تولید کننده بزرگ رومیزی ترمه ابریشمی ۳ تکه

رومیزی ترمه ابریشمی بسیار خاص و زیبا می باشد. ترکیب عشق و جاودانگی در این رومیزی  چشمان هر بیننده ای را نوازش میدهد این ترمه را در نهایت درجه کیفیت به خانه شما می دهیم  تا دارایی ماندگار شما  تبدیل  شود که بتواند خاطرات شما را در لحظات مهم زندگیتان در تار و پود خود به یادگار نگه دارد. این نمایندگی بزرگترین تولید کننده رومیزی ترمه ابریشمی سه تکه می باشد.

.

تولید کننده بزرگ رومیزی ترمه ابریشمی 3 تکه

بررسی اجمالی انواع پارچه ترمه مناسب رومیزی

بررسی اجمالی انواع پارچه ترمه مناسب رومیزی  هنر ظریف ترمه بافی در ایران قدمتی چند صد ساله دارد و رنگ و نوع پارچه آن ، بر گرفته از پارچه های کشمیری هندی است که سال ها پیش در هندوستان  به سفارش ایرانیان تولید می شده است. با این وجود بازهم باید این هنر را منحصر به ایران بدانیم چراکه پس از لشگرکشی های نادر،هند جزئی از کشور ایران محسوب می شده است.

این هنر دردوره شاه عباس صفوی به اوج رشد و تکامل خود دست یافت و به یکی از محصولات صادراتی ایران تبدیل شد. ترمه اصیل ایرانی لاکی یا عنابی رنگ است و طرح بته جقه با سرو خمیده جز لاینفک آن است، اما امروزه به دلیل تنوع مخاطبان ، ترمه در رنگ و طرح های دیگر نیز تولید می شود. ترمه در زمانهای گذشته مصارف گوناگونی داشته که از آن جمله می توان به دوختن لباس های فاخر و اشرافی، پرده و جانماز اشاره نمود، امروزه ترمه نیز به عنوان پارچه مبلمان ،پشتی،رومیزی و غیره استفاده می شود.ترمه بافی  در گذشته به آن زری بافی گفته می شد در یزد، کرمان،خراسان و حتی آدربایجان  رواج داشته است اما به دلیل عدم توجه به فراموشی سپرده شده و امروزه تنها محدود به استان یزد  است.

فروشگاه انواع رومیزی سنتی، این محصول را در مناسب ترین قیمت ها، فراوان ترین طرح ها و متنوع ترین رنگ ها و مدل ها برای رضایت خاطر مشتریان عزیز عرضه می نماید.

بهترین رومیزی سنتی در سبک کلاسیک می باشد. این طرح های باستانی و نماد پادشاهان تاریخی کشورمان در شیک ترین رنگ های جذاب می باشد.

مثالی از سبک های انواع  رومیزی ترمه ابربشمی شامل:

 بختیاری سبز پسته ای، افشاری فیروزه ای روشن،  بختیاری کرم حاشیه کرم، افشاری آبی روشن، ماه بانو فیروزه ای تیره، افشاری کرم حاشیه سورمه ای، گلستان زرشکی حاشیه زربافت، خورشید کرم حاشیه زربافت،گلستان زربافت حاشیه مشکی، افشاری بنفش حاشیه زربافت، هشت بهشت قرمز آبی حاشیه زربافت، زندیه آبی حاشیه زربافت.

این  رومیزی ها در ابعاد مختلف، دویست و ده در پنجاه، صد، صد در صد، صد و شصت و پنج در پنجاه، شصت در پنجاه، صد و هشتاد و پنج در پنجاه، صد و هفتاد در صد و پنجاه  و انواع بسیار مختلفی در تیکه های مختلف از یک تیکه تا صد تیکه را شامل می شوند.

لیست قیمت رومیزی های سنتی ترمه ابریشمی با در نظر گرفتن درجه کیفیت، طیف رنگ بندی، متراژ و ابعاد، سطح درجه کیفیت و نوع مواد اولیه بکار برده شدن  توسط بازرگانی فروش این محصول تعیین می گردد.

توضیحات تکمیلی :

  • نام : سرویس رومیزی ترمه
  • تعداد، ۳ تکه، ۷ تکه، ۱۰ تکه
  • رنگ : زمینه آبی، قرمز، زرشکی، سرمه ای، کرم، سبز، الماسی، قرمز مشکی، 
  • تاروپود : ۷ رنگ تراکم ۱۸۰ با ترمه های ابریشمی

پودهای ابریشمی رنگارنگ ، بر تن رشته های تار می پیچیند تا نقوش ترمه آفریده شوند.  نقش هایی که زندگی مدرن ما را به زیبایی با اصالت دیرینه مان پیوند می دهند. از همین رو بسیار مهم است که بدانیم آنچه با خود به خانه می بریم ، به بهترین شکل جلوه گر این هنر ارزشمند باشد

  • ترمه رومیزی پانیذ

الیاف : ابریشم خالص

آستر : ساتن تافته

رنگ : مشکی ۱۲ رنگ تراکم بالا

دسته بندی رومیزی ترمه ابریشمی براساس رنگ های خاص

انواع رومیزی ترمه ابریشمی بر اساس رنگ  در طرح های مختلفی عرضه می گردد:

نیلی، ترکیبی فیروزه ای و صورتی، ترکیبی سبز پسته ای و قرمز، ترکیبی هفت رنگ، ترکیبی سورمه ای و صورتی با مغزی کاری های شیک، آبی کاربنی، قرمز و بته جقه، آجری، چهار خانه، گل های ظریف رنگارنگ

ترمه از قدیم الایام همراه همیشگی ایرانیان بوده و خاطرات زیادی را از همنشینی های اعضای خانواده و دوستان در خود به یادگار نگه می دارد.

خیلی از دوستان بابت شستشوی ترمه ها دوباره سوال پرسیدن  و باید بگیم که راحت ترین روش بردن به خشکشویی هست و حتما هم تاکید کنید که به روش خشک شویی شسته بشه.

  رومیزی طرح سالار  در رنگ های مشکی ، آبی ، قرمز ، نسکافه ای؛

  • ابعاد سرویس پنج تکه:
  •   یک عدد رومیزی مربع تک به ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر
  •   یک عدد رومیزی جلو مبلی به ابعاد ۴۰*۹۰ سانتی متر
  •  دو عدد عسلی به ابعاد ۳۰*۵۰ سانتی متر 
  • رنگ : ۱۲ رنگ ابریشم زمینه آبی
  • رومیزی تک 

رومیزی و سرویس پنج تکه شاه عباسی:

  • الیاف : ابریشم ۵ رنگ 
  • آستر : ساتن 
  • رومیزی ۱*۱ متر 
  • رومیزی و سرویس پنج تکه طرح پانیذ 
  • الیاف : ابریشم ۱۲ رنگ 
  • رنگ : مشکی ، لمه دار ، قرمز ، آبی 
  • رومیزی تک ۱*۱ متر 

نفیس ترین و زیبا ترین این طرح ها بسیار جذاب است که از ۱۲ رنگ نخ ابریشم طبیعی در بافت آن استفاده شده و رنگ زمینه سرمه ای آن مورد پسند اکثر افراد هست. 

به راستی که طرح شاه عباسی، عروس طرح های ۵ رنگ و یکی از زیباترین باغ ها در بهشت ترمه یزد می باشد طرح شاه عباسی با قدمتی بیش از ۵۰ سال ، اصیل ترین طرح ترمه یزد و پراستقبال ترین طرح می باشد.

مقایسه کیفیت رومیزی ترمه ابریشمی با پلی استر

مقایسه کیفیت رومیزی ترمه ابریشمی با پلی استر کیفیت رومیری ترمه ابریشمی قابل قیاس با پلی استر نمی باشد. ترمه ابریشمی اصیل ترین ترمه ایرانی بوده و دارای بیش ترین طول عمر است.

ترمه ها از دوجنس ابریشم خالص و پلی استر (از جنس پلاستیک) بافته می شوند.

 ترمه های پلی استر از تراکم بافت پارچه ضعیف و پایینی برخوردار هستند .

رومیزی ترمه پلی استر دارای سطح ناصافی هستند و وقتی روی آن با دست لمس می شود به حالت پستی و بلندی هستند و زبر هستند. 

رنگ های داخل ترمه پلی استر به حالت مات هستند و در حالی که ترمه های ابریشم دارای رنگ های زنده و شادابی هستند.

مهم ترین نکته اینکه ترمه های پلی استر با یک بار شستشو چروک شده و از بین میرود در حالی که ترمه های از جنس ابریشم خالص سالیان سال ماندگار می مانند.

ترمه همانند فرش دست بافت دارای تار و پود است که پود در پشت پارچه ترمه به صورت آزاد قرار می گیرد،‌ به این دلیل تمام محصولات موجود در بازار ترمه دارای آستر در پشت پارچه ترمه و دور دوزی در کناره ها می باشند. برای جلوگیری از جمع شدگی آستر یا آسیب رساندن به بافت ترمه، نمی توان از ماشین لباسشویی برای شستشو ترمه استفاده کرد

ابتدا پارچه موردنظر را در هوای آزاد آویزان کرده ، به آرامی ضرباتی با چوب به پشت آن بزنید تا گردو غبار موجود از آن کاملاً زدوده شود ، سپس پارچه را بدون آنکه مچاله یا تا کنید در آب ولرم فرو ببرید ،این عمل را تا آنجا ادامه دهید که آب تمیز و صافی از آن خارج شود . بعد آن را درون حوله ای لوله کنید تا آب اضافی اش خوب گرفته شود .اگر لازم باشد از دو یا سه حوله می توانید برای این کار استفاده کنید ، سپس پارچه را درمعرض هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. برای شست و شوی پارچه های دست دوزی حتماً باید از ثبات رنگ نخ ها و یا خود پارچه اطمینان حاصل کنید .برای این کار یک پارچه نخی سفیدرنگ را مرطوب کرده ، به آرامی به پشت پارچه یا دوخت بکشید ، در صورتی که رنگ پارچه و نخ کار ثابت بود اثری روی پارچه سفید نمی گذارد ، در غیر این صورت از شستن آن صرف نظر کنید.

برای شست و شو هرگز ترمه را چنگ نزنید و از مواد پاک کننده قوی مانند پودرهای آنزیم دار یا آب ژاول ، کلر و دیگر مواد سفیدکننده استفاده نکنید. اگر نیاز به اتو کردن ترمه هم بود باید موقعی که هنوز ترمه دارای نم باشد، اتو کشی شود. برای این کار یک پارچه نخی را در پشت ترمه قرار دهید و اتوکشی را انجام دهید

آشنایی با طرح های بسیار زیبای رومیزی ترمه

 ترمه ترنج  ایساتیس از سال  ۱۳۸۲فعالیت گذشتگان خود را ادامه داد و با تاسیس شرکت تعاونی به مدیریت محمود علاسرپناهی و با به کارگیری از نیروهای مجرب کار خود را شروع کرد ولی بااین تفاوت که روز به روز تولیدات خود را با طرحها ورنگهای متنوع و جدید با توجه به تکنولوژی جدید  به بازار عرضه نمود، آنچنانکه توانسته علاوه بر مشتریان داخلی نظر گردشگران دیگر کشورها را به خود جلب کند .امروزه پارچه ترمه در طرحها ورنگهای متنوع بافته می شود .

سلطنتی فیروزه ای حاشیه زربافت، افشاریه فیروره ای حاشیه زربافت،  هشت بهشت نارنجی حاشیه زرشکی، سلطنتی آبی روشن، تیسفون فیروزه ای حاشیه زربافت، قاجار قرمز، بختیاری قرمز روشن، بختیاری فیروزه ای روشن، بختیاری کرم حاشیه سورمه ای.

رومیزی ترمه فیروزه ای ۳ تکه گرد طرح نگین

رومیزی ترمه فیروزه ای سه تکه گرد طرح نگین فوق العاده جذاب می باشد. رنگ فیروزه ای آرامش بخش ترین و زیبا ترین نوع رنگ در زمینه ترمه های رومیزی می باشد.

ابعاد سرویس سه تیکه فیروزه ای طرح نگین:

  •   یک عدد رومیزی مربع تک به ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر
  •  یک عدد رومیزی جلو مبلی به ابعاد ۴۵*۹۰ سانتی متر
  •   دو عدد عسلی به ابعاد ۳۰*۴۵ سانتی متر 

ترمه هم مثل هر پارچه ی  دیگه از دوتا نخ تار و پود تشکیل میشود نخ تار که عمد تا رنگ های سفید و مشکی بوده  و نخ پود که رنگ های رنگین هستند ، که روی تار سوار میشود.

نحوه شستشو ترمه :

ترمه قابل شستشو می باشد  ولی نه با آب ، بلکه با بخار، دربین پارچه ترمه و آستر زیر آن یک لایه ای هست که با خیس شدن ، باعث کنده شدن آن شده و ترمه شما حالت چروک به خود می گیرد.

پس برای شستشو با دستگاه بخار یا خشکشویی ها مراجعه نمایید که بهترین  و راحت ترین حالت خشکشویی هست و حتما بهشون بگین که به روش خشک شویی ترمه ها را شستشو بکنند.

رومیزی ترمه مربعی ویژه میز های ناهارخوری قرمز

رومیزی ترمه مربعی ویژه میز های ناهارخوری قرمز رومیزی ترمه مربعی ویژه میزهای ناهارخوری قرمز رنگ بسیار جذاب و زیبا و با کیفیت تهیه گردیده و در مناسب ترین قیمت به تمامی مشتریان عرضه می گردد. رومیزی ترمه قرمز بهترین گزینه انتخابی در بین رنگ ها می باشد.تولیدکننده رومیزی ترمه انواع بسیار مختلفی از رنگ های قرمز را در پنح رنگ متنوع جهت تناسب با میزهای ناهارخوری تهیه نموده است. أین نمایندگی فروش بهترین کالا را به مشتری تقدیم می نماید تا شاهد تجربه خریدی با کیفیت باشد.

پارچه ترمه در ایران از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است. در زمان های قدیم ترمه مانند فرش با دست بافته می شد ولی امروزه به صورت نیمه صنعتی بافته می شود و ترمه ایران در کل جهان معروف است که در شهر یزد بافته می شود به صورتی که هر ترمه شناسنامه دارد که اغلب روی خود پارچه اسم کارخانه بافنده و سال بافت آن نقش می شود.

این طرح سرمه دوزی زیبا را که می بینید ، با هنر و ذوق تمام و زحمت بسیار زیاد دوخته شده است.

دست های هنرمند و گرانقدری که با عشق و علاقه فراوان این کار را دوخته اند،  تا اثری بی نهایت زیبا ، جاودانه و ماندگار از خودشان در این مرز و بوم بر جای گذارند.

ابعاد سرویس پنج تکه میز های ناهارخوری قرمز:

  •  یک عدد رومیزی مربع تک به ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر
  • یک عدد رومیزی جلو مبلی به ابعاد ۴۰*۹۰ سانتی متر
  •   دو عدد عسلی به ابعاد ۳۰*۵۰ سانتی متر  
  • اوج زیبایی، هنر و اصالت ایرانی

ابعاد رومیزی پنج تکه:

 یک عدد رومیزی مربع تک به ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ سانتی متر و یک عدد رومیزی جلو مبلی به ابعاد ۵۰*۱۰۰ سانتی متر و دو عدد عسلی به ابعاد ۳۰*۵۰ سانتی متر و یک عدد رانر بزرگ ناهار خوری یا روی اُپن آشپزخانه به ابعاد ۵۰*۱۶۰ سانتی متر.

رومیزی ترمه گرد نیز در بین انواع رومیزی های مربعی ترمه به چشم می خورد که بر اساس سلیقه هر فرد انتخاب متنوعی را به دنبال خواهد داشت.

ایرانیان از قدیم ترمه را برای سنت ها و مراسم خیلی مهم استفاده می کرده اند، مثلاً در شهر اصفهان مهریه هر عروس حداقل یک شال ترمه است و در خانه های قدیمی و سنتی پارچه های ترمه خیلی اصیل و قدیمی یافت می شود. به طور خلاصه ایرانیان برای پارچه ترمه ارزش خاصی قایل هستند و امروزه در سراسر جهان، ترمه ایران شناخته شده است و بیشترین طرفداران پارچه ترمه، اروپاییان هستند.

در طبیعت و در ترکیب های هنری زیبا قوانین هارمونی رنگ ها صدق می کند.برای داشتن دکوراسیون داخلی چشم نواز ، توجه به طبیعت و پیروی از این قوانین برای همنشینی رنگ ها توصیه شده است. 

رومیزی ترمه ابریشمی رنگ قرمز

  • ۱۲ رنگ ابریشم خالص 
  • ابعاد : مربع ۱*۱ متر
  • جنس الیاف : ۱۲ رنگ ابریشم خالص
  • ابعاد : ۱*۱ مترمربع
  • یک عدد رانر بزرگ میز ناهارخوری در ابعاد تعیین شده