خریدار زیباترین انواع کیف کوچک ترمه ابریشمی

امروزه انواع کیف ترمه به دلیل تنوع در رنگبندی و طرح محبوبیت بالایی در بین خریداران دارند. این محصولات از بالاترین کیفیت در بین سایر کیف های موجود در بازار برخوردار هستند. تولید انواع کیف کوچک ترمه در ایران با مدل های گوناگون حجم بالایی دارد. دلیل آن این است که از مواد اولیه با کیفیت برای تولید این کیف های ابریشمی استفاده می شود و منجر به فروش بالای آنها در کشور شده است. همچنین به دلیل کیفیت عالی محصولات تولید شده در کشور خریداران خارجی مجذوب این کیف های ترمه ابریشمی شده اند و تقاضای واردات این محصولات را به کشورشان دارند.

خریدار زیباترین انواع کیف کوچک ترمه ابریشمی

کیف ترمه اسپورت دو جیب ترنج

کیف ترمه اسپورت دو جیب ترنج افرادی که به سبک های سنتی و شلوغ علاقه مند باشند، کیف ترمه ترنج گزینه مناسبی برای آن ها می باشد. کیف ترمه اسپورت دو جیب ترنج از زیباترین طرح های موجود در بازار می باشد که بیشتر خانم ها شیفته ی این نوع کیف ها هستند.

این مدل از کیف ها یکی از بهترین اجناس تولیدی ایران هستند که در شهرهای زیادی از جمله یزد، اصفهان و… به وفور یافت می شوند. ترمه نوعی پارچه است که دارای طرح های سنتی زیادی می باشد.

خرید کیف ترمه دو جیب ترنج طرح اسپرت دخترانه مشتری های زیادی دارد به خصوص دختران جوان علاقه ی زیادی به این کیف ها دارند. علاوه بر کیف های اسپورت، انواع کیف های مجلسی ترمه ابریشمی نیز برای خانم های خانه دار بسیار جذاب هستند.

این کیف ها بسیار زیبا هستند و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند. این محصول زیبا و جذاب با پارچه ای با کیفیت بالا دارای طرح های سنتی ظریفی نیز می باشند. این محصول شگفت انگیز با ظاهری زیبا توانسته نظر بانواه زیادی را به خود جلب کند.

دقت داشته باشید این محصولات باید از رطوبت، گرما، تابش مستقیم نور خورشید، سفید کننده های شیمیایی و اشیاء تیز دور نگه داشته شوند. در بین مدل های مختلف کیف های زنانه، کیف ترمه اسپورت دو جیب ترنج از محبوب ترین ها در بازار محسوب می شوند.

بهترین و مناسب ترین کیف ترمه رودوشی دانشجویی

کیف ترمه دانشجویی که برای دانشجویان کاربرد زیادی دارد به صورت رودوشی بوده و بسیار سبک و راحت می باشد. کیف ترمه رودوشی دانشجویی از بهترین و مناسب ترین کیف ها برای دانشجویان خوش سلیقه می باشد.

ترمه یکی از پارچه های معتبر دست ساز ایرانی است که از آن برای تولید انواع کیف های دانشجویی، اسپرت، مجلسی، دستی، کوله و… استفاده می کنند و فروش خوبی در بازارهای جهانی دارند.

خوشبختانه علاوه بر تنوع در طراحی و رنگ، تولید ترمه در ایران کاملاً ایمن است و به دور از حباب ناشی از کمبود کالا، حجم تولید و فروش ترمه ایرانی برا ساخت انواع کیف ها و سایر محصولات دیگر با قیمت مناسب افزایش یافته است.

ترمه یکی از شگفت انگیز ترین سوغاتی های ایران بشمار می رود. یکی از گران قیمت ترین صنایع دستی ایران ترمه است که از آن برای انواع کیف و کفش، روبالشی، رومیزی و روتختی استفاده می شود.

کیف ترمه رودوشی دارای پارچه ای بسیار ظریف و جذاب است که از الیاف ظریف و نرم ساخته شده است و یکی از صنایع دستی با ارزش کشور ما محسوب می شود.

کیف ترمه دوشی کوچک قهوه ای مناسب بانوان

کیف ترمه دوشی کوچک قهوه ای مناسب بانوان کیف ترمه قهوه ای در بازار برای فروش دارای سایزهای مختلفی می باشد. معمولا خانم های با سلیقه و خوش پوش به دنبال رنگ های تیره و زیبا هستند که برای این دسته از افراد کیف های ترمه دوشی قهوه ای گزینه ی مناسبی می باشد.

انواع کیف ترمه قهوه ای یکی از محبوب ترین رنگ بندی ها و مدل های مورد پسند افراد مختلف می باشد و بدون محدودیت سنی می باشد. این کیف ها از قیمت های مناسبی برخوردار هستند و تمام افراد توان خرید آنها راد دارند.

توجه به اندازه و ابعاد کیف ترمه دوشی برای بانوان بسیار مهم می‌باشد. از این رو تولید کنندگان این کیف ها را در سایزهای کوچک تا بزرگ تولید کرده اند. جالب است بدانید این کیف ها نه تنها در سراسر کشور بلکه خریداران زیادی در خارج از کشور دارند.

کیف ترمه دوشی که دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و مدل های مختلف است، انتخاب را برای بانوان سخت می کند چرا که همگی دلنشین هستند. کیف های ترمه به دلیل پارچه ی با کیفیتی که در تولید آنها استفاده شده است قطعاً گران تر و ماندگار تر از سایر کیف ها هستند.

کیف های ترمه دوشی به دلیل طرح های سنتی که بر روی آن است مشتریان خاص خود را دارد. کیف های ترمه کوچک یا بزرگ دوشی با طرح های بته جقه و ترنج بافته شده اند و در رنگ های قهوه ای، فیروزه ای و قرمز مورد پسند اکثر دختران ایرانی می باشند.

چگونگی شستشوی کیف ترمه

پارچه ترمه به دلیل بافت منحصر به فردی که دارد از مقاومت مطلوبی برخوردار است و به طور کلی می توان گفت با دوام تر از سایر پارچه ها می باشد. اما لازم به ذکر است بدانید نور و رطوبت می تواند به این نوع پارچه آسیب بزند.

یکی از ویژگی های خوب ترمه این است که اگر کثیف شود به دلیل نقش و نگارهای شلوغی که دارد بسیار دیر کثیفی را نمایان می کند که این امر باعث می شود نیاز به شستشو در آنها کمتر باشد. اما باید توجه داشته باشید که شست و شوی آنها کار آسانی نیست!!

پارچه ترمه ای که در دوخت کیف های ترمه به کار رفته است مانند فرش های دستبافت می باشد و از تار و پود زیادی برخوردار است. به همین دلیل تمام کیف های ترمه موجود در بازار دارای آستر می باشند. پس بهتر است برای شست و شوی کیف ترمه به هیچ عنوان از ماشین لباسشویی استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث آسیب دیدگی ترمه و یا جمع شدگی آستر آن شود.

برای شست و شوی کیف ترمه ابتدا باید کیف را در هوای آزاد آویزان کرده و به آرامی به آن ضربه بزنید تا گرد و غبار از آن خارج شود، سپس کیف را به صورت صاف و بدون مچالگی در آب ولرم قرار دهید و خارج کنید. این  کار را چند بار در آب تمیز تکرار کنید تا آب کدر و کثیف از کیف خارج شود و مجدد که این کار را انجام دادید آب تمیز از آن خارج شود.

در مرحله بعد کیف را درون حوله بدون چروکیدگی و به صورت صاف قرار دهید تا آب موجود در پارچه به خوبی جذب حوله شود سپس می توانید کیف را در هوای آزاد قرار دهید تا در معرض باد قرار بگیرد و خشک شود.

در حین شست و شوی حتما به این نکته دقت کنید که نباید کیف ترمه را چنگ بزنید و یا از مواد شوینده قوی مانند پودرهای آنزیم دار و یا دیگر مواد سفید کننده استفاده کنید. اگر احیانا کیف شما نیاز به به اتو کشیدن داشت می توانید زمانی که هنوز کیف کاملا خشک نشده است و کمی نم دارد با انداختن یک پارچه نخی بر روی آن اتوکشی را انجام دهید.

اگر برای بسیاری از افراد انجام دادن این مراحل سخت و زمانبر می باشد می توانید کیف ترمه خود را به خشکشویی برده و انجام این مراحل را به آنها بسپارید و بعد از شست و شوی آن را مانند روز اول از اتوشویی تحویل بگیرید.

زیباترین ست های کیف و کفش ترمه یزدی

زیباترین ست های کیف و کفش ترمه یزدی زیباترین ست های کیف و کفش ترمه یزد در رنگ های فیروزه ای، نارنجی، قرمز، قهوه ای و … در بازار برای فروش عمده و جزئی با قیمت مناسب موجود می باشند.

همانطور که میدانید ترمه یزد از زمان های بسیار دور مورد توجه مردم ایران بوده است و از این نوع پارچه برای دوخت انواع رومیزی، کیف، کفش، سجاده و … استفاده می شود. امروزه یکی از محصولات پرفروش ست های کیف و کفش ترمه یزدی می باشد که در انواع مدل ها با رنگ ها متنوع و طرح های بسیار زیبا و دلنشین تولید و در بازار عرضه می شوند.

امروزه در ست کیف و کفش های ترمه اشکال و نقش های مختلفی وجود دارد. ترمه یزد یکی از پارچه های معتبر سنتی ایرانی با سابقه ۴۰۰ سال است. این پارچه زیبا در گذشته با الیاف طبیعی و رنگ های مختلف بافته شده است. اما امروزه ترمه در انواع مختلفی از ۴ تا ۱۶ رنگ بافته می شود.

بعید نیست که رنگ های کیف و کفش های ترمه یزد در آینده نزدیک متنوع تر شوند. از میان این موارد، ترمه ۱۲ رنگ را می توان بهترین انتخاب برای تولید کیف و کفش ترمه به حساب آورد. هرچه رنگ ترمه تیره شود و طراحی آن سخت تر شود، قیمت محصول نهایی نیز بالاتر می رود.

ست کیف و کفش ترمه یزد محصولی منحصر به فرد صادراتی می باشد. به استثنای ایران، ترمه نیز در پاکستان و هند تولید می شود. اما تولید ترمه برای این دو کشور بسیار ضعیف است و ترمه یزد در جهان حرف اول را می زند.

انواع مدل های کیف ترمه دستی طرح نگار

انواع مدل های کیف ترمه دستی طرح نگار از رنگ ها و سبک هی مختلفی تولید شده اند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. انواع مدل های کیف ترمه شامل:

  • کیف های تمام ترمه: این نوع کیف ها کاملا با ترمه دوخته شده اند و هیچ گونه مواد و یا پارچه نوع دیگری در دوخت آنها به کار نرفته است.
  • کیف ترمه و چرم طبیعی: در ساخت این نوع کیف از ترمه و چرم طبیعی استفاده شده است که معمولا قیمت بالاتری نسبت به کیف تمام ترمه دارد.
  • کیف ترمه و چرم مصنوعی: این کیف علاوه بر ترمه دارای چرم مصنوعی می باشد و از آن برای بند و یا قسمت هایی مانند جیب استفاده می شود.
  • کیف ترمه و ورنی: همانطور که میدانید ورنی بسیار براق می باشد و استفاده از آن همراه با ترمه در کیف زیبایی و جلوه خاصی به آن می بخشد.

تمام مدل های کیف ترمه دستی که در بالا ذکر شده است به صورت کیف دستی، رودوشی، مجلسی، آرایشی و … تولید و عرضه می شوند. جدیدترین و باکیفیت ترین مدل های کیف ترمه دستی زنانه شیک از طریق این مرکز به فروش می رسند.

انواع کیف های دستی توسط بهترین کارخانه ها تولید می شوند و به روش های مختلفی در دسترس مردم برای خرید قرار می گیرند. برترین شرکت‌های تولیدی برای دوختن این کیف ها از بهترین پارچه های ترمه طرح نگار با استفاده از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. 

کیف ترمه طرح نگار از شیک ترین و پر تقاضا ترین کیف ها برای خانم ها می باشد. تفاوت رنگ روی پارچه های ترمه طرح نگار به طراحی و رنگ آمیزی آن تنوع بالایی بخشیده است، بنابراین می گوییم که ترمه طرح نگار از زیبایی بالایی نسبت به سایر ترمه ها برخوردار است.

در نگاه اول، کیف ترمه دستی و دوشی طرح نگار چشم و قلب خریداران را جلب می کند. از طرف دیگر، این ترمه کاملاً ابریشمی است و تأثیر مستقیمی بر زیبایی محصول نهایی که کیف ها و یا کفش های سنتی هستند دارد.

پرطرفدارترین نوع کیف ترمه سنتی کدام است؟

پرطرفدارترین نوع کیف ترمه سنتی کدام است؟ پرطرفدارترین کیف ترمه سنتی معمولا انواع رودوشی آنها می باشد چرا که دارای بند بلندی هستند و استفاده از آنها برای افراد بسیار راحت می باشد. بهترین کیف ترمه در ایران با استفاده از مرغوب ترین پارچه های ترمه ابریشمی تولید می شوند که این امر موجب شده است خریدار کیف ترمه برای سفارش این کالا آن را به صورت عمده خریداری نماید.

کیف ترمه ابریشمی به دلیل جنس و کیفیت عالی که دارد در بین خانم ها بسیار محبوب می باشد و دارای طرح ها و مدل‌های زیادی است که انتخاب را برای خریداران کمی سخت می کند چرا که همگی از طرح و نقش های سنتی شیک و منحصر به فردی برخوردار هستند.

ترمه سنتی یزد در بین مردم بسیار مشهور می باشد چرا که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است به همین دلیل انواع کالاهایی که با این پارچه تولید می شود خریداران زیادی دارد.

امروزه در بازار فروش محصولات کیف ترمه سنتی علاوه بر ترمه یزد بهترین برندهای مختلف ایرانی و خارجی نیز به چشم میخورند. بهترین برندهای ترمه سنتی باید از تمام ویژگی ها و خصوصیات مرغوب ترین ترمه های ابریشمی برخوردار باشند تا طرفدارن زیادی را مجذوب خود کنند.

کیف ترمه سنتی یکی از کالاهایی می باشد که هنگام خرید باید در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشید. امروزه کیف های سنتی در بازار داخلی و خارجی بسیار پر فروش و چشم گیر هستند و شما خریداران عزیز برای تهیه بهترین نوع می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. قیمت این کیف ها متنوع هستند که بهترین و با کیفیت ترین برندها معمولا از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند.