خرید پشتی سنتی ترمه با ارزان ترین قیمت

همانطور که اطلاع دارید پارچه ترمه از دیرباز در ایران بافته می شده و مورد استفاده هنردوستان و علاقه مندان به کالاهای نفیس و سنتی بوده است.

پارچه ترمه مانند انواع دیگر پارچه ها دارای تار و پود است و تراکم بالایی دارد و برای دوخت انواع محصولات سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین نوع استفاده از این پارچه برای دوخت رومیزی و پشتی سنتی ترمه کاربرد دارد. ترمه یزد، اصفهان، کرمان قدیمی ترین ترمه هاست که مورد استفاده قرار می گیرد و در بازار موجود است.

پشتی سنتی ترمه

خرید پشتی سنتی ترمه از تولید کننده

برای دوخت انواع پشتی آنچه که مهم است استفاده از پارچه ترمه با کیفیت و همچنین مواد با کیفیت برای پر کردن داخل پشتی است که بهترین‌های مواد استفاده از الیاف پنبه است که بعد از استفاده در مدت زمانی طولانی همچنان حالت قبل خود را حفظ می کند.

خرید پشتی سنتی به دو صورت عمده و جزئی از تولید کننده صورت می‌گیرد و به بازار عرضه می شود. برای خرید عمده و مستقیم از تولیدی می توانید از طریق این مجموعه اقدام کنید که هم به صورت حضوری و به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است. با تماس با این مجموعه می توانید به صورت مستقیم از کارخانه و کارگاه تولیدی دیدن نموده و بعد از انتخاب طرح و رنگ مورد نظر و تعداد پشتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

بیشترین تولید کنندگان پشتی ترمه در استان یزد هستند که در این استان انواع کارگاه های کوچک و بزرگ دوخت پشتی و ست شاه نشین ودیگر محصولات تولید شده از پارچه ترمه وجود دارد.

پشتی سنتی ترمه

فروش پشتی سنتی ترمه با بهترین قیمت

استان یزد یکی از شهرهایی است که انواع محصولات ترمه های با کیفیت و درجه یک را تولید می‌کند البته با توجه به پارچه ترمه ای که بافته می شود قیمت ها بسیار متفاوت است و محصول می تواند قیمت متنوعی داشته باشد. کارخانه های متفاوتی در این استان وجود دارد که برخی فقط پارچه ترمه و برخی علاوه بر بافت پارچه ، دوخت انواع محصولات از این پارچه را نیز در دستور کار خود دارند و به صورت مستقیم محصولات تهیه شده را به بازار عرضه می‌کنند.

پشتی ترمه به نسبت ابعاد و سایز ای که دارند و همچنین موادی که داخلشان و پر می‌شود و مهمترین عامل یعنی پارچه استفاده شده که پلی استر باشد یا ابریشم قیمت‌های متفاوتی دارد. برای فهمیدن قیمت انواع پشتی باید در مرحله اول از پارچه مصرف شده آن از فروشنذه سوال کنیم، چرا که پشتی تمام ابریشم همیشه قیمت بیشتری نسبت به نوع پلی استری آن دارد.

سفره خانه ها و رستوران های سنتی که قصد خرید انواع پشتی سنتی ترمه به صورت عمده دارند می توانند به صورت مستقیم از طریق این مجموعه با تولیدکنندگان در ارتباط باشند.