عرضه عمده پشتی ترمه یزدی با کیفیت

پشتی ترمه یزدی در گروه صنایع دستی مردم ایران زمین دسته بندی می شود که در نمونه های با کیفیت به صورت عمده در بازار عرضه می شود. در طراحی پشتی ترمه از پارچه های با کیفیت مناسب استفاده می شود و نوع پارچه های این پشتی ها به سمت سبک های سنتی پیش می رود. از پشتی ترمه یزدی برای ایجاد سبک های سنتی کمک گرفته می شود.

عرضه عمده پشتی ترمه یزدی با کیفیت

مشخصات ظاهری انواع پشتی ترمه یزدی

مشخصات ظاهری انواع پشتی ترمه یزدی پشتی ترمه یکی از لوکس ترین پشتی های سنتی ایرانی است که به کمک پارچه های ترمه و با روکش های گلیم دار مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه پشتی های ترمه سنتی علاوه بر این که در منازل ایرانیان مورد استفاده قرار گیرند، در مساجد و سفره خانه های سنتی و رستوران های سنتی نیز به عنوان وسیله آسایشی مورد توجه قرار می‌ گیرند.

در راستای این موضوع مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی لذت تکیه کردن بر پشتی های ترمه را نسبت به نشستن بر روی صندلی ها و میز های غذاخوری ترجیح می دهند.

پشتی ترمه در گروه صنایع دستی مردم یزد قرار می‌ گیرد و  این محصول به صورت سنتی در این استان طراحی می‌ شود. از مهم ترین مشخصات ظاهری انواع پشتی ترمه یزدی می‌ توان به این موضوع اشاره کرد که در طراحی این محصولات از پارچه های ترمه و روکش های گلیم دار استفاده می شود. در واقع می‌ توان گفت متمایز بودن پشتی های ترمه یزدی در راستای همین موضوع دیده می‌شود.

بهترین قیمت پشتی ترمه یزدی

بهترین قیمت پشتی ترمه یزدی بهترین قیمت پشتی ترمه یزدی را می توانید با خرید مستقیم این محصول به صورت اینترنتی تجربه نمایید. انواع ترمه یزدی  به عنوان صنایع دستی مردمان این سرزمین در مدل‌ های هفت تکه و نه تکه و در طرح ها و رنگ های زیبا در شهر های مختلف به مشتریان معرفی می‌ شوند.

پشتی های ترمه یزدی همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم در گروه لوکس ترین پشتی های سنتی دسته بندی می شوند و شما اگر می‌خواهید به داشتن خانه با دکوراسیون سنتی بپردازید از پشتی های ترمه خان نشین استفان نمایید.  این پشتی ها به صورت ست شده در مدل های مختلف طراحی می شوند که می توانند در فضاهای نشیمن و پذیرایی منازل مورد استفاده قرار بگیرند.

در طراحی پشتی های ترمه یزدی از الیاف درجه یک استفاده می شود که در مراحل حلاجی و پرس می توانند به صورت دکمه خور باشند. پشتی های ترمه یزدی معمولاً به صورت مستطیلی متقاطع گرد، کوسن مثلثی و تشکچه به صورت ست شده به مشتریان معرفی می‌ شوند.