رومیزی ترمه بزرگ ۹۵ در ۹۵ سانتی متر ارزان قیمت یزدی

یکی از زیباترین و برازنده ترین طرح رومیزی برای میز هایی که اندازه زیادی را دارا می باشند؛ رومیزی ترمه بزرگ است که اندازه ۹۵ در ۹۵ سانتی متر را شامل شده و زیبایی و جلوه زیادی را به تصویر می کشد. علاوه بر ظاهر خوشایند این محصول، مناسب بودن قیمت رومیزی ترمه که از رومیزی های اصیل یزدی است باعث هجوم خریداران سمت آن شده و در نتیجه رومیزی ترمه ارزان را در دسترس همه قرار خواهد داد.

رومیزی ترمه بزرگ 95 در 95 سانتی متر ارزان قیمت یزدی

ست ۵ تکه رومیزی ترمه در اندازه های مختلف

ست 5 تکه رومیزی ترمه در اندازه های مختلف رومیزی تکه منظم دوخته شده از پارچه است که روی میز پهن شده و از دو جهت برای آن کاربردی می باشد؛ یکی از اینکه جلوه و زیبایی آن را در نظر افزایش داده و دیگر اینکه از کثیف و گرد و خاکی شدن میز پیشگیری به عمل خواهد آورد.
با وجود رومیزی، میز های موجود در خانه و هر جای دیگر، شکلی عالی را به خود گرفته و در واقع این محصول را می توان یکی از اکسسوری های بسیار جذاب برای انواع میز به شمار آورد که بدون وجود آن انگار روی میز کم است و این کمبود واقعاً احساس خواهد شد.

دقیقاً حکم رومیزی برای میز، مثل لباس برای تن است؛ همانطور که لباس، هم تن را پوشش داده و هم استایلی مناسب و مقبول را به آن می بخشد؛ رومیزی نیز همین گونه است؛ رومیزی نیز به مانند لباس برای میز ظاهر شده و از هر جهت آن را تکمیل خواهد ساخت.

اما در بازار رومیزی که بگردید؛ نمونه های متنوعی از رومیزی های جدید و امروزی را مشاهده خواهید کرد که تنها محدود به یک نمونه نشده؛ بلکه ست کلی را هم شامل می گردند.
مانند ست چند تکه رومیزی که انتخابی کامل برای مصرف کنندگان بوده و لیست خرید آنها را کامل می نماید.
در مثالی از این ست چند تکه می توان ست ۵ تکه رومیزی ترمه را نام برد که در اندازه های مختلف وجود داشته و انتخابی از سوی شیک پسندان می باشد.
برای اینکه بیشتر با این ست خواستنی آشنا شوید؛ بهتر است گزینه های زیر را که به تعاریفی از آن پرداخته اند؛ دنبال نمایید:

  • ست ۵ تکه رومیزی ترمه در اندازه های کوچک تا بزرگ را شامل شده و در تنوعی از رنگ های زیبا مانند آبی روشن، آبی تیره، قرمز، آجری و زرشکی وجود دارد.
  • تکه های موجود در این ست شامل ۳ رانر کوچک، متوسط و بزرگ، یک رومیزی بزرگ مربعی فرم و یک رومیزی چند ضلعی کوچک می شوند.

سایزبندی انواع رومیزی ترمه ابریشمی

رومیزی ترمه ابریشمی از رومیزی های بسیار ارزشمندی است که با وجود پارچه ابریشمی موجود در آن، اهمیتی فراتر از رومیزی های معمولی را به خود اختصاص داده است.
این رومیزی از الیافی به نرمی و لطافت ابریشم برخوردار بوده و یکی از باشکوه ترین و جلوه دار ترین رومیزی های موجود به شمار می آید که قطعاً انتخابی برای میز های بسیار شیک و لوکس خواهد بود که به جلوه آنها، چندین برابر اضافه خواهد کرد.
رومیزی ترمه ابریشمی از ابریشم های طبیعی با الیاف بلند تشکیل یافته و محل تولید اصلی آن در شهر یزد می باشد که رومیزی های ترمه یزد دارای اصالتی تمام هستند.

همچنین باید گفت رومیزی ترمه ابریشمی از قدمتی دیرینه برخوردار بوده و از زمان شاهان صفوی تا به امروزه رواج داشته و همچنان به عنوان یک رومیزی رتبه یک مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع منظور از رومیزی ترمه، طرح موجود در آن است که البته هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی از طرح های دیگر نیز دوخته می شود که بر همین اساس می توان این نمونه ها را نام برد:

  1. رومیزی ترمه طرح قاجاری
  2. رومیزی ترمه طرح شاه عباسی
  3. رومیزی ترمه طرح ترنج
  4. رومیزی ترمه طرح چهلستون

علاوه بر این موارد اگر بخواهیم از سایز بندی انواع رومیزی ترمه ابریشمی بگوییم؛ باید عنوان داشت که ابعاد رومیزی مربع ترمه را می توان شامل طیف های مختلفی دانست که از رایج ترین نوع این سایز و ابعاد در مدل ۵ تکه آن، ۹۵ در ۹۵ سانتی متر بوده که ؛ اندازه رانر بزرگ ۴۵ در ۱۴۰ سانتی متر، رانر متوسط ۴۵ در ۹۰ و رانر کوچک ۲۶ در ۴۵ بوده و وزن آن نیز از یک کیلو و ۱۹۰ فراتر نمی رود.
در هر حال هر یک از رومیزی های ترمه اعم از نوع ابریشمی یا غیر آن را می توان یکی از انتخاب های کاملاً به جا معرفی کرد که ترکیب طرح ترمه یا بته جقه با دیگر نقوش، ترکیبی فوق العاده را از آن به نمایش گذاشته و قطعاً به میز های مدرن و حتی سنتی خیلی می آید.

بهترین رومیزی ترمه برای میز های بزرگ یا رانر یزدی

بهترین رومیزی ترمه برای میز های بزرگ یا رانر یزدی منظور از رانر، رومیزی های طویل و بلندی هستند که از این سر میز تا آن سرش پهن شده و بیشتر از نظر زیبایی و تزئین میز دارای اهمیت می باشند؛ وگرنه چندان نقشی را در پوشش دهی کامل میز ایفا نمی کنند.
قبلاً از رانر برای تزیین میز غذا یا میز ناهار خوری، بیشترین استفاده به عمل می آمد؛ اما حالا برای دیزاین تمامی میز های خانگی و غیرخانگی از رانر استفاده می نمایند.
قابل به ذکر است که رانر، هم به صورت تنهایی قابلیت کاربرد را به همراه داشته و هم روی رومیزی اصلی میز هم می تواند قرار گرفته و به آن جلوه ببخشد.

رانر با تمامی عناصر دکوراتیو در دکوراسیون داخلی، هماهنگی و تطابق برقرار کرده و پارچه های آن از طرح و نوع های متفاوتی تشکیل یافته اند.
برای نمونه می توان به رومیزی ترمه رانر اشاره کرد که تلفیقی از طرح سنتی و مدرن را به همراه داشته و بنابراین برای میز های بزرگ مستطیلی یا گرد، گزینه ای بی نظیر می آید.
اکنون بهترین رومیزی ترمه یزدی در ۵۰ در ۱۷۰ سانتی متر البته به صورت تقریبی موجود بوده و چنین مزایا یا فوایدی را به دنبال خود آورده است:

  • رومیزی ترمه رانر با وجود آشکار گذاشتن قسمتی از نمای میز، زیبایی میز را با قشنگی طرح و نقشه خود عجین کرده و بدین ترتیب نمایی دلنشین را در چشم ها به وجود خواهد آورد.
  • پهن کردن این رانر اصیل و با وقار روی میز های چوبی، چنان صحنه ای را ایجاد می کند که شاید چند ابزار دکوراتیو هم نتوانند از پس آن برآیند.
  • حالت پارچه ای رانر ترمه، حسی لطیف و شاعرگونه را بر روی میز به وجود آورد که می توان در کنار آن نشست و برای چند دقیقه ای از دغدغه های مختلف زندگی فارغ شد.
  • همچنین این رومیزی بسیار شکیل و دلخواه، با ضخامت خوب خود باعث می شود تا اگر ناخواسته مایعی یا چیزی روی آن ریخت؛ به خودش جذب شده و به میز نرسد تا بخواهد آن را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ رومیزی های ترمه آنقدر بافت خوبی دارند که حتی اگر بارها هم شسته شوند؛ آسیبی نخواهند دید.

کاربرد های رومیزی ترمه چیست؟

در گذشته های دور از رومیزی و به طور کلی پارچه ترمه در طبقه های مرفه جامعه، استفاده بسیاری به عمل می آمد و حتی به عنوان خلعت یا هدیه برای بزرگان و برای اینکه ارزش و قرب آن شخص را بالا ببرند؛ پارچه های ترمه را تقدیم می کردند.
این موضوع نشان از این دارد که انواع محصولات ترمه از جمله رومیزی آن بسیار ارزنده بوده و هیچ چیز دیگری به پای آنها در این زمینه نمی رسد.
از بین همه رومیزی هایی که در بازار وجود دارند؛ رومیزی ترمه در صدر قرار گرفته که البته نیمی از این علت این موضوع به قدمت بالای این محصول بر می گردد.

حال می خواهیم بدانیم کاربرد های رومیزی ترمه چیست که برای اشاره کامل به این موضوع از گزینه های زیر استفاده کرده ایم:

  1. از رومیزی ترمه می توان به منظور تزیین میز خاطره استفاده کرد و با قرار داد عکس هایی از گذشته روی این رومیزی سبک سنتی می توان جلوه ای بی نظیر و تماشایی را به وجود آورد که هم رومیزی و هم عکس ها آدم را به سال های دوری می برند که حتی یادآوری آنها نیز شیرین است.
  2. از آنجایی که اپن آشپزخانه نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی یک خانه ایفا کرده و به عنوان یکی از المان های دکوراتیو دارای کاربرد می باشد؛ بنابراین می توان با پهن کردن رانر روی آن و قرار دادن ابزار دکوری هر چند کوچک مانند گلدان گل اپن را بیشتر در نظر جلوه دار کرد.
  3. از این رومیزی بسیار دلنشین می توان برای دیزاین میز غذا خوری بهره برد و با آن تاثیری عمیق را در دکوراسیون داخلی به وجود آورد؛ بنابراین با یک رومیزی به ظاهر ساده و کوچک می توان تحولاتی بزرگ را ایجاد کرد و از این همه تحولی که قطعاً نتیجه شان بر دل می نشیند؛ نهایت لذت را برد.

رومیزی ترمه مربع سایز بزرگ برای میز ناهارخوری

رومیزی ترمه مربع سایز بزرگ برای میز ناهارخوری همانطور که گفته شد؛ رومیزی ترمه از سایز بندی های متعددی برخوردار می باشد که از این میان می توان به رومیزی ترمه مربع سایز بزرگ اشاره کرد.
بدون شک این گزینه را می توان یکی از بهترین گزینه های موجود برای میز ناهارخوری به حساب آورد که از چند نظر برای آن دارای اهمیت می باشد که آنها را در گزینه های زیر شرح داده ایم:

  • رومیزی ترمه مربع سایز بزرگ که از عهده پوشش دهی کل میز بر می آید؛ باعث می شود تا کثیفی ناشی از غذا خوردن مثل ریختن خورشت و برنج متوجه میز نشده و در نتیجه مانند سپری برای میز، همه چیز را به خود جذب خواهد کرد؛ حالا بدون این رومیزی باید شاهد کثیف شدن میز و سخت پاک شدن آن و حتی عمر کمتر آن به واسطه عدم مراقبت کافی بود.
  • این رومیزی بسیار وزین و چشم نواز میز غذا خوری را پوششی زیبا بخشیده و به طور قطع با آن میز می توان از مهمانان کم تا زیاد، بهترین شکل پذیرایی را به عمل آورد و بدین ترتیب ارزش مهمان را با این رومیزی منحصر به فرد به نوعی حفظ کرد.
  • همچنین با کاربرد رومیزی ترمه روی میز غذا خوری، اشتهای افراد به غذا خوردن بیشتر شده و چه بسا که در روحیه آنها نیز تاثیری مثبت را به جا خواهد گذاشت.

منظور از رومیزی ترمه مربع پنلی چیست؟

در پاسخ به اینکه منظور از رومیزی ترمه مربع پنلی چیست؟ باید گفت این رومیزی از ابعاد یکسانی برخوردار بوده و از همین رو این عنوان را به خود گرفته است.
یعنی تمامی ابعاد آن مانند یک مربع، هماهنگ و یکسان بوده و در نتیجه جلوه آن را چند برابر افزایش خواهند داد.
حالا از این رومیزی ترمه که در رده رومیزی های پرفروش قرار گرفته است؛ می توان مدل ها و طرح های متعددی را مشاهده کرد که برخی از آنها را در گزینه های زیر نام برده ایم:

  1. رومیزی ترمه مربع پنلی طرح امپراطور: این رومیزی طرحی فوق العاده چشمگیر را در خود جای داده و تلفیقی از نماد سنتی و مدرن می باشد که می توان آن را به عنوان یک ابزار تزییناتی در جای جای دکوراسیون و حتی به عنوان یک قاب پارچه ای هم مورد استفاده قرار داد.
  2. رومیزی ترمه مربع پنلی طرح بهارستان: زیبایی خیره کننده ای در این رومیزی وجود داشته که باعث شباهت زیاد آن با فرش شده است؛ بنابراین با استفاده از آن به عنوان رومیزی یا هر دیزاین دیگری می توان نمایی فرش مانند را ایجاد نمود.
  3. رومیزی ترمه پنلی طرح سورنا: در این رومیزی، هماهنگی زیادی بین نقوش و رنگ ها به وجود آمده و هارمونی بی نظیری را در آن به تصویر کشیده است و بنابراین می توان آن را مصارفی دلخواه مورد استفاده قرار داد.
  4. رومیزی ترمه پنلی طرح ستایش: بدون شک این طرح از رومیزی را هم می توان در گروه بهترین طرح های موجود از آن قرار داد که رنگ هایی شبیه به رنگین کمان در آن جای گرفته و اثری هنرمندانه را به تصویر در آورده است.

رومیزی ترمه رنگ درباری با بهترین کیفیت صادراتی

رومیزی ترمه رنگ درباری با بهترین کیفیت صادراتی رومیزی ترمه آنقدر از نظر طرح و رنگ متنوع به نظر می رسد که حتی یک لیست بلند هم برای نام بردن انواع آن شاید کم باشد.
اکنون یکی از بهترین رومیزی ترمه که در جایگاه صادراتی قرار گرفته و بنابراین از آن برای ارسال به بازار های جهانی نیز استفاده می گردد؛ رومیزی ترمه رنگ درباری است.
این رومیزی اعلا که کیفیتی تمام را در خود گنجانده است؛ توانسته به عنوان یکی از برترین گزینه های صادراتی از رومیزی شناخته شود.

اکنون رومیزی ترمه صادراتی رنگ آبی درباری هم به صورت تکی و در سایز بزرگ و هم به صورت ۵ تکه موجود بوده که علاوه بر بازار های جهانی، قسمتی از بازار داخلی کشور را هم در دست گرفته است.
در واقع ابهت و زیبایی چشمگیر این رومیزی از یک سو و مرغوبیت بی حد و حصر آن که ناشی از بافت مستحکم و بی نقص آن می شود؛ از سوی دیگر توانسته آن را تبدیل به رومیزی رتبه دار در تمام بازار ها نماید.
پس اگر به دنبال خرید خاص ترین رومیزی ترمه هستید؛ می توانید این گزینه را مد نظر قرار داده و آن را به لیست خرید خود اضافه نمایید که قطعاً نیازتان را از هر جهت به خوبی تامین خواهد کرد.