صادرات باکیفیت ترین رومیزی ترمه ابریشم درجه یک

رومیزی ترمه  ابریشم،  برازنده ترین رومیزی های  موجود در جهان برای هر خانه و دکوراسیون زیبا و هر خانم خوش سلیقه ای می باشد. این رومیزی ها نمایی بسیار جذاب را در میز و دکور مکان ایجاد کرده و زیبایی چندین برابری به محیط و دکوراسیون های لوکس هدیه می دهد. این محصول در انواع بسیار مختلف سه تکه، چهار تکه، صد تکه با طیف رنگی کامل در طرح های ساده، مغزی دوزی، سرمه دوزی، گل ریز، شکوفه ریز، نقوش تاریخی و تمامی نمادهای تاریخی و غیره تولید می گردد. این محصول در  مرغوب ترین نوع ابریشم و ترکیب رنگی فوق العاده شیک طراحی شده است. صادرات  با کیفیت ترین رومیزی ترمه ابریشم درجه یک به سایر کشور های همسایه و اروپایی صورت می گیرد.

صادرات باکیفیت ترین رومیزی ترمه ابریشم درجه یک

چرا اکثراً رومیزی ترمه را انتخاب می کنند؟

چرا اکثراً رومیزی ترمه را انتخاب می کنند؟رومیزی ترمه از ویژگی های بارز و منحصر به فردی برخوردار می باشد.رنگ های جذاب و انرژی بخش و طرح های سرمه دوزی بسیار زیبا و حیرت انگیز چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب کرده است. رومیزی ترمه درجه یک به دست هنرمندان ایرانی در طرح ها و نقوش متنوع تهیه می گردد.

رومیزی ترمه از زمان صفویه باب بوده و بیشتر در قصر های سلاطین و اتاق پذیرایی پادشاهان و ملکه ها از این ترمه ها استفاده می شده است. رنگ های شاداب و بی نظیر به کار رفته در این ترمه ها آنچنان زیباست که روح را جلا داده و از افسردگی در می آورد.

این ترمه های زیبا نمایی فوق العاده به دکوراسیون میز ناهارخوری و میزهای عسلی و غیره می بخشند. فروش رومیزی گرد ترمه  ماشینی و دستی در انواع و اقسام مختلفی صورت گرفته و از زیبایی و مرغوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. این محصول در سایز های مختلف با ابعاد متناسب و استاندارد در رنگ های زیبا در زمینه و نقش های زیبا تهیه و تولید می گرد.

انواع رومیزی ترمه گرد ماشینی در طرح های باغ، طرح های زمرد، طرح های سنتی، طرح های گل، طرح های شاهکار آبی، طرح های فندقی و قرمز، نخودی، کرمی، گردویی، پسته ای، فیروزه ای، قهوه ای، نوک مدادی، سورمه ای، نارنجی، سبز، زرد، سوسنی، آبی کاربنی، صورتی و بسیاری دیگر از رنگ ها و طرح های زیبا در قالب گرد مانند که بسیار زیبا و خارق العاده بوده و نمایی بینظیر را به وجود می آورد.

مدل های مختلف رومیزی های ترمه گرد و مستطیلی ، دارای ضخامت های متنوعی می باشد این محصول در انواع مدل های مختلف مناسب رومیزی نیز ناهارخوری، رومیزی های گلدانی و سالن های پذیرایی، رومیزی اناق هتل های لوکس با ویژگی های عالی و بسیار با کیفیت، بسیار با ضخامت و لطیف و عاری، با رنگ های زیبا و ثابت و با نخ ها و پشم های درجه یک  تولید می گردد.

این نوع رومیزی های ترمه  شیک و  پر کاربرد که مختص هر دکوراسیونی و سالن های پذیرایی و منازل  و بسیاری از اماکن طراحی گردیده است از جنس های ابریشمی نیز که قیمت نسبتا بالاتری در مقایسه با دیگر جنس ها دارند عرضه می گردند.

صادر کنندگان رومیزی ترمه  گرد و مستطیلی در تکه های مختلف با سرمه دوزی ها و نقوش متنوع در ایران توانسته اند با بکار گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از جدید ترین و بروز ترین طرح ها و دستگاه های مدرن، بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول را تهیه و تولید کنند و همواره صادرات پر رونقی را در این زمینه ایجاد نمایند.این محصول همواره به کشور های همسایه مانند امارات، کویت، عراق و بسیاری دیگر صادر شده و موجب سود آوری بالایی برای کشور عزیزمان ایران می گردد.

لیست قیمت انواع رومیزی های ترمه ابریشمی ایران  با در نظر گرفتن درجه کیفیت، درجه شفافیت، درجه مرغوبیت و نوع مواد اولیه، حجم ابریشم به کار رفته، درجه ظریف کاری سرمه دوزی ها توسط بازرگانی فروش این محصول تعیین می گردد. فروشنده فرش این محصول را در انواع مختلف و برترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

مراکز تولیدی انواع رومیزی های گرد و مستطیلی ترمه ابریشمی، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع محافظ معروف  توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود

این نوع رومیزی ترمه ابریشمی  بسیار شیک و سازگار با هر دکور و با کیفیت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بینظیری تهیه می گردد،  از مرغوب ترین مواد درجه یک پسم و ابریشم تهیه شده است و دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد.

 این نوع از رومیزی در ضخامت ها، سرمه دوزی ها، رنگ ها، طرح ها، اندازه های متنوعی در بازار عرضه می شود. ابن محصول قابلیت شستشوی بسیار حساسی را دارا می باشد.

استفاده از رومیزی ترمه در مکان های خاص

استفاده از رومیزی ترمه در مکان های خاص و اشرافی کاربرد ویژه ای دارد، همانطور که می دانید در تهیه نقوش برافروخته و حک شده بر روی ترمه ها از نخ های متنوعی از جمله ابریشمی و پلی استری استفاده می گردد که جنس ابریشمی آن از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و لوکس ترین ترمه های موجود در دنیا را تشکیل می دهد. از این ترمه های ابریشمی جهت استفاده در مکان های لوکس، استفاده جهت چیدن هفت سین سال نو بر روی  رومیزی و بسیاری موارد دیگر که مورد توجه و استفاده های ویژه قرار می گیرد. 

اما ترمه های سرمه دوزی شده با نخ های پلی استر دارای قیمت پایین تری می باشد و برای استفاده برای عموم مردم مناسب می باشد. صادرات رومیزی ترمه به اقصی نقاط کشورهای خارجی و جهان و نیز بازار های داخلی در نهایت کیفیت و تنوع طرحی و رنگی و ابعادی در حال انجام می باشد.

تولید رومیزی ترمه ماشینی  برای میزهای اتاق اتاق، میزهای  سالن پذیرایی، میزهای ورودی هتل های لوکس و مجلل، میزهای اتاق هتل ها، میز مخصوص عروس و داماد در  تالارها و بسیاری دیگر یکی از بهترین تولیدات بوده که به علت زیبایی فوق العاده و لطافت و نرمی بینظیر  همچنان متقاضیان زیادی را به خود جذب نموده است. این محصول در رنگ های آبی، زرد، قرمز، سبز، نارنجی و رنگ های  زمینه بسیار شیک و متفاوتی با بهترین جنس و مناسب پوشاندن میز  جهت نمای زیبایی مکان های مورد نظر شما طراحی و تولید شده است.

انواع  رومیزی های ترمه ابریشم گرد ماشینی در طرح های بسیار شیک و فانتزی و مناسب با هر سلیقه ای در کامل ترین طیف رنگی در سایز های درخواستی  با بکارگیری از بهترین نوع مواد اولیه و مواد اصلی تهیه رومیزی مرغوب تولید و تهیه شده و به بازار فروش عرضه می گردد.

استفاده از این نوع رومیزی گرد ماشینی جهت ایجاد نمایی بینظیر بسیار حائز اهمیت می باشد. تولید کننده رومیزی این محصول را در نهایت کیفیت و طرح های جدید و رنگ های خاص تهیه و عرضه می نماید.

چگونگی شستشوی رومیزی ترمه ابریشمی

چگونگی شستشوی رومیزی ترمه ابریشمینحوه شستشو و نگه داری ترمه ها بسیار حائز اهمیت می باشد در واقع بهتر است ترمه ها را بشویید زیرا بافت های ترمه دوزی آن بسیار حساس می باشد، جهت جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن بهتر است روی آن را با پلاستیک های شیک و براق سلفنونی و  با قوام بالا بیندازید. چنانچه مجبور به شستن آن شوید بهتر است آن را به خشک شویی بدهید. جهت مراقبت از ترمه ها طی سالیان و عدم خوردگی آن می توانید از نفتالین استفاده کنید.

فروش رومیزی های ترمه با شیک ترین طرح ها و رنگ ها، با  قیمت عالی و  بسیار مناسب صورت می گیرد، این محصول متفاوت و خاص بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و زیبایی چشمگیری به دکوراسیون خانه می بخشد این محصول در انواع طرح ها با نقش های بسیار زیبا  و مدل ها و رنگ های زمینه متنوع با بهترین نوع کیفیت و مرغوب ترین نوع مواد اولیه تولید و تهیه شده و در مناسب ترین قیمت به تمامی نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می گردد.

مناسب ترین رومیزی ترمه برای سفره هفت سین

مناسب ترین مدل رومیزی ترمه برای سفره هفت سین در طرح های مختلف هندی، اشرافی، سلطنتی، نماد پادشاه کوروش، خورشید، دریا، بهار و کل های شکوفه ریز زیبا با مغزی کاری ها و سرمه دوزی های فوق العاده جذاب با کاربرد رنگ های و نخ های ابریشمی شادی بخش مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع رنگ های زیبا در رومیزی ابریشمی ترمه  به کار رفته از جمله رومیری های ابریشمی سرمه دوزی با نخ های ابریشمی  به رنگ های عنابی،  سفید طلایی، ابریشم مشکی طلایی، ابریشم صورتی سورمه ای، ترکیب ابریشم قرمز و مشکی، رومیزیری ابریشم طوسی صورتی، رومیری ابریشم مشکی طرح دار، رومیزی ابریشم ژاکارد مشکی قرمز، رومیزی ابریشم ژاکارد سفید گلبهی، رومیزی ابریشم سرمه ای بنفش، رومیزی ابریشم ژاکارد کرم، ژاکارد شیری، ژاکارد سرمه ای و بسیاری دیگر از طرح و رنگ ها که هر کدام از این رومیزی های زیبا با ترکیب رنگی خارق العاده سلیقه مخصوص به خود را دارا می باشد.

فرش رومیزی های ترمه  مستطیلی و  گرد ماشینی در ابعاد مختلف در ابعاد بزرگتر در جنس های ابریشمی تمام، نخی میکرو، نخ های صنعتی، پشم های صنعتی، چرمی در طرح های عشایری، ستاره ای، باغی، ساده، رز قهوه ای، رز صورتی، رویال قهوه ای، طرح افشان کرم سورمه ای و بسیاری از رنگ ها و نقوش زیبای دیگر که دل هر سلیقه ای را به دست آورده و در نهایت کیفیت و زیبایی تولید شده است.

 کاربرد رومیزی های  گرد جهت پهن کردن رومیزی های اتاق، اتاق های پذیرلیی، سالن های پذیرایی، رستوران ها و هتل های مجلل، منازل و هر مکان دیگری که شما به فکر خرید این نوع رومیزی ها  باشید مورد استفاده های مفید و شیک قرار می گیرد.

بهترین رومیزی ترمه در سبک کلاسیک

بهترین رومیزی ترمه در سبک کلاسیکبهترین رومیزی ترمه در سبک کلاسیک می باشد. این طرح های باستانی و نماد پادشاهان تاریخی کشورمان در شیک ترین رنگ های جذاب می باشد.

مثالی از سبک های رومیزی ترمه کلاسیک شامل:

  • هشت بهشت نارنجی حاشیه زرشکی
  • گلستان زرشکی حاشیه زربافت
  • افشاری فیروزه ای حاشیه زربافت
  • سلطنتی آبی روشن
  • زندیه آبی حاشیه زربافت
  • بختیاری کرم حاشیه کرم
  • بختیاری قرمز روشن
  • بختیاری فیروزه ای روشن
  • بختیاری سبز پسته ای
  • بختیاری کرم حاشیه سورمه ای
  • افشاری کرم حاشیه سورمه ای
  • افشاری فیروزه ای روشن
  • افشاری آبی روشن
  • ماه بانو فیروزه ای تیره
  • قاجار قرمز
  • خورشید کرم حاشیه زربافت
  • افشاری بنفش حاشیه زربافت
  • هشت بهشت قرمز آبی حاشیه زربافت
  • سلطنتی فیروزه ای حاشیه زربافت
  • تیسفون فیروزه ای حاشیه زربافت
  • گلستان زربافت حاشیه مشکی

این رومیزی ها در ابعاد مختلف صد در صد، دویست و ده در پنجاه، صد و شصت در پنجاه، صد و شصت و پنج در پنجاه، صد و هفتاد در پنجاه، صد و هشتاد و پنج در پنجاه و انواع بسیار مختلفی در تکه های متنوع از یک تکه تا صد تکه را شامل می شوند.

قیمت فروش رومیزی گرد ماشینی در رنگ بندی های گوناگون و مرغوبیت بینظیر بسیار مناسب می باشد. خریدار رومیزی ترمه گرد ماشینی و دستباف طیف وسیعی را شامل شده و هر کدام بر اساس سلیقه و نیاز خود این محصول را در رنگ بندی و سایز بندی و ضخامت مختلف خریداری می نمایند.

لیست قیمت رومیزی های ترمه ماشینی با در نظر گرفتن درجه کیفیت، رنگ بندی ، ابعاد، درجه مرغوبیت و نوع مواد اولیه توسط بازرگانی فروش أین محصول تعیین می گردد.

 این مرکز اصلی فروش رومیزی ماشینی با کیفیت در کشور در تمامی نمایندگی های فروش وابسته به این برند محصول وجود داشته و این محصول را در انواع مختلفی با تنوع فراوان و کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب به فروش می رسانند. قیمت رومیزی های  ترمه  گرد ماشینی با توجه به کارایی ویژه و طول عمری که دارد بسیار مناسب می باشد.

مراکز تولیدی، این محصول با کیفیت را به بازار های فروش تمامی کشور با قیمت های فوق العاده عالی  بسیار مناسب ارسال می کند. این نوع محافظ معروف  توسط شرکت های تولیدی با نیروهای متخصص خبره در شرایط کاملا استاندارد  تهیه و تولید می شود

انواع مدل و رنگ های رومیزی ترمه ابریشم دیزاین میز خاطره

انواع طرح های ترمه رانر یا رومیزی شامل:

  • ماه بانو
  • گلستان
  • قاجار
  • صندوقچه تلفیق چرم و ترمه کسری
  • شاهنامه فردوسی تلفیق چرم و ترمه کسری
  • سلطنتی
  • گل های شاه عباسی
  • زندیه
  • دیوان حافظ تلفیق ترمه کسری چرم
  • اشرافی
  • بختیاری
  • افشاری
  • پاسارگارد
  • تاج
  • تیسفون
  • جام جم
  • خاتون
  • خورشید
  • کسری
  • همایونی
  • هشت بهشت
  • ماهور
  • ماه بانو
  • گلستان

این رومیزی های شیک در رنگ های کرم روشن حاشیه زربافت، قرمز روشن، قرمز روشن حاشیه زربافت، قرمز، آبی حاشیه زربافت، مشکی آبی، نارنجی، نارنجی حاشیه زربافت، فیروزه ای، فیروزه ای حاشیه زربافت، کرم جقه زربافت، کرم جقه حاشیه ای، قرمز روشن،قرمز روشن حاشیه زربافت، قرمز مشکی حاشیه طلایی زربافت، سرمه ای، سرمه ای حاشیه زربافت، طلایی زرد، طلایی مشکی، فیروزه ای روشن، فیروزه ای تیره، فیروزه ای جقه زربافت، فیروزه ای حاشیه زربافت و انواع و رنگ های بسیاری مختلف دیگر که می توان نام برد.

کدام نوع رومیزی ترمه برای میز ناهارخوری انتخاب می شود؟

کدام نوع رومیزی ترمه برای میز ناهارخوری انتخاب می شود؟رانر یا رومیزی ترمه میز ناهارخوری بر اساس سلیقه هر فرد در انواع مختلفی و در ابعاد درخواستی با رنگ های فوق العاده شیک و کامل تهیه می گردد. این رومیزی ها که در ادامه انواع طرح ها، رنگ ها و ابعاد آن را برای شما عزیزان معرفی می کنیم با توجه به سلایق متنوع و منحصر به فرد هر شخص بر روی میز ناهارخوری پهن شده و جهت جلوگیری از آسیب و آلودگی و کثیفی بر روی ترمه یک پلاستیک سلفونی می اندازند تا کیفیت و بهداشت و دوام ترمه ها بالاتر رود.

برند تولید کننده رومیزی ترمه ابریشم بسیار مختلف بوده و در انواع ایرانی خارجی، ترکی، هندی با مرغوب ترین تار و پود های ابریشمی تهیه می گردد.

این محصول از طرفداران بسیاری برخوردار است و میزان عرضه و تقاضا همچنان در حال افزایش است. انواع مختلفی از این رومیزی ها در نهایت اصل بودن تهیه شده و با توجه به میزان ابریشم به کار رفته و مقیاس اندازه رومیزی و ترکیب رنگی بی نظیر دارای قیمت های بسیار مختلفی است.

این نوع از رومیزی سرور تمامی رومیزی ها بوده و قیمتی گران تر از بقیه محصولات رومیزی ها دارا می باشد. این محصول را می توانید با سلیقه خود در کیفیتی بینظیر و خاص ترین نوع روسری خریداری نمایید.

تولید رومیری ترمه  ابریشم یکی از برترین تولیدات در زمینه تولید انواع روسری ها بوده و موجب حفظ آرامش و بخشیدن زیبایی به میز ناهارخوری و کسب رضایت کامل در ایجاد فضایی بی نظیر و رویایی برای افراد می گردد.