بهترین تولیدکنندگان کوسن ترمه درجه یک

کوسن ها دارای انواع بسیار زیادی می باشند که یکی از آن ها، کوسن ترمه می باشد. درواقع این مدل از کوسن، حاوی الیاف  و در جنس ترمه بوده و در شکل و انواع زیادی تولید می شود.

در استان های زیادی این مدل از کوسن تولید می شود؛ اما در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، به دلیل اینکه مردم بیش تر به سمت صنایع دستی و تولید اجناس سنتی روی آورده اند، تولید کوسن ترمه در این استان ها، با پیشرفت مواجه شده است.

بهترین تولیدکنندگان کوسن ترمه درجه یک

انواع کوسن ترمه در اشکال مختلف

انواع کوسن ترمه در اشکال مختلف شکل و قیافه کوسن در منزل، از سلیقه اعضا خانواده می گوید.

در انتخاب کوسن ترمه ای مبل، ما باید به پنج مورد دقت کنیم که شامل؛ رنگ، شکل، اندازه، طرح و تعداد می باشد. تعداد بسیار مهم است؛ اگر تعداد کوسن از  حدی بیش تر شود؛ هم مبل و هم کوسن جذابیت خود را از دست می دهند. اما ما باید در انتخاب کوسن، به مدل و رنگ مبل هم دقت لازم را داشته باشیم؛ چرا که در غیر این صورت کوسن به شکل بد فرم، خود را نشان می دهد. 

اما کوسن ها؛ در سایز و مدل های مختلفی تولید می شوند. از رایج ترین مدل کوسن ترمه، شکل مربع آن است. سایز بندی کوسن ترمه هم معمولا ۳۰×۳۰، ۴۰×۴۰ و ۵۰×۵۰ می باشد.

 اما همانطور که گفته شده انواع کوسن ترمه، به مدل های زیر رایج اند:

  • افشاری
  • شاه پسند 
  • سالار

اما این سه مدل از کوسن ترمه، به شکل ها و سایزهای؛ کوسن لبه تیز، مکعبی، لبه پارچه ای، گرد، سوسیسی، تخت، مکعبی، منگوله دار، و ترکیه ای طراحی می شوند و خریداران می توانند، هر مدلی را که دوست دارند سفارش دهند.

کوسن‌های مدل ترمه ای مبل، در مدل‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند که هیچ محدودیتی در پیدا کردن رنگ و طرح دلخواه، برای خریدار وجود ندارد. 

آخرین قیمت کوسن ترمه با کیفیت

آخرین قیمت کوسن ترمه با کیفیت

کوسن ها؛ بسته به مدل آن ها و همچنین سایز، رنگ و ترمه مورد استفاده و… قیمت گذاری می شوند. مثلاً مدل کوسن افشاری قیمت نسبتا بالایی نسبت به دو مدل کوسن دیگر دارد. 

اما پایه قیمت کوسن ترمه، تقریبا بین هشتاد تا دویست هزار تومان می تواند باشد، که افراد بسته به توان مالی خود، آن را خریداری می کنند.

امروزه تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور و جهان وجود دارند که کوسن هایی بسیار زیبا و با سبکی خلاقانه به بازار ارائه می دهند که این باعث شده است دست خریدار، در انتخاب کوسن مورد نظر خود بازتر شود و بتواند کوسنی متناسب با مبل خود انتخاب کند.