توزیع پارچه ترمه ابریشمی ایرانی

پارچه ترمه ابریشمی یک پارچه اصیل ایرانی است که در دوخت محصولات مختلفی استفاده می شود. از این پارچه برای تولید لباس ها و محصولات مختلف مربوط به دکوراسیون استفاده می شود. معمولا طرح پارچه های ترمه سنتی هستند و با دکوراسیون های کلاسیک و سنتی ست می شوند. 

توزیع پارچه ترمه ابریشمی ایرانی

مشخصات انواع پارچه ترمه ابریشمی

مشخصات انواع پارچه ترمه ابریشمی بهترین پارچه ترمه ابریشمی ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد. این محصول از نخ بسیار مرغوب ابریشم تولید می شود و جنسی بسیار نرم و لطیف دارد. 

در تولید انواع پارچه ابریشمی از رنگ های ثابت و با کیفیت استفاده می شود. این امر باعث می شود که رنگ این پارچه ها در اثر شست و شو از بین نرود و این پارچه ها با گذر زمان بی رنگ نشود. 

تار و پود این پارچه بسیار به هم نزدیک است و یک بافت ضخیم و با کیفیت را به وجود اورده است. این امر باعث می شود تا پارچه ها در اثر تماس با آب و آنزیم های موجود در مواد شوینده، شل و وارفته نشوند و شکل خود را از دست ندهند. 

رنگ بندی این پارچه ها بسیار متنوع است و سلایق مختلف افراد را پوشش می دهد. پارچه ابریشمی مرغوب نخ کش نمی شود و پس از استفاده پوسیده نمی شود. 

استفاده از نخ مرغوب برای تولید این پارچه ها باعث می شود که تعداد مشتریان و درخواست کنندگان افزایش یابد و رضایت آن ها جلب شود. هم چنین اعتبار برند را افزایش می دهد و میزان فروش را بالا می برد. 

مرکز عرضه پارچه ترمه ابریشمی

مرکز عرضه پارچه ترمه ابریشمی مرکز عرضه این محصول انواع ترمه ابریشمی را با طراحی و ابعاد مختلف، به مشتریان ارائه می کند. در این مرکز مشتریان می توانند با توجه به سلیقه شخصی و دیگر ست های موجود در دکوراسیون خانه خود، پارچه ترمه مورد نظر خود را انتخاب کنند و با قیمت مناسب آن را تهیه کنند. 

در این مرکز فروش پارچه ترمه ابریشمی به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه انجام می شود. این امر باعث می شود که واسطه های فروش از میان حذف شوند و به کالا سود کمتری تعلق بگیرد. در نتیجه قیمت نهایی محصول برای مصرف کنندگان ارزان تر و به صرفه تر می شود. 

فروش پارچه ترمه در این مراکز به صورت انبوه و عمده نیز انجام می شود. بنابراین قیمت محصول به صورت چشم گیری کاهش می یابد و از نظر اقتصادی برای خریداران به صرفه تر می شود. 

صادرات پارچه ترمه ایرانی به سایر کشور های همسایه مانند ترکیه و عراق نیز انجام می شود. صادرات این محصول از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است.