آخرین قیمت انواع پارچه ترمه

آیا انواع پارچه ترمه را می شناسید؟ آیا می دانید هر کدام از ترمه ها برای چه کاری هستند و چه نوع محصولی را می توان از آن پارچه تهیه کرد؟ قیمت هر نوع پارچه ترمه متنوع بوده و خریدار با توجه به نیاز خود پارچه مدنظرش را خریداری می کند.

پارچه همیشه پر مصرف ترین نوع کالاها در بین مردم بوده چرا که ازآن می توان انواع محصولات جانبی مانند پوشاک و رومیزی و روتختی و غیره تهیه کرد.

 

شناخت انواع پارچه ترمه

پارچه ها معمولا در طرح و رنگ و همچنینجنس های مختلفی بافته می شوند. هر کدام از پارچه ها مصرف مشخصی دارد و برای کاری تولید می شود:

  • لباس
  • پیراهن
  • چادر
  • شلوار
  • روبالشتیو ملحفه
  • انواع رومیزی
  • روتختی

هر کدام از این پارچه ها دارای جنس های مختلفی هستند و خریدار بسته به نوعی که نیاز دارد آن نوع پارچه را خریداری می کند. مثلا برای دوخت مانتو می توناد از پارچه کتان یا نخ استفاده کند. برای دوخت روتختی از پارچه لایکو، ساتن، نخ، حوله ای و غیرهاستفاده می شود.

برای دوخت رومیزی هم میتوان از پارچه های تور، ساتن، شانل و ترمه استفاده کرد. برای دوخت رومیزی طح سنتی و نفیس پارچه ترمه بهترین گزینه است.

بافت پارچه های ترمه هم انروزه به گونه ایست که داراری طرحورنگ متنوع می باشد و هم به صورت طرح ساده بته جقه است و هم طرح های قابدار. امروزه طرح های قابدار فروش بیشتری دارد. چرا ه مانند فرش دارای حاشیه است و بهتر می توان با وسایل خانه رومیزی ان را ست کرد.

پارچه ترمه ابریشم و پلی استر هر دو دارای ویژگی هایی است.

 

قیمت هر متر پارچه ترمه

تولیدات پارچه های ترمه برای تجار داخلی و خارجی شناخته شده است. این پارچه هم به صورت خام و هم دوخته شده و محصول آماده رومیزی و یا کیف و کفش به بازا عرضه می شود.

با توجه به بافت ترمه با ترام های مختلف بالا و پایین و رنگ بندی های متنوعی که دارد. قیمت های هر متر پارچه نیز متنوع است.

برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت هر متر

  • پارچه ترمه ابریشم
  • پارچه ترمه پلی استر
  • پارچه ترمه نخی
  • پارچه جاجیم

می توانید با مجموعه ترمه آران از طریق مشاوران فروش در ارتباط بوده و سفارشات خود را ثبت کنید.

 

خرید اینترنتی پارچه ترمه

خرید اینترنتی پارچه ترمه در انواع مختلف سایز و طرح ورنگ انجام می گیرد. مشتریان می توانند با استفاده از این خدمات به راحتی و به صورت آنلاین انواع پارچه ترمه را با کمترین هزینه خریداری کنند.

پارچه ترمه پارچه هایی متنوع هستند که افراد می توانند از بین دنیایی از طرح و رنگ و نقش های نفیس از پارچه های ترمه طرح مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری کنند وبرای دوخت وسیله های مختلفی نظیر انواع رومیزی و کیف و کفش و روتختی به کار ببرند.

 

ارزان ترین پارچه ترمه در ایران از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید استان یزد یکی از بزرگ ترین مناطق ایران در تولید و بافت انواع پارچه هاست و در صنعت نساجی پیشتاز است.

یکی از تولیدات مهم و متنوع آن پارچه ترمه است که در این شهر تولید شده و به تمام مناطق ایران ارسال می شود.

 

آخرین قیمت انواع پارچه ترمه

طرح و رنگ و تعداد آن و همچنین تراکم بافت یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین قیمت انواع پارچه های ترمه است.

برای اطلاع از آخرین قیمت انواع پارچه های ابریشمی و پلی استرو همچنین انواع محصولات تهیه شده از این پارچه سنتی می توانید با مجموعه ترمه آران در ارتباط باشید.