فروشندگان انواع کیف ترمه در یزد

کیف ها را یکی از آکسسوری های پرکاربردی می دانند که علاوه بر کامل کردن تیپ، حمل و نقل وسایل مختلف را برای افراد سهل می کند.

یکی از طرح های پرطرفدار برای کیف مدل ترمه می باشد. در ایران شهر یزد یکی از مناطق معروف به ترمه دوزی است. در این مقاله سعی داریم به طور مفصل کیف ترمه یزد را به شما معرفی کنیم، و به نکاتی که نیاز است هر فرد قبل از خرید کیف از آن آگاه باشد اشاره کنیم.

فروشندگان انواع کیف ترمه در یزد

خصوصیات و ویژگی های کیف ترمه دوشی

خصوصیات و ویژگی های کیف ترمه دوشی کیف ها به منظور تسهیل در جابه جایی وسایل توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بقچه هایی که در قدیم سر چوب ها می بستند را بتوان یکی از نمونه نیازهای انسان ها به این وسیله کاربردی دانست.

جنس کیف یک عامل تنوع دهنده مهم است. ترمه یکی از پارچه های مرغوبی است که طرح های جذاب و خیره کننده ای بر سطوح آن ها نقش بسته است.

پارچه های ترمه دوزی شده یکی از صنایع دستی مشهور شهر یزد است که با استفاده از آن در صنعت کیف دوزی جلوه ای خاص به کیف ها دادند.

افرادی که از آکسسوری هایی با طرح سنتی استقبال می کنند بی شک عاشق انواع کیف ترمه می شوند.

کیف ترمه رودوشی یکی از انواع این کیف ها می باشد که علاوه بر جادار بودن حمل آن به آسانی و با کمترین فشار صورت می گیرد، از تمام این ها بگذریم طرح خیره کننده این کیف ها به دلیل ترمه بودن شما را متفاوت می کند.

این ویژگی ها باعث می شود که روز به روز بر میزان متقاضیان این محصول افزوده شود.

اما ویژگی های این کیف ها به این جا ختم نمی شود و تازه اول راه معرفی این محصول هستیم، پس بقیه مطالب را از دست ندهید، چون می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که شما را در خرید یک کیف مناسب کمک کند.

تقسیم بندی کیف ترمه براساس نوع بند

کیف های ترمه را می شود بر اساس ویژگی هایی که دارند در طبقه های مختلفی تقسیم بندی کرد،از جمله:

  • تقسیم براساس نوع بند
  • تقسیم براساس ابعاد
  • تقسیم براساس کاربرد

موارد بالا نمونه ای تقسیم بندی این محصول است که اینگونه انتخاب برای خریداران راحت می شود.

این طبقه بندی کمک می کند فروشنده ها به صورت منظم تمام محصولات خود را عرضه کنند و به خریداران کمک می کند در برابر تنوع محصولات راحت تر دست به انتخاب بزنند و متناسب با نیاز و موقعیتی که قصد استفاده از آن را دارند، کیف مورد نظر خود را خریداری نمایند.

یکی از دسته بندی های بالا، براساس نوع بند یا دسته کیف است. بندی که برای یک کیف در نظر گرفته می شود از جهت های مختلف مهم است.

به طور کلی بند یا بندهایی که به روی کیف ها تعبیه می شود جهت سهولت حمل آن است. نوع بند با توجه به جنس و اندازه آن متفاوت است.

کیف ترمه دسته چوبی یکی از نمونه های خاص بند می باشد که جلوه ای متفاوت به آن داده است.

جنس هایی چون چرم، پارچه و زنجیر از نمونه بندهای دیگری هستند که به روی کیف های ترمه تعبیه می گردد.

عامل دیگر تفاوت دهنده بندهای یک کیف، اندازه ای است که برای آن در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال در کیف های رو دوشی از بندهایی نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند استفاده می شود تا به راحتی روی شانه قرار بگیرند و فرد به راحتی آن را جابه جا کند. به منظور ایجاد تعادل بهتر دو بند در این کیف ها قرار داده می شود.

کیف های دستی دارا دو بند کوتاه هستند تا در دست فرد قرار بگیرد. کوتاه ترین بند های براین این نوع کیف ها می باشد.

کیف هایی که به صورت کج انداخته می شوند نیاز به بند بلندی دارند. غالبا این نوع کیف ها دارای یک بند هستند.

کوله پشتی ها به طور معمول دو بند دارند تا با کمترین فشار روی دوش ها قرار گیرند. 

و حتی کیف هایی هستند که فاقد بند می باشند و به صورت دستی حمل و نقل می شوند. این کیف ها از کیف های پول بزرگ تر هستند و یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای مهمانی ها می باشد.

همانطور که خواندید، صرفا با یک بخش از کیف شاهد تنوع در این محصول هستیم. تقسیم بندی که در این بخش عنوان کردیم صرفا یکی از چند طبقه بندی بود که برای کیف ها می شود در نظر گرفت.

تنوع در طرح، رنگ، مدل و کاربرد از دیگر تقسیم بندی هایی است که می شود برای این محصول در نظر گرفت و پی به دنیای متنوع کیف ها پی برد.

در رابطه با تقسیم بندی های ذکر شده در بالا در بخش های بعدی صحبت خواهیم کرد، پس حتما باقی مطالب را بخوانید.

استان های تولید کننده کیف ترمه ایرانی

استان های تولید کننده کیف ترمه ایرانی صنعت کیف سازی یکی از صنایع فعال و پر رونق در سرتاسر دنیاست. استفاده از کیف ها تبدیل به یکی از لوازم ضروری شده است که همه از کوچک و بزرگ آن را دارا می باشند.

کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و تولیدکننده های فعال و موفقی در این زمینه دارد. تولید کیف ترمه ایرانی نسبت به سایر انواع کیف های موجود در بازار از ویژگی خاصی برخوردار است، و آن طرح خاصی است که پارچه ترمه به آن داده است.

در کشورمان ترمه دوزی یکی از صنایع دستی نفیس، شاخص و جذابی است که حضورش در بعضی از استان ها پررنگ تر است. از جمله استان های سرشناس در این حوزه می توان یزد را نام برد.

تولیدکننده کیف ترمه این استان، با ورود ترمه در صنعت کیف سازی هم کاربردی متفاوت به این پارچه های چشم نواز داده است و هم کیف هایی خاص و شیک را روانه بازار های داخلی و خارجی کردند.

علاوه بر این کیف های ترمه به عنوان یک سوغاتی ارزشمند چه برای مسافران داخلی که از نقاط مختلف کشورمان به شهرهای مختلف سفر می کنند و هم برای مسافران خارجی و توریست هایی که به ایران سفر کرده اند.

حتی می توان یک قدم فراتر گذاشت و استقبال مردم کشورهای دیگر را نسبت به کیف ترمه صادراتی در بازارهای خارجی مشاهده کرد. خاص و متفاوت بودن نیازی است که همه ی افراد فارغ از مرز جغرافیایی و فرهنگی آن را دارا می باشند، پس عرضه محصولات اینچنین متفاوت بی شک یکی از انتخاب هایی است که این نیاز را رفع می کند.

کشور ما تولیدکننده های موفقی در تولید کیف دارد و روز به روز بر حجم این تولید افزوده می شود شاهد ورود جدید ترین مدل های کیف در بازار داخلی هستیم.

ماشین آلات مخصوص در این حوزه بر سرعت این تولید افزوده اند.

دسته بندی کیف ترمه براساس اندازه

دسته بندی کیف ترمه براساس اندازه در بالا اشاره کردیم که یکی از دسته بندی هایی که می شود از کیف ها داشت، براساس اندازه آن ها می باشد.

همه ی ما هنگام خرید به ابعاد آن توجه می کنیم و متناسب با انتظاری که داریم اندازه آن را انتخاب می کنیم. شاید بتوانیم به طور کلی ابعاد اصلی و بسیار دیده شده کیف ها را در سه دسته زیر خلاصه کرد:

  • کیف هایی با ابعاد مربعی
  • کیف ها با ابعاد مستطیلی
  • کیف های صندوقی

میزان جادار بودن کیف متناسب با ابعاد آن متغیر است. موارد بالا از معمول ترین و پرانتخاب ترین ابعاد می شود و اندازه کیف یک عامل مهم و اثرگذار بر انتخاب فرد هنگام خرید است.

تولیدکننده کیف ترمه به منظور تنوع دهی به محصول خود سعی در عرضه اندازه های مختلف آن دارد.

ابعاد یک کیف با میزان جادار بودن آن در ارتباط است. تعداد جاهای یک کیف هم می تواند از عامل ها مهم انتخاب یک کیف مناسب باشد.

افراد در دسته افرادی قرار می گیرد که وسایل زیادی را باید در کیف خود قرار دهید و همراه خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما یک کیف با جاهای زیاد را انتخاب کنید. اینگونه به راحتی می توانید وسایل خود را نظم بدهید تا در صورت نیاز به هر کدام در کم ترین زمان به آن دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از افراد از شلوغ بودن کیفشان گله می کنند و این که برای پیدا کردن یک وسیله باید کل محتوای درون کیف را زیر و رو کنند. توجه به ابعاد کیف و تعداد جاهایی که دارد به راحتی می تواند مشکل این افراد را حل کند.

انواع طرح های کیف ترمه رودوشی یزدی

طرحی که کیف های ترمه را متفاوت می کند زمینه پارچه ترمه ای است که برای دوخت آن استفاده می شود. اگر پارچه های ترمه را دیده باشید، حتما متوجه ترکیب رنگ جذابی که دارد شده اید.

این ترکیب رنگ طرح های متفاوتی به کیف های ترمه می دهد، و کمک می کند با خرید یک کیف ترمه آن را به راحتی با طیف وسیعی از رنگ های لباس هایتان استفاده کنید. اینگونه دیگر نیاز نیست برای هر لباس خود یک کیف هم رنگ بخرید چون یک کیف ترمه به همه نیاز ای شما پاسخ می دهد.

اما این موضوع را فراموش نکنیم که قرار نیست همه ی تمرکز ما هنگام خرید به طرح یک کیف باشد. بلکه انتخاب یک کیف مثل هر وسیله دیگری نیاز به دقت و بررسی عوامل متعددی دارد.

لایه هایی که یک کیف را تشکیل می دهند بسیار مهم هستند. میزان عمر یک کیف و استحکامش براساس این لایه ها و کیفیتی که دارند می باشد.

بندهای یک کیف باید به گونه ای روی کیف قرار داده شود که متناسب با میزان وزنی باشد که قرار است کیف آن را تحمل کند. در صورت نبود بند مناسب، سنگینی در یک قسمت از شانه فرد متمرکز می شود و به مرور در این ناحیه احساس دردهای رنج آور نمایان می شود.

پهنای بند باید به شکلی باشد که وزن کیف را به طور یکسان پخش کند. به همین کیف های کولی از راحت ترین کیف ها هستند چون به کمک دو بندی که روی دوش ها قرار می گیرد کمک می کند سنگینی کیف روی یک بخش از بدن نماند.

نکته دیگری که می توانید هنگام خرید کیف به آن توجه کنید، نحوه باز و بسته شدن کیف است. کیف ها به طور معمول به شکل های زیر قابل باز و بسته شدن هستند:

  • زیپ
  • برچسب
  • سگک
  • دکمه فلزی

موارد بالا نمونه هایی از قابلیت متفاوت کیف ها بود. شاید معمول ترین نوع استفاده از زیپ است اما موارد دیگر جهت تسهیل این فرایند به روی کیف ها اضافه شدند که هم عاملی تنوع دهنده می باشد و بر باز و بسته کردن کیف سرعت می بخشد.

در بعضی از کیف ها ممکن است حتی از دو مورد در یک کیف استفاده شود. اینکه کیفی که می خرید کدام یک را دارا باشد متناسب با سلیقه خودتان است و آنچنان نشان دهنده کیفیت کیف نمی باشد.

کیف ها متناسب با کاربردهای مختلف تولید می شوند، بدین منظور که شاید بشود یک کیف را در موقعیت های مختلف استفاده کرد اما به منظور راحت تر کردن انتخاب و بهره بردن از کیفی که می خرید آن ها را براساس موقعیت های مختلفی که استفاده از کیف ضروری است، دسته بندی می کنند.

برای مثال، ساختار کیف های اداری با کیف هایی که برای مهمانی و مجلس دوخته می شود متفاوت است. این تفاوت در ابعاد، طرح و رنگی است که به کار برده می شود. کیف ها اداری از رنگ های محدودتری برخوردار هستند تا حالت رسمی خود را حفظ کنند، همچنین این کیف ها از طرح های کم تری برخوردار هستند و ساده تر می باشند، در حالیکه کیف های مجلسی هم تنوع رنگ دارند و هم دارای طرح های مختلفی هستند.

کیف ترمه دسته چوبی باکیفیت

کیف ترمه دسته چوبی باکیفیت بعضی از کیف ها دارای دسته می باشند. دسته را می توان نوعی بند دانست که اندازه کوچکی دارد و صرفا با دست قابل گرفتن است و نمی توان آن را روی شانه قرار داد. تعبیه هم دسته و هم بند در یک کیف امکان پذیر است و بسیاری از کیف ها این قابلیت را دارند.

دسته چوبی یکی از نمونه دسته هایی است که به روی کیف ترمه دوخته شده است. تفاوت جنس دسته با بدنه کیف یک جذابیتی به این کیف می دهد که خاص بودن آن را چند برابر کرده است.

دسته های فلزی، چرمی و پارچه ای از نمونه جنس های دیگر دسته های یک کیف می باشند که می تواند جلوه ی کیف را چند برابر کند.

جنس هایی که برای دسته های کیف در نظر می گیرند متفاوت است و این تنوع به فروشندگان کیف ترمه کمک می کند که هر سلیقه ای را راضی نگه دارند.

با وجود تمام نکات گفته شده کیف های ترمه با طرح ها و کاربری های مختلف در ابعاد و مدل های متنوع قابل عرضه است.

به منظور اطلاع از قیمت های به روز این کیف ها می توانید از طریق سایت و ارتباط گیری با مسئول فروش اقدام نمایید.