خرید مدل های پارچه ترمه برای رومیزی

آیا انواع مدل پارچه ترمه رومیزی را می شناسید؟ اگر قصد خرید پارچه ترمه برای دوخت رومیزی دارید، ابتدا باید مدل های پارچه ترمه را بشناسید تا بتوانید خریدی آسان و به صرفه داشته باشید.

مدل پارچه ترمه رومیزی

انواع نخ برای بافت پارچه ترمه کدام است؟

در قدیم بافت پارچه های ترمه اغلب از نخ ابریشم طبیعی بود و نخ پنبه. اما امروزه از ابریشم مصنوعی و نخ پلی استر بافته می شود.  از آنجایی که بافت پارچه های ترمه با دستگاه های نیمه صنعتی صورت می گیرد، استفاده از نخ ابریشم طبیعی دیگر کاربرد ندارد.

پارچه ترمه ابریشم بهترین کیفیت ترمه است . پلی استر در عین ارزانی کیفیت پایین تری هم دارد. اگر قصد خرید عمده پارچه ترمه برای رومیزی دارید، این فاکتور را حتما مدنظر قرار دهید تا بسته به هزینه و کیفیت مدنظر بتوانید بهترین مدل پارچه ترمه را خریداری کنید.

  1. پارچه ترمه متری خام.
  2. پارچه ترمه پنلی حاشیه دار.

مدل پارچه ترمه رومیزی

تولیدکنندگان پارچه های ترمه پنلی را اغلب برای دوخت انواع رومیزی تولید می کنند. این مدل پارچه ها در ابعاد یک در یک برای بقچه های ترمه و یا به صورت سرویس های سه تکه و پنج تکه برای انواع سرویس های رومیزی بافت می شود.

اگر قصد خرید انواع مدل پارچه ترمه رومیزی دارید، مجموعه ما این امکان را برای شما خریداران محترم فراهم کرده است. فروش پارچه ترمه پنلی در انواه ع طرح ها و رنگ بندی متنوع و زیبا از جمله خدمات مجموعه ما است.

جهت مشاوره و خرید با کارشناس فروش ما تماس گیرید.