فروش ست روتختی ترمه طرح امپراطور در رنگ بندی زیبا

فروش ست روتختی ترمه امروزه از رونق بسیار زیادی برخوردار می باشد. ترمه را می توانیم بهترین جنس در تولید انواع روتختی بدانیم و به همین علت است که حجم فروش اجناس مرتبط با ترمه به صورت مداوم در حال افزایش می باشد. کیفیت روتختی ترمه بسیار تحسین برانگیز می باشد و طیف رنگی آن نیز خیلی گسترده است. در واقع می توانیم عنوان کنیم که رنگ بندی این روتختی ها بسیار گسترده می باشد و تنوع حاکم شده بر این اجناس طبیعتا باعث جذب سلیقه های بیشتر به این تجارت خواهد شد. روتختی طرح امپراطور، یکی از محبوب ترین انواع روتختی در بازار می باشد. طرح امپراطور علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارد، می تواند برای شما یاد آور تمدن و تاریخ کشورمان شود زیرا این طرح یک طرح سلطنتی است و از این بابت می تواند حس بسیار مطلوبی را به شما منتقل کند.

فروش ست روتختی ترمه طرح امپراطور در رنگ بندی زیبا

ست روتختی ترمه طرح امپراطور مدل ابریشمی شیک

ست روتختی ترمه طرح امپراطور مدل ابریشمی شیکست روتختی ترمه ابریشمی شیک یکی از انواع گسترده روتختی در بازار می باشد که با استقبال کم نظیری از سمت خریداران مواجه شده است. تحت خواب در زمره کالاهای اصلی و محبوب ما به شمار می رود و در کمترین حالت یک چهارم از تایم شبانه روز را در داخل رخت خواب به سر می بریم.

بنابراین شیک بودن و راحت بودن تخت خواب ما از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. با ست کردن روتختی با بالش و همچنین هماهنگ نمودن آن با سایر کالاهای موجود در اتاق خواب، می توانید فضای بسیار شیک و قشنگی بسازید.

ست روتختی ترمه طرح امپراطور به شما کمک می کند تا این کار را به نحو احسن انجام داده و دقیقا همان فضایی را در داخل اتاق خواب خود داشته باشید که تصورش می کردید.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مدل ابریشم این روتختی ها چرا در این اندازه محبوب و پر فروش می باشد. اصلی ترین دلایل محبوبیت روتختی مدل ابریشم به شرح زیر است:

  • این مدل روتختی از دوام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است و طول عمر و ماندگاری آن نیز متعاقبا خیلی زیاد می باشد.
  • روتختی مدل ابریشم، از تنوع رنگ خیلی زیادی برخوردار می باشد و خریداران می توانند با تحقیق . تفحص درست، خریدشان را دقیقا مطابق با نوع نیاز و سلیقه خود انجام دهند.
  • این مدل روتختی، از زیبایی منحصر به فردی بهره می برد و می تواند هر نوع سلیقه ای را به خود به صورت کامل جذب نماید.
  • طرح ابریشم به شما کمک می کند تا زیباترین روتختی ترمه را انتخاب فرمایید.

در حهت یافتن روتختی مطابق با نوع نیاز و سلیقه خود، حتما با افراد آگاه و متخصص مشورت داشته باشید و دقیقا خریدتان را مطابق با نوع نیاز خود انجام دهید.

روش های شستشوی روتختی ترمه

در جهت شستشو روتختی ترمه راهکارهای متفاوتی پیشنهاد می شود که بهترین روش ها در جهت شستن تمیز این اجناس به شرح زیر می باشد:

شستن روتختی توسط خشک شویی: با توجه به ابعاد بزرگ روتختی ها و با عنایت داشتن بر این مطلب که احتمالا، ماشین های لباسشویی واقع در منازل شما، احتمالا تحمل این حجم روتختی و وزن آن را ندارند، پس می توانید آن را به خشکشویی ها تحویل دهید و پس از مدت کوتاه، روتختی ترمه زیبا خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.

شستن روتختی به روش دستی: اگر علاقه مند به شستن این اجناس به روش دستی دارید، باید ابتدای امر یک تشت آب بزرگ بردارید و آن را پر آب کنید. مواد شوینده مجاز و سازگار با جنس روتختی ترمه را در داخل آن بریزید و برای چند دقیقه خیلی آرام آب را با مواد شوینده مخلوط کنید.

پس از ترکیب شدن محلول مورد نظر، رو تختی را درون تشت پهن کرده و برای نیم ساعت آن را رها کنید و اجازه دهید در آب بماند. پس از این تایم، قسمت های مختلف روتختی را به هم بمالید تا کثیفی های آن از بین برود.

پس از آن نیز اقدام به آبکشی روتختی کنید و پس از آبکشی آن، بر روی بند این روتختی را پهن کرده و حدود ۱۲ ساعت صبر کنید تا به طور کامل خشک شود.

شستن روتختی توسط ماشین لباسشویی: نکته اول که باید در نظر داشته باشید این است که ماشین لباسشویی شما حتما باید تحمل این وزن را داشته باشد و اگر از این امکان برخوردار نیست، به هیچ عنوان اقدام به شستن روتختی ترمه به این وسیله نکنید.

در این صورت قطعا دستگاه شما آسیب جدی خواهد دید و متعاقبا شما نیز متحمل ضرر مالی سنگین خواهید شد. اما اگر چنین وزنی را ماشین تحمل می کند، فقط برای شستن عادی از آن استفاده کنید و اگر لکه های زیاد بر روی تختی شما نقش بسته است، در داخل ماشین آن را نیندازید زیرا زیاد تمیز نخواهد شد.

در کل پیشنهاد می شود که همان راه نخست را انتخاب فرموده و به خشک شویی ها در جهت شستن این اجناس مراجعه فرمایید.

با مدل و طرح های گوناگون روتختی ترمه آشنا شوید

با مدل و طرح های گوناگون روتختی ترمه آشنا شویدمدل روتختی ترمه و طرح های آن بسیار گسترده می باشد ولی در این قسمت به شرح محبوب ترین طرح های روتختی ترمه پلی استر خواهیم پرداخت:

روتختی طرح ستاره ای: این مدل از روتختی ترمه خیلی محبوب می باشد. بر روی آن ستاره های ریز و درشت در هم تنیده حک شده است و ظاهر خیلی جذابی به فضای اتاق شما می بخشد. 

پیشنهاد می شود که رنگ مشکی این روتختی را تهیه کنید تا تمثیلی از فضای شب برای شما محقق شود. رنگ مشکی روتختی به اضافه اشکال متعدد ستاره ها، قطعا جذابیت ظاهری ایده آلی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

البته به غیر از رنگ مشکی، این مدل از روتختی از رنگ های دیگری نیز بهره می برد.

روتختی طرح سلطنتی: این مدل از روتختی های ترمه بیشتر برای اتاق خواب هایی مناسب می باشند که فضای سنتی و سلطنتی در آن حاکم باشد. مثلا اگر مدل تخت شما اسپرت است، طبیعتا ترکیب جذابی با روتختی سلطنتی پیدا نخواهد کرد.

اما اگر تخت شما از حالت کلاسیک برخوردار می باشد قطعا می تواند با بهره گیری از مدل سلطنتی روتختی، ترکیب بسیار ایده آلی ایجاد کند. عمدتا این مدل اجناس در رنگ های قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره تولید می شوند.

از قدیم الایام ما اجناس سنتی را با چنین رنگ هایی می شناختیم و دلیل اصلی این رنگ ها در تولیدات این اجناس نیز همین امر می باشد.

روتختی ورزشی: در این مدل روتختی ترمه، تصاویر فوتبالیست و ورزشکاران بزرگ، لوگوی تیم های محبوب و…. حک شده است و مناسب برای علاقه مندان دو آتیشه و تیفوسی های هر رشته ورزشی می باشد. این طرح ها برای اتاق کودکان نیز به نظر طرح مناسبی است.

روتختی کلاسیک: طیف طرح های کلاسیک در این مدل از روتختی ترمه، بسیار گسترده می باشد و تنوع آن در بازار خیلی زیاد است و به همین دلیل، این مدل از روتختی را می توانیم محبوب ترین نوع این اجناس بدانیم.

از طرح های ساده گرفته تا طرح های بزرگ و در هم تنیده را روتختی های کلاسیک پوشش داده اند.

همانطور که مطلع شده اید، فروش روتختی ترمه در مدل های کاملا متنوع و زیبا انجام می شود و به همین علت توجه خیل عظیمی از افراد را به سمت و سوی خود جذب کرده است.

خوشبختانه امروزه تولیدات انواع روتخی ترمه در کشور ما به رشد و شکوفایی کامل رسیده است و به صورت روز افزون نیز شاهد افزایش درجه کیفیت این اجناس در بازار کشور هستیم.

در حال حاضر، صادرات این اجناس در تناژ بالا به کشورهای همسایه هم انجام می شود و به این ترتیب سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می گردد.

روتختی ترمه طرح سنتی شیک و تک

طیف رنگی روتختی ترمه امپراطور و سایر طرح های این اجناس، خیلی گسترده نیست و بیشتر رنگ های تیره در جهت تولیدات این محصولات به کار می روند. البته با همین تنوع پایین نیز، باز هم قسمت اعظمی از بازار به روتختی های سنتی اختصاص پیدا کرده است.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در صورت انتخاب نوع سنتی این اجناس، باید فضای اتاق خود را نیز متناسب با همین طرح تنظیم و هماهنگ کنید. در غیر این صورت، تناقضی به وجود می آید که زیاد خوشایند شما نخواهد بود.

اما اگر بتوانید رنگ غالب دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را قهوه ای روشن یا کرم در نظر بگیرید، مدل تخت خود را یک مدل سنتی یا کلاسیک انتخاب کنید و رنگ روتختی را نیز قهوه ای روش انتخاب فرمایید، قطعا با پکیجی بسیار ایده آل مواجه خواهید شد که می تواند هر فرد با هر سیلقه را متحیر سازد.

روتختی بنابر حجم زیاد و طرح بزرگی که دارد، بار قسمت اعظمی از زیبایی فضای اتاق خواب شما را به دوش می کشد. پس با تحقیق و تفحص درست، بهترین انتخاب را در این زمنیه انجام دهید.

پیشنهاد می شود که در جهت موفقیت در این امر، حتما با مشاورین زبده ما نیز مشورت داشته باشید. ایشان می توانند بهترین راهنمایی ممکن را در اختیار شما قرار داده و شما را به سمت ایده آل ترین خرید ممکن هدایت کنند.

چگونه زیباترین روتختی ترمه را برای اتاق خواب خود انتخاب کنیم؟

چگونه زیباترین روتختی ترمه را برای اتاق خواب خود انتخاب کنیم؟قبل از انتخاب تخت و روتختی، شما باید در نظر داشته باشید که با یک اتاق طرف حساب هستید و دکوراسیون داخلی آن اتاق تعیین می کند که شما در انتخاب های بعدی خود باید چه معیار هایی داشته باشید و وسایل اتاق خود را چگونه باید تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اگر قادر به تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود نیستید، طبیعتا باید متناسب با همان دکوراسیون، نسبت به خرید تخت و روتختی اقدام کنید. ولی اگر می توانید فضای داخلی اتاق را عوض کنید، پس حتما مطابق با میل و سلیقه خود آن را تنظیم نمایید تا دستتان برای خرید روتختی و تخت نیز کاملا باز باشد.

به رنگ دیوار اتاق خود و رنگ کمد های اتاق توجه داشته باشید. اگر رنگ اتاق روشن است بیاد رنگ روتختی شما دو سه درجه تیره تر از همان رنگ بوده و با رنگ کمد ها نیز ارتباط مستقیم داشته باشد.

اگر رنگ دیوار های اتاق کرم است سعی کنید رنگ روتختی خود را قهوه ای روشن در نظر بگیرید. اگر این سه پارامتر را در نظر داشته باشید، می توانید فضای فوق العاده شیک و زیبایی را برای اتاق خواب خود درست کنید که هر کس از دیدن آن نهایت لذت را ببرد.

روتختی ترمه ابریشمی و روش های نگهداری آن

روتختی ابریشمی را می توانیم محبوب ترین نوع روتختی ترمه بدانیم. مقاومت بسیار زیاد و ماندگاری طولانی، تنوه فوق العاده گسترده در طرح و رنگ و زیبایی تحسین برانگیز این روتختی باعث شده تا امروزه توجه همگان را به سمت و سوی خود به طور کامل جذب نماید.

در جهت نگه داری از روتختی ترمه ابریشمی حتما باید یک سری نکات را رعایت کنید. قطعا مستحضر هستید که نرخ روتختی ترمه ابریشم از قیمت سایر محصولات مشابه بازار بیشتر می باشد و بنابراین اگر در نگه داری از آن کوشا نباشید، قطعا متحمل ضرر مالی خواهید شد. اصلی ترین روش های نگه داری از این اجناس به شرح زیر می باشد:

  • این روتختی را به صورت مداوم در برابر نور مستقیم آفتاب قرار ندهید چون ممکن است شدت آفتاب به الیاف آن آسیا برساند.
  • روتخی ترمه ابریشم را مچاله نکنید و سعی کنید تا آن را همیشه مرتب در قسمتی از تخت خواب در مواقعی که به آن اجتایج ندارید قرار دهید.
  • در صورت کثیف شدن سطحی روتختی از پاکر های تمیز کننده مبل می توانید برای آن استفاده کنید. کمی از این مواد شوینده را بر روی قسمت لک شده روتختی بریزید و دو سه دقیقه با دستمال مرطوب روی آن بکشید تا تمیز شود.
  • در صورت کثیف شدن روتختی و تمایل شما به شستن آن، حتما آن را به خشک شویی ها تحویل دهید و از ایشان بخواهید تا در جهت شستن این اجناس اقدام کنند. شستن روتختی ترمه ابریشم یک کار کاملا تخصصی می باشد و فقط افرادی باید در این حیطه فعالیت کنند که متخصص باشند.

مقایسه انواع روتختی ترمه ابریشمی و پلی استر

مقایسه انواع روتختی ترمه ابریشمی و پلی استراگرچه کثیری از خصوصیات و ویژگی های روتختی ترمه ابریشمی و پلی استر با یکدیگر مشابه می باشد ولی یک سری تفاوت محدود نیز با یکدیگر دارند. به عنوان مثال نحوه شستن روتختی پلی استر راحت تر از نوع ابریشم می باشد و از الیاف ضخیم تری نیز به نسبت نوع ابریشمی برخوردار است.

ولی روتختی ابریشمی لطیف تر بوده و طول عمر آن نیز به مراتب از روتخی پلی استر بیشتر است. در جهت خرید این اجناس و انتخاب کردن نوعی که مناسب شما می باشد، حتما با افراد متخصص در این رابطه مشورت داشته باشید تا به سمت ایده آل ترین خرید ممکن هدایت شوید.