شرکت پخش کننده پارچه ترمه ارزان قیمت

پارچه ترمه امروزه برای تولیدی های مانتو بسیار گزینه مناسبی است. چرا که با داشتن طرح های سسنتی و نفیس می توان با آن مانتوهای شکیل و مجلسی دوخت و به به فروش رساند. از پارچه ترمه می توان به عنوان خرج کار در لبه های آستین و یا یقه و جیب استفاده کرد.

علاوه بر تولیدی های مانتو، مزون ها و کارگاه های کوچک و بزرگ ئوخت بلیزو شلوار و حتی کیف دوز ها هم می توانن از پارچه سنتی ترمه به بهترین شکل بهره ببرند. این نوع پارچه به دلیل بافت سنتی که دارد مورد توجه قشر خاصی است. مخصوصا افرادی که به سبک های سنتی علاقه مند باشند حتما از این پارچه استفاده می کنند.

به طور کلی پارچه ترمه مصارف مختلفی دارد که هر تولید کننده و خریداری چه برای خرید عمده و چه خرید تکی با توجه به نیاز خود آن را خریداری نموده و به کار می بندد.

پارچه خام

تولیدی و پخش پارچه ترمه

در ایران به صنعت نساجی توجه فراوانی شده است و در اغلب شهر ها مانند تهران و اصفهان و مازندران و شیراز و یزد و غیره کارخانه های کوچک و بزرگ بافت انواع پارچه وجود دارد.  اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم می بینیم که برای ساخت و تهیه اغلب وسایل و چیزهای اطراف ما از پارچه  استفاده شده است. به دلیل تنوع وجود نخ در پارچه بافی می توان پارچه هایی با هزاران طرح و رنگ بافت که هر کدام زیبایی خیره کننده ای دارد. نمونه ای از پارچه های بافته شده در ایران عبارتند از:

  • پارچه نخی
  • پارچه کتان
  • پارچه ترگال
  • پارچه بیمارستانی
  • پارچه فاستونی
  • پارچه برزنت
  • پارچه ترمه

نمونه پارچه ای که در استان یزد به وفور بافت و تولید می شود. ترمه است. پارچه ای با قدمت چند صد ساله که ریشه در تاریخ و فرهنگ مردمان این دیار دارد.  این مدل پارچه ترمه دارای انواع متنوعی است. از جمله:

  • پارچه ترمه ابریشم طبیعی
  • پارچه ترمه ابریشکم مصنوعی
  • پارچه ترمه پلی استر
  • پارچه ترمه نخی

پخش این پارچه توسط شرکت های توزیع کننده و در مواردی خود تولیدی ها صورت می گیرد. تاجرانی که قصد خرید طاقه ای انواع ترمه دارند با خرید از خود شرکت های تولیدی می توانند مزایای بهتر و بیشتری از لحاظ سود برای خود فراهم کنند. چرا که خرید مستقیم از تولیدی ها قیمت تمام شده کمتری را برای خریدار در پی خواهد داشت.

پارچه ترمه

خرید اینترنتی پارچه ترمه به صورت عمده

پارچه به چند روش مورد خرید و فروش قرار می گیرند. سنتی ترین روش خرید رفتن به بازار شهر و خرید از پارچه فروشی هاست. امروزه روش های دیگری نیز برای خرید آسان تر شکل گرفته اند که سبب شده روش های سنتی از  رونق بیفتند. خرید اینترنتی پارجه یکی از این موارد است.

پارچه ترمه را می توان در قسمت هایی از لباس های فرم به کار برد تا زیبایی دوچندانی داشته باشد و از سایر فرم ها مختص و جدا باشد..فرم هایی مانند:

  • لباس فرم مدارس
  • لباس فرم شرکت ها و اداره های خصوصی
  • لباس فرم کارکنان بیمارستان
  • لباس فرم رستوران ها و هتل ها

خرید پارچه ترمه سالانه به صورت عمده و انبوه انجام می شود و چون خریداران و تاجران سعی در کتهش هزینه ها دارند، خرید های اینترنتی می تواند بخشی از این هزینه ها را کاهش دهد.

در واقع علاوه بر خرید متری و تکی پارچه ترمه که در اینترنت انجام می شود، حتی می توان برای خریدهای طاقه ای و عدلی این پارچه نیز از طریق سایت ها و مراکز فروش اینترنتی هم اقدام کرد.

پارچه ترمه

پارچه ترمه ارزان از کجا بخریم؟

خرید پارچه ترمه پلی استر برای دوخت انواع رومیزی ها و کیف و کفش ترمه انجام می ش.ود که ارزان قیمت تر از سایر پارچه های ترمه موجود است.بافت این نوع ترمه ارزان قیمت موجب شده که طرفداران بیشتری ار به دنبال داشته باشد و از رنگ بندی های متنوع آن در تولیدی ها بهره مند شوند.

ارزان قیمت بودن پارچه ترمه پلی استر دلیل بر بی کیفیتی آن نیست. چرا که اگر این نوع ترمه با تراکم بالا و خوب بافته شود می تواند جایگاه خوبی در بین خریداران محصولات ترمه پیدا کند. از آن جهت که اغلب خریداران به دنبال پارچه با کبفبت و ارزان هستند این مدل پارچه می تواند برایشان بسیار مفید باشد. با تحقیق و بررسی در زمینه تولید کننده های ترمه پلی استر ،می توان به برند با کیفیت  آن دسترسی پیدا کرد.

برای خرید طاقه ای پارچه ترمه با راتباط با مراکز فروش و تولیدی های ترمه می توان خرید ارزان ترین را برای خود رقم زد.

پارچه ترمه

قیمت ترمه اصل یزد چند است؟

یکی از معایب زیاد شدن تولیدی ها و کارخانه های بافت ترمه این است که سبب شده تا پارچه های بی کیفیت و تقلبی نیز روانه بازار شود و اسم این پارچه سنتی و اصیل را خراب کند. پس بهتر است تا با خرید از نمایندگی های معتبر و مراکز فروش ترمه ابریشم اصل در سراسر ایران، خرید مطمئنی را تجربه کرد.

ترمه اصل همان است که از نخ طبیعی ابریشم در بافتش بهره ببرند. اما از آنجا که ابریشم طبیعی در روند بافت پارچه های کارخانه ای جایگاهی ندارد و قابل بافت با دستگاه نیست، از نخ ابریشم مصنوعی ویسکوز استفاده می شود.

از خوبی های ابریشم مصنوعی تنوع در طرح و رنگ آن است. چرا که می توان بوسیله نرم افزار طرح ها و نقشه های متنوعی را برای بافت به دستگاه داد و همین خود به نوعی سبب رونق گرفتن صنعت ترمه بافی شده است.

قیمت ترمه اصل بسته به دست بافت بودن یا کارخانه ای بودن متفاوت استک. البته تعداد ترمه های دست بافت اصل بسیار کم است به گونه ای که شاید به تعداد انگشتان دست هم نباشد. تعدادی از این ترمه های ابریشم اصل در موزه ترمه هاشمی نگه داری می شود که قدمت آن به حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ سال پیش هم می رسد.

قیمت این ترمه ها حدود ۱۰ میلیون به بالا است. هر چه قدمت آن بیشتر باشد قیمت بالاتری هم دارد. نوع دیگر، ترمه های ابریشم مصنوعی است که هر چه تراکم بافت بیشتر و رنگ زیاد تری در بافت به کار رود قیمت زیادتری خواهد داشت. قیمت های ابریشم مصنوعی اصل از ۲۰۰ هزار تومن به بالا خواهد بود.

خرید پارچه ترمه