به روز ترین قیمت شاه نشین ترمه یزد

قیمت شاه نشین با توجه به کیفیت پارچه های به کار برده شده برای دوخت ان و قیمت پارچه ها مشخص خواهد شد و به طور کلی قیمت اصلی ست شاه نشین در طول سال ممکن است چند بار دچار تغییراتی می شود، چرا که قیمت نخ ابریشم و پلی استر دچار نوسان بوده و قیمت آن متغیر است.

قیمت شاه نشین

مشخصات سرویس شاه نشین هفت تکه

انواع ست های شاه نشین در واقع برای سفره خانه ها و مکان های تفریحی گزینه عالیست و بسیار مورد استقبال رستوران های سنتی و خانه باغ ها قرار گرفته است. این ست شامل یک جفت پشتی مربعی یک جفت بالشت لوله ای و یک جفت بالش مثلثی شکل و یک عدد تششکچه است. هر کدام از این پشتی ها خود دارای استفاده مشخصی است و شخص خریدار می تواند به دلخواه خود آن را کم و زیاد کند یعنی به طور مثال می تواند پشتی مثلثی را حذف نموده و ست پنج تکه را سفارش دهد.

طرحها و رنگهای اغلب ست های شین بسیار جذاب و زیبا بوده همچنین که کیفیت خوبی دارد و خریدار می تواند تا سالهای سال در صورت استفاده درست از آنها بهره ببرد. طرح های سنتی به کار رفته در ست شاه نشین باعث لذت بسیار زیادی در شما شده و نظر مخاطب و تماشاچی را به خود جذب می کند و فرد را مایل به خرید این ست زیبا و سنتی می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد اغلب سرویس‌های چند تکه این است که پارچه آن اغلب از ترمه با کیفیت و مرغوب بوده که خود زیبایی جذابیت بالایی داشته و برای خانه و مکانهای دیگری مانند هتل های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در سال‌های اخیر صادرات این محصول رونق پیدا کرده است و کشورهای همسایه مخصوصاً کشورهای عراق و حوزه خلیج فارس خواهان واردات این محصول نفیس به کشور خود هستند. پس صادرات این محصول می‌تواند باعث ارزآوری شده و رونق تولید برای جوانان محسوب می‌شود.

قیمت شاه نشین

تولید عمده ست شاه نشین ترمه

بری تولید و دوخت پشتی ترمه به ویژه شاه نشین باید مواردی را رعایت کرد تا بتوان مشتری را راضی نگه داشت و قیمت را مناسب در نظر گرفت. از جمله مهمترین آنها استفاده از پارچه درجه یک و با کیفیت است که خود می‌تواند در کیفیت و قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم بگذارد. همچنین استفاده از مواد و الیاف برای پر کردن پشتی ها بسیار مهم است چرا که نباید بسیار سنگین باشد که به سختی جابجا شود و همچنین با استفاده مکرر و کیفیت آن همچنان ماندگار باشد.

برای این منظور این مجموعه اقدام به تهیه و عرضه انواع پشتی ترمه و همچنین شاه نشین نموده است که پارچه آن اغلب از پلی استر تراکم بالا بوده و مواد و الیاف پنبه برای داخل آن به کا برده که کیفیت قابل قبولی دارد.