنند.

بهترین نوع دوخت رومیزی ترمه کدام است؟

دوخت رومیزی ترمه به صورت های مختلفی انجام می شود که هر یک در جایگاه خود زیبایی بی نظیری را روی رومیزی ایجاد می کنند به همین دلیل نمی توان گفت که بهترین دوخت رومیزی ترمه کدام است، چرا که نوع دوخت سبب خلق اثرهای جدید و خاصی می شود و هر کس می تواند بر اساس سلیقه خود یکی از آن ها را برگزیند.
انواع دوخت ترمه شامل تک لا دوزی، توپر دوزی، برجسته دوزی و ساقه دوزی است. انواع ترمه ها معمولا به صورت مربع و یا دایره ای تولید می شوند و می توانند نمایی فوق العاده به میز ناهارخوری، میزهای عسلی و در کل زیبایی خاصی به فضای داخلی خانه ببخشند.
رومیزی ها هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی تولید می شوند که هر یک زیبایی و مرغوبیت ویژه ای دارند. ترمه های ماشینی نیز با در در نظر گرفتن طرح های هنر باستان ایجاد شده اند و از نظر کیفیت هیچ فرقی با ترمه های دستی ندارند. نوع پارچه و نخ به کار رفته در هر دو بهترین الیاف ابریشم و پلی استر است که سبب ماندگاری بالای این ست ها می گردد.
ماندگاری رنگ های به کار رفته در رومیزی ترمه بسیار زیاد است و به هیچ عنوان شفافیت خود را از دست نمی دهد. این رومیزی های شیک به دلیل تنوع رنگ برای هر دکوراسیونی مناسب هستند و به راحتی می توان آن ها را با هر رنگی ست کرد.
رومیزی ترمه دلیل کیفیت بالا، نوع دوخت و بهترین الیاف به کار رفته در آن دارای قیمت بالاتری نسبت به رومیزی های ساده هستند. رومیزی ترمه بهترین انتخاب برای افرادی است که سلیقه های خاص دارند و به زیبایی خانه خود اهمیت می دهند.

معروف ترین مارک و مدل رومیزی ترمه بزرگ سرمه دوزی شده

معروف ترین مارک و مدل رومیزی ترمه بزرگ سرمه دوزی شدهدر حال حاضر شرکت ها و کارخانه های مختلفی در ایران اقدام به تولید رومیزی ترمه بزرگ سرمه دوزی شده می نمایند و آن ها را با مارک های متفاوتی روانه بازار می کنند. به همین دلیل نمی توان بهترین مارک را برای این منظور معرفی کرد و تنها می توان به انواع مدل ترمه و معرفی شهرهایی که این هنر را گسترش داده و به ترویج فرهنگ ایرانی پرداخته اند اشاره نمود.
در حال حاضر تولید انواع رومیزی ترمه بزرگ سرمه دوزی شده توسط شهرهای یزد، اصفهان، کاشان، کرمان و بسیاری از شهرهای دیگر انجام می شود. شهرهای اصفهان، کرمان و یزد جزء خاستگاه اصلی این هنر زیبا هستند و انواع مدل رومیزی ترمه بزرگ و سرمه دوزی گرد و قرمز توسط این شهرها انجام می شود.
این رومیزی ها را می توان در سفره هفت سین، سفره عقد و یا در بسیاری از مراسم ملی و مذهبی استفاده کرد. از انواع مدل های ترمه که توسط این شهرها تولید می شوند می توان به ترمه اتابکی، ترمه بندی، ترمه محرمات، ترمه کشمیری، ترمه زمردی، ترمه کرمان، ترمه امیری و ترمه یزدی اشاره کرد.
ترمه اتابکی: نوع بافت این ترمه از پشم است و بسیار لطیف است.
ترمه بندی: نقش و نگارهای این ترمه شبیه لانه زنبور هستند که در داخل هر خانه یک گل و یا بته قرار می گیرد.
ترمه محرمات: این نوع ترمه به صورت راه راه است که هر یک پهنای متفاوتی دارند.
ترمه کشمیری: شامل انواع بافت های کشمیر مانند بته جقه، نقش شاخ گوزنی و نقش درخت است.
ترمه زمردی: این نوع ترمه یکی از شال های اعلای ترمه کشمیری با زمینه نیلی است که با نقش های بته جقه و رنگ های بسیار شاد مانند سبز زمردی مزین شده است.
ترمه کرمان: این ترمه همان طور که از نامش پیداست بافت کرمان است و انواع گوناگونی دارد.
ترمه امیری: این نوع ترمه قدمت زیادی دارد و  از انواع درباری و بسیار اعلای کشمیری است که طرح های بته جقه و شاخ گوزنی روی آن کار شده است.
ترمه یزدی: این ترمه مخصوص یزد می باشد که یا به صورت راه راه است یا گل های شاه عباسی روی آن کار شده است. این نوع ترمه بسیار قدیمی و نایاب است.
امروزه انواع ترمه یزد به زیبایی معروف هستند که برای تولید ترمه از ابریشم طبیعی با الیاف بلند استفاده می کنند. برخی از نقش های ترمه یزد شامل: شاه عباسی، ترنج، چهل ستون، نسترن، شاه سوند و … می باشند که به دلیل بافت منحصر به فرد و  تراکم زیاد پودها از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند و بسیار با دوام هستند.

چگونه باکیفیت ترین رومیزی ترمه ابریشمی انتخاب کنیم؟

اگر شما قصد خرید رومیزی ترمه را دارید برای این که بتوانید یا کیفیت ترین رومیزی ترمه ابریشمی را انتخاب کنید باید به نکاتی توجه کنید. زیرا ترمه مانند هر پارچه دیگری درجه بندی شده است و به عنوان ترمه اصل درجه یک و درجه دو در بازار به فروش می رسد.
معمولا تشخیص نوع مرغوب و نامرغوب ترمه توسط افراد معمولی کار سختی است اما با در نظر گرفتن نکاتی که در زیر  به شما معرفی می کنیم می توانید با کیفیت ترین نوع آن را خریداری کنید. ترمه اصل دستباف بسیار گران و کم یاب است و از ابریشم اصل و اعلا و یا پشم در بافت آن استفاده شده است. به همین دلیل ترمه اصل بسیار نرم و لطیف است و رنگ های بسیار چشم نوازی دارد.
برای این که بتوانید این نوع ترمه را تشخیص دهید چندین روش وجود دارد:
روش اول: یکی از نخ های ترمه را جدا کنید و سپس آن را بسوزانید. اگر جنس آن ابریشم اصل باشد بسیار دیر و آرام می سوزد و در نهایت به پودر تبدیل می شود. ترمه اصل در حین سوختن بویی شبیه بوی مو دارد در صورتی که ابریشم مصنوعی یا ویسکوز، بویی شبیه بوی کاغذ می دهد.
جنس ترمه ماشینی با کیفیت از نوع ویسکوز و یا ابریشم مصنوعی است و بهترین رومیزی ترمه ماشینی، ترمه ای است که کاملا در بافت آن از نخ ابریشم مصنوعی استفاده شده باشد و هیچ نوع ناخالصی در آن وجود نداشته باشد. ترمه ماشینی با این جنس بسیار ظریف است و درخشندگی زیادی دارد.
روش دوم: شما با لمس کردن تا حد زیادی می توانید نوع مرغوب ترمه را تشخیص دهید. اگر پس از لمس کردن پارچه نرمی زیر دستتان حس کردید می توان گفت که آن ترمه با کیفیتی است اما در صورت زبر بودن می توان متوجه شد که نوع مرغوبی نیست.
روش سوم: رنگ و تراکم پارچه ترمه نیز یکی از روش های دیگر در جهت تشخیص ترمه مرغوب و نامرغوب است. گر چه تشخیص از روی رنگ بسیار دشوار است و هر کسی نمی تواند رنگ اصل را از رنگ غیر اصل تشخیص دهد اما با استفاده از تراکم روی پارچه می توانید تا حدودی به کیفیت آن پی ببرید. به این صورت که هر چه تراکم پارچه بیشتر باشد و بافت ها ظریف تر باشند ترمه با کیفیت تر است.
بهترین راه این است که قبل از اقدام به خرید از راهنمایی کارشناسان فروش استفاده کنید تا بتوانید نوع مرغوب آن را تهیه نمایید.

رومیزی ترمه تکه دوزی شده برای عروس

رومیزی ترمه تکه دوزی شده برای عروسامروزه بسیاری از تازه عروس های خوش سلیقه انواع ترمه تکه دوزی شده را به عنوان جهیزیه خود انتخاب می کنند و یا بسیاری از خانواده ها  ست رومیزی ترمه تکه دوزی شده را به عنوان هدیه به تازه عروس ها می دهند. ست های چند تکه در ابعاد و اندازه های مختلف بسیار هنرمندانه و خلاقانه طراحی شده اند و به دلیل طرح های متنوع برای هر سلیقه ای مناسب اند.
این ست ها شامل انواع رومیزی ناهارخوری، رومیزی عسلی، رانر و … هستند. شما بر اساس رنگ فضای خانه به راحتی می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید و آن را با فضای خانه خود ست کنید.
قیمت رومیزی ترمه تکه دوزی شده برای جهیزیه بر اساس نوع طرح، جنس پارچه، نقوش گیاهی و یا هندسی، پر کار و کم کار بودن متفاوت است. جهت خرید رومیزی ترمه ارزان همین حالا دست به کار شوید تا از تخفیفات ویژه خرید بهره مند شوید.
شما می توانید برای سفارش این محصول هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام کنید و انواع مدل ها و رنگ بندی های این محصول و قیمت های آن ها را ببینید و هر کدام را که پسندیدید سفارش دهید.
اگر نیاز به راهنمایی کارشناسان داشتید می توانید با آن ها تماس بگیرید و هر سوالی که داشتید از آن ها بپرسید. آن ها همیشه و در همه حال پاسخگوی شما خواهند بود.

سری چهار تکه رومیزی ترمه ابریشمی تکه دوزی شده سرمه ای

سری چهار تکه رومیزی ترمه ابریشمی تکه دوزی شده سرمه ای با بافت بسیار ریز و رنگارنگ زیبایی بسیار خیره کننده ای دارد و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این ست شامل یک رومیزی مربعی، دو رومیزی کوچک عسلی و یک رانر متری برای میز جلوی مبل می باشد.
این ست در رنگ بندی های متنوع و نقوش سنتی و گل و بوته که روی آن طراحی شده بسیار زیبا است و می تواند یکی از انتخاب های شما برای خرید باشد.

دسته بندی رومیزی ترمه براساس سایز و ابعاد

دسته بندی رومیزی ترمه براساس سایز و ابعادرومیزی های ترمه معمولا در سایز و ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. قالب ترمه ها معمولا استاندارد است و بیشتر به صورت دایره ای، مربع، مستطیلی و شش ضلعی تولید می شوند که می تواند از عرض ۱۰۰ سانتی متر تا به بالا متغیر باشد.
رومیزی ها بسته به اینکه چند تکه باشند نیز ابعاد و اندازه مختلفی دارند و این کاملا بستگی به فرد خریدار و کاربرد او از این رومیزی دارد که کدام یک را انتخاب نماید.
انواع رومیزی های گرد و مربع در طرح های باغ، زمرد، بته جقه، طح های سنتی،گل های ریز و در رنگ بندی های پسته ای، فیروزه ای، نوک مدادی، سرمه ای، نارنجی، سبز، قهوه ای، زرد، آبی کاربنی و بسیاری از رنگ های دیگر تولید می شوند که زیبایی خارق العاده ای دارند.
رومیزی ترمه دارای ضخامت های مختلفی است و آن ها را می توان در بسیاری از مکان ها مانند سالن های پذیرایی، اتاق هتل های لوکس و … استفاده نمود.