آخرین قیمت کیف ترمه سنتی درجه یک

کیف ترمه سنتی به دلیل طرح و نقش خاشی که دارد توانسته در بین ایرانیان طرفداران خود را پیدا کند. این نوع کیف سنتی دارای رنگ بندی متنوع و در سایزهای مختلف برای دختران و زنان ایرانی تولید شده و به بازار عرضه می شود. استفاده از پارچه های سنتی جاجیم و ترمه و گلیم و دوخت باکیفیت این محصول سبب شده تا بتوان در بازارهای صادراتی نیز آن را عرضه کرد و با تولید محصول ملی ارزآوری خوبی نیز برای کشور ایجاد نمود.

کیف ترمه سنتی

تولید کیف ترمه سنتی با پارچه تراکم بالا

کیف ترمه سنتی

همیشه در تولید آنچه که مهم است کیفیت و مرغوبیت کالاست تا بتواند در بین محصولات مشابه خود ایجاد رقابت نموده و بازار فروش بهتری داشته باشد. کیف ترمه نیز از این امر مستثنی نیست. چرا که پارچه ترمه خود دارای تراکم های مختلفی است و از هر کدام برای دوخت محصولی متنوع استفاده می شود. رومیزی و پشتی و روبالشتی و کیف و کفش هر کدام پارچه ای با تراکم و کیفیت خاص خود را می طلبد تا بتوان محصولی با کیفیت مطلوب و متنوع را به بازار عرضه کرد.

اغلب برای دوخت کیف ترمه سنتی از پارچه ترمه ۷ رنگ و یا ۶ رنگ استفاده می شود. پارچه ای با تراکم بالا که مخصوص کیف و کفش است. این نوع پارچه سبب می شود که کیف دارای ماندگاری و مقاومت بیشتری باشد و بتوان سال های زیادی از آن بهره برد بدون اینکه پارگی در آن ایجاد شود و یا آسیبی ببیند.

در ادامه می توان گفت که میف ترمه دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است تا بتوان حجم فروش بیشتری را در بازار داشته باشد. همچنین تنوع طرح و رنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های مورد توجه تولیدکنندگان در دوخت این محصول سنتی است. از کیف جاکارتی عابر بانک گرفته تا کوله پشتی ترمه و کیف های دستی زنانه و همچنین جافلاکسی و کیف پیک نیک همگی دارای سایزهای متنوعی هستند . خریدار عمده می تواند در تعداد بالا سایز موردنظر خود را به تولیدی سفارش دهد.

برترین تولیدکنندگان کیف ترمه سنتی

کیف ترمه سنتی

از آنجایی که شهر جحهانی یزد قطب تولید و بافت پترچه سنمتی ترمه است، می توان محصولات متنوعی را دید که در همین شهر تولید شده و به اقصی نقاط ایران و جهان ارسال می شود. محصولاتی ازجمله رومیزی ترمه، روتختی ترمه، پشتی سنتی ترمه و کیف و کفشس ترمه. تولیدکنندگان زیادی در این شهر هستند که با تولید مستقیم پارچه ترمه و یا خرید پارچه به تولید و دوخت انواع این محصولات سنتی و نفیس مشغولند. دوخت کیف ترمه نیز یکی از این محصولات پرفروش است که در کارگاه های کوچک و بزرگ این شهر تولید شده و به یازار عرضه می شود.

آنچه سبب فروش بیشتر کیف های ترمه مخصوصا در فصل تابستان می شود تنوع در طرح و رنگ و دوخت کیف های خاص و شیک است که می تواند مشتریلان بیشتری را به سمت خود جلب کند.